מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   בראבו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   פילטר דלק (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=6117)

stas 04-04-09 13:10

פילטר דלק
 
הי רציתי לדעת לגבי פילטר דלק העם אני יכול לחבר אותו אצלי במנוע .
פיאט בראבו 1.6 שנת 97 גיר רגיל

http://www.zix.co.il/viewer.php?id=634110965.jpg

eliko1976 04-04-09 14:47

מה זאת אומרת "לחבר אותו אצלי במנוע" ?
מה פשר הדברים ?

stas 04-04-09 16:24

צטט:

במקור פורסם על ידי eliko1976 (הודעה 43823)
מה זאת אומרת "לחבר אותו אצלי במנוע" ?
מה פשר הדברים ?

יש בפיאט בראבו 2 חוטי הזרקה של דלק אני רוצה לחתוך אותם בעמצה
ולהרכיב פילטרי דלק ,לכל חוט פילטר בניפרד. רציתי לדעת עם זה לא מזיק?
והעם ההזרקה תתפקד כמו שצריך?!

תמונה של החוטי הזרקה http://www.zix.co.il/viewer.php?id=871809445.JPG

תמונה של הפילטרים.http://www.zix.co.il/viewer.php?id=1411103482.jpg

stas 04-04-09 17:14

מישהוא יכול לעזור? זה דחוף בבקשה.!

ido 04-04-09 17:50

מיותר. למה לך לעשות את זה? ותאורתית עלולה להיווצר בעיה כי אתה מוריד קצת את הלחץ דלק.

stas 04-04-09 19:55

צטט:

במקור פורסם על ידי ido (הודעה 43848)
מיותר. למה לך לעשות את זה? ותאורתית עלולה להיווצר בעיה כי אתה מוריד קצת את הלחץ דלק.


האמת שבדקתי את הפילטרים אן בהם ביכלל לחץ,
עם אתה פולט אוויר מהפילטר אתה שם לב שהוא לא משמעותי כל כך,
ויש אפשר לעלות את לחץ הדלק?!

ido 04-04-09 20:15

לא הבנתי אותך.
לחץ דלק מגיע מהמשאבת דלק לאינג'קטורים. תאורתית, ברגע שאתה מציב פילטרים למינהם על צינורות הדלק באמצע המסלול של הדלק מהמשאבה לאינג'קטורים יווצר מצב של ירידת לחץ. ועדיין לא ענית בשביל מה אתה רוצה לשים פילטרים?

Amit-IL 04-04-09 21:27

נראה לי גם מיותר, לא רשמת מה הסיבה אשר בגללה אתה מעוניין להתקין פילטרים נוספים,
אם כבר חשוב לך נקיון הדלק שנכנס למצערת החלף לעיתים תכופות יותר את הפילטר דלק
וזה לדעתי עדיף מאשר להוסיף עוד שניים

stas 05-04-09 00:57

האמת שאן סיבה חשבתי לעצמי שזה לא יזיק להוסיף
פילטרים וזה יהיה יותר בריא למנוע הרכב.
דרך עגב למה זה יזיק, שזה נועד למנוע בעצם?!

ארילו 05-04-09 11:23

זה יוסיף עומס קטן על המשאבה. יש אצלך פילטר דלק. למה עוד אחד?

saar 05-04-09 11:51

נראה לי שהוא מתכוון להוסיף פילטר דלק לצינור עודפים, החוזר חזרה למיכל דלק.
אם לזה את מתכוון, מיותר לעניות דעתי.

eliko1976 05-04-09 15:35

מיותר גם זה וגם זה .
פילטר אחד מספיק בהחלט .

stas 06-04-09 16:51

חברה הוספתי את הפילטרים ואן כלל הבדל בלחץ ובהרזמת הדלק.
הכל פועל כרגיל , דרך עגב יש 2 צינורות שניהם משמשים להזרמת דלק,
ואותה פעולה? או שהפעולה שונה?!?

Lior_c 06-04-09 19:21

אני מניח שאתה מתכוון לצינור החזרת דלק.. דרכו חוזר הדלק העודף.

stas 06-04-09 20:16

צטט:

במקור פורסם על ידי Lior_c (הודעה 44003)
אני מניח שאתה מתכוון לצינור החזרת דלק.. דרכו חוזר הדלק העודף.

נראה לי שכן , אז בתחלס יש רק צינור אחד שמזרים דלק?!
והצינור השני מחזיר את עודף הדלק?לא הבנתי,
הוא מחזיר את עודף הדלק בזמן פעולה ? או בסוף פעולת המנוע?

saar 06-04-09 23:26

סטאס בפעם השמונה מאות תקרא לאט על מנת שתבין.

קודם כל יש צינור המגיע ממשאבת הדלק היושבת במיכל דלק ומזרימה דלק לצורך בעירה לצורך ניהול המנוע ונסיעתו - על צינור זה יש פילטר דלק כך תוכנן על ידי יצרן הרכב, שהוא טיפה, אבל טיפ טיפה יותר חכם ממך.

מאותה הנקודה חוזר צינור חזרה למיכל דלק, צינור זה נקרא צינור עודפים, דלק שלא נשרף הוא עודף דלק כמו במקרה של הצפה שאתה מציף, צינור זה תפקידו להחזיר את הדלק חזרה למיכל דלק.

דהיינו סך הכל שני צינורות.

ברור גלוי ידוע מוצהר ומוסכם שאתה יכול להוסיף פילטר דלק נוסף ונוסף על הנוסף ונוסף על הנוסף של הנוסף ולחץ הדלק לא ישתנה. אאאאבבבבללללל מה שכן ישתנה זה חיי משאבת הדלק, מפני שהיא צריכה לעבוד תמיד במלוא עוצמתה ובאופן אופטימלי באופן קבוע על מנת לשמור על לחץ הדלק התקין לכל אורך הצנרת והמסננים שהוספת. משמע אתה יוצר למשאבת הדלק התנגדות בזרימה, ועליה יהיה להתחמם יתר על המידה על מנת שלא יגרע הלחץ של הזרימה.
זה שבדקת ואין שינוי בלחץ זה בסדר וברור, מה שכן אתה תיווכח שחיי משאבת הדלק יתקצרו מאוד והיא מאוד מתאמצת.

כעת אסביר לך מדוע פילטר דלק נוסף מיותר,
הכנסו דלק למיכל דלק בתחנת דלק, אותו הדלק עובר לבעירה אצלנו ברכב, הליכלוך שבו נלכד בפילטר דלק, מהפילטר דלק יוצא דלק מסונן לעבר הבעירה.
והיה ונמצא עודף דלק בבעירה, יחזור חזרה למיכל דלק שהוא כבר סונן כפי שכתבתי, ועל כן, מיותר להציב עוד מסנן, היות והדלק כבר עבר סינון והליכלוך נלכד במסנן הראשוני. מה שאתה עושה כרגע זה סינון לסינון.
רק לשם הבהרה סטאס, אין גבול לתוספות , אין, אך אנו במערכות מסוג זה נצמדים למה שקבע יצרן הרכב, היות ושם בדקו וניסו ובחנו. פילטר דלק לפיאט עולה בסביבות ה 25 ש"ח ועוד מדובר בפילטר למנוע הזרקה. תאמין לי שאם חברת פיאט הייתה חושבת ואפילו לשניה שפילטר נוסף יהיה טוב יותר, הרי שלא היה לה בעיה להוציא את הרכבים עם שני פילטרים לדלק, הריי המחיר לפילטר הוא זניח.
אם היא לא עשתה כך, תסיק את המסקנות לבד.
שלא חס ושלום תחשוב שאני נגדך, ההפך, אני איתך, אני מאחל לך המון בהצלחה, ואשמח לענות על כל שאלה, אם הוספת הפילטר נותנת לך שקט נפשי, אני מאחל לך רק טוב.

stas 06-04-09 23:36

צטט:

במקור פורסם על ידי saar (הודעה 44033)
סטאס בפעם השמונה מאות תקרא לאט על מנת שתבין.

קודם כל יש צינור המגיע ממשאבת הדלק היושבת במיכל דלק ומזרימה דלק לצורך בעירה לצורך ניהול המנוע ונסיעתו - על צינור זה יש פילטר דלק כך תוכנן על ידי יצרן הרכב, שהוא טיפה, אבל טיפ טיפה יותר חכם ממך.

מאותה הנקודה חוזר צינור חזרה למיכל דלק, צינור זה נקרא צינור עודפים, דלק שלא נשרף הוא עודף דלק כמו במקרה של הצפה שאתה מציף, צינור זה תפקידו להחזיר את הדלק חזרה למיכל דלק.

דהיינו סך הכל שני צינורות.

ברור גלוי ידוע מוצהר ומוסכם שאתה יכול להוסיף פילטר דלק נוסף ונוסף על הנוסף ונוסף על הנוסף של הנוסף ולחץ הדלק לא ישתנה. אאאאבבבבללללל מה שכן ישתנה זה חיי משאבת הדלק, מפני שהיא צריכה לעבוד תמיד במלוא עוצמתה ובאופן אופטימלי באופן קבוע על מנת לשמור על לחץ הדלק התקין לכל אורך הצנרת והמסננים שהוספת. משמע אתה יוצר למשאבת הדלק התנגדות בזרימה, ועליה יהיה להתחמם יתר על המידה על מנת שלא יגרע הלחץ של הזרימה.
זה שבדקת ואין שינוי בלחץ זה בסדר וברור, מה שכן אתה תיווכח שחיי משאבת הדלק יתקצרו מאוד והיא מאוד מתאמצת.

כעת אסביר לך מדוע פילטר דלק נוסף מיותר,
הכנסו דלק למיכל דלק בתחנת דלק, אותו הדלק עובר לבעירה אצלנו ברכב, הליכלוך שבו נלכד בפילטר דלק, מהפילטר דלק יוצא דלק מסונן לעבר הבעירה.
והיה ונמצא עודף דלק בבעירה, יחזור חזרה למיכל דלק שהוא כבר סונן כפי שכתבתי, ועל כן, מיותר להציב עוד מסנן, היות והדלק כבר עבר סינון והליכלוך נלכד במסנן הראשוני. מה שאתה עושה כרגע זה סינון לסינון.
רק לשם הבהרה סטאס, אין גבול לתוספות , אין, אך אנו במערכות מסוג זה נצמדים למה שקבע יצרן הרכב, היות ושם בדקו וניסו ובחנו. פילטר דלק לפיאט עולה בסביבות ה 25 ש"ח ועוד מדובר בפילטר למנוע הזרקה. תאמין לי שאם חברת פיאט הייתה חושבת ואפילו לשניה שפילטר נוסף יהיה טוב יותר, הרי שלא היה לה בעיה להוציא את הרכבים עם שני פילטרים לדלק, הריי המחיר לפילטר הוא זניח.
אם היא לא עשתה כך, תסיק את המסקנות לבד.
שלא חס ושלום תחשוב שאני נגדך, ההפך, אני איתך, אני מאחל לך המון בהצלחה, ואשמח לענות על כל שאלה, אם הוספת הפילטר נותנת לך שקט נפשי, אני מאחל לך רק טוב.


הבנתי אותך חבר, אני מקווה שאתה לא כועס על זה שאני זורם לקצת יותר שאלות
בנוגע לפילטר דלק, אני פשוט רוצה לדעת יותר מידע על חלק שאני מיתעסק בו,
וקיבלתי את התשובה המדויקת מימך ולכן אני יוריד תפילטר כי אני מבין בדיוק את פעולת,
משאבת הדלק . אני מבין קצת בעניין אבל לא ממש לכן שעלתי שאני ידע לעצמי להבא
תודה על התשובה המדויקת!:)

saar 07-04-09 10:04

אין על מה סטאס, בכיף


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:53.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©