מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פיאט כללי (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ייצור הפיאט 500 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=7156)

רפי לין 07-08-09 13:14

ייצור הפיאט 500
 
תהנו:
http://www.youtube.com/watch?v=bdn7mhP6xv4
בברכה - רפי לין :)

yair068 07-08-09 15:50

חבל"ז ראיתי כמה פעמים תודה רפי.

fpclub 08-08-09 00:35

איזה יופי! ממש יצירת חים חדשם :)

stio 08-08-09 00:48

לא הייתי מתנגד לעבוד במפעל כזה. בכל אופן הרכב כשלעצמו הוא חמוד מאוד ומצוייד במנוע 1.4 ליטר עם 100 כ"ס.

מזכיר לי שלפני כחודש וחצי בערך בכביש 70 בשעה 22:00 בחושך מוחלט, ניהלתי מרדף אחרי פיאט 500 כזו שנסעה לה בתמימות בשמאלי (טוב היא לא ממש נסעה לה בתמימות), לאחר שזיהיתי עוד מרחוק את יחידות התאורה שלה. משהו היה לי מוכר והייתי חייב לבדוק, בסוף התברר שצדקתי :).
אגב, במבחן זינוק 0-100 היא הפסידה לפאביה אך בפער לא גדול בכלל...

idango 08-08-09 03:53

צטט:

במקור פורסם על ידי stio (הודעה 51941)
אגב, במבחן זינוק 0-100 היא הפסידה לפאביה אך בפער לא גדול בכלל...

נתוני יצרן : הסקודה 11.5 , הפיאט 10.5 !

אולי לחצת כמו דביל והוא נסע רגיל .:lol::lol::lol:

שחרון 08-08-09 04:21

המנוע 1400 זה הגירסה הכי חלשה? או שיש עם מנוע קטן יותר?

stio 08-08-09 12:10

יש את מנוע ה- 1250 סמ"ק כמו בפונטו.


צטט:

במקור פורסם על ידי idango (הודעה 51949)
נתוני יצרן : הסקודה 11.5 , הפיאט 10.5 !
אולי לחצת כמו דביל והוא נסע רגיל

שניה אחת הבדל בין שני כלי רכב זה לא משמעותי כלל. נהג מיומן יצליח לזנק יותר מהר מול נהג לא מיומן ברכב חזק יותר. במקרה של ה- 500 היא חלשה יותר אך הפאביה שוקלת יותר, מכאן ההפרש.

Caveman 08-08-09 13:47

משמעותי או לא (תלוי באיזה הקשר מסתכלים על זה), היא מהירה יותר ל100 מהפאביה (בהסתמך על המספרים שנרשמו כאן)

ואיזו מיומנות צריך בדיוק כדי "לזנק" עם רכב בעל תיבה אוטומטית?

stio 08-08-09 14:03

ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית יש מס' פעולות שאפשר לעשות כדי לנזק מהר יותר מ- 0-100 וגם כדי לעקוף יותר מהר.

אפשרות ראשונה: העברת בורר תיבת ההילוכים על מצב S. במצב זה הגיר מושך הילוכים עד איזור שיא ההספק (6000 סל"ד) ובכך מזרז באופן משמעותי את הזינוק.

אפשרות שנייה: העברת בורר תיבת ההילוכים על מצב הטריפטרוניק. במצב זה, ממש כמו ברכב בעל תיבת הילוכים ידנית, ניתן לקבוע בדיוק מתי הגיר יחליף הילוך ובכך לשלוט על הרכב כמעט כמו בגיר ידני. החיסרון הוא שלוקח שנייה עד שהגיר מעביר את ההילוך, אבל מרגע הלחיצה ועד העברת ההילוך הרכב ממשיך להאיץ בהילוך הנוכחי (שלפני ההחלפה).

אגב, הזינוק ב- 500 אורך 10.7 שניות ולא כפי שפורסם.

ברא 15-08-09 01:29

אין מה להשוות
 
גם אם נצחת את ה 500 ולדעתי זה חד פעמי אולי , כי מהיום כל נהג 500 שיראה פאביה יתנקם ממנו בפתיחות ובסגירה ומה שבניהים ,ההההההההההה
אבל לדעתי האשית אין מה להשוות בין פביה וה 500
500 זו אגדה מוטורית אטלקית ובינינו בצדק

VivaItalia 17-08-09 14:45

סירטון חמוד, המפעל הפולני בו מיוצרים ה-500 והפנדה נחשב לחדיש ביותר של פיאט ובקרת האיכות בו קפדנית. יכול להיות שראיתי את האוטו שלי שם ... או בת-דודה שלה (בדיוק אותו שילוב צבעים-ג'אנטים-גג זכוכית. גרסת LOUNGE) למרות שבשלב התקנת המנוע הראו מנוע 1.3 טורבו-דיזל (לפי האינטרקולר שהיה צמוד לרדיאטור) אבל יכול להיות שזה של ה-500 האדומה :-?

ניר.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:29.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©