מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   בראבה - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   צריך עזרה בבקשה.האם אגזוז מקולקל יכול לגרום ל (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5327)

spirit73 24-12-08 11:47

צריך עזרה בבקשה.האם אגזוז מקולקל יכול לגרום ל
 
לרכב לבעיות סחיבה?יש לי בראבה שנת 1996 1600 מנוע.בזמן אחרון בהילוכים ראשון ושני בקושי סוחב.יש לי ב19 לינואר טסט.אני מתלבט קשות אם לתקן את הרכב ולקחת לטסט.או לתקן אחרי טסט.האם כדאי לקחת לבדיקה ממוחשבת שיאתרו בדיוק את הבעיה?כי אם זה מנוע לא שווה לי בכלל להשקיע ברכב ולשלם על הטסט בכלל.אם זה בגלל אגזוז אז למה לשלם על בדיקה ממוחשבת.יש לי כמובן בעיה של כספים.
תודה לכל העונים.

saar 24-12-08 11:56

אחוקה אתה לא ברור ואתה מתפזר
 
לרכב בעיות סחיבה, את זה הבנתי.
איך מכאן הגעת למסקנה של אגזוז, ואיך מכאן הגעת למסקנה של מנוע?

מה הסימפטומים המדיוקים?

Caveman 24-12-08 13:10

למה הטסט צריך להיות הפקטור שלך?
למה לא לתקן את התקלה כדי שהרכב יהיה תקין?

spirit73 24-12-08 14:14

אגזוז מקולקל אמרו לי במוסך לפני כמה חודשים.לא היה לי כסף
 
לתקן.עכשיו רכב לא סוחב.טסט בינואר.מכונית שנת 96.אם יש בעיה במנוע.אני אוציא עכשיו כסף על טסט ,אגזוז ואחר כך יתברר שצריך לתקן גם מנוע.לא כדאי להשקיע .לא?
האם כדאי לי לעשות בדיקה ממוחשבת לאיתור בעיה של אי סחיבה או לתקן אגזוז ולראות מה קורה?
תודה

ronald27 24-12-08 15:02

בדיקה
 
תעשה בדיקה לאוטו, ואני חושב שהבעייה לא באגזוז הבעייה בסעפת פליטה וזה לא קשור לסחיבה של האוטו, תעשה בדיקה ואז תחזור עם תשובה, בהצלחה :)

spirit73 24-12-08 16:24

תודה.
 
מה זה "בסעפת פליטה "?

Caveman 24-12-08 17:29

עדיין לא ענית לי על השאלה, למה הטסט הוא הפקטור בהשפעה על האם לתקן או לא?
אתה רוצה לנסוע ברכב תקין? אם כן תתקן, אם לא, אל תיסע ברכב בכלל.

spirit73 24-12-08 17:59

תשלום על טסט הוא 1000 שקלים זה הכל.למה להתרגז עלי?
 
הרכב נועד לשרת אותנו ולא אנחנו אותו?כמובן שאני עושה טיפולים בזמן,אבל לתקן בלי סוף זה קצת מוגזם.

Caveman 24-12-08 19:12

מה עם המקרר בבית? אם הוא יתחיל להרעיש בצורה מחרידה, לא תתקן? הוא משרת אותך ומקרר את המוצרים שלך.
יש לך תקלה ברכב? היא מפריעה לך, גורמת נזק לרכב, או גרוע יותר מסכנת את הבטיחות שלך? לך תתקן.
אין מה לעשות, רכב זו הוצאה, לא השקעה. זו מכונה עם הרבה חלקים נעים ובלאי גבוה.

אני לא מבין איך בכלל הטסט קשור לזה.
מתקנים משהו כדי שלא יהיה מקולקל, לא כדי שיעבוד טסט. זו בדיוק הבעיה של רוב ציבור הנהגים בארץ.

stio 24-12-08 19:28

צטט:

במקור פורסם על ידי spirit73 (הודעה 37365)
הרכב נועד לשרת אותנו ולא אנחנו אותו

את המשפט המוזר הזה אני שומע פעם אחר פעם מדודה שלי ומבעלה בכל פעם שהם מגיעים לביקור, יוצאים למרפסת, מביטים למטה ורואים את הרכב מכוסה בכיסוי הכללי. הגדילה לעשות אמי והצטרפה לטענה הזאת.

תמיד אני עונה להם בחזרה (וזה תקף גם לגביך): "אתם צריכים לשרת את האוטו, והוא צריך לשרת אתכם בחזרה. לא תשרתו את האוטו- הוא לא יישרת אתכם, זה צריך להיות הדדי".

בעיניין המקרה הנוכחי:
אני מבין את פותח השרשור על כך שהוא אינו מעוניין לתקן את התקלה ולנסות לעבור במצב הזה את הטסט- רק כי הוא רשם שיש לו בעיות כלכליות.
אז נותר לי לומר לפותח השרשור שלהחזיק רכב זו הוצאה, והוצאה כבדה. אם אין כסף מכור את הרכב, משום שלהחזיק רכב כשאדם נתון בבעיות כלכליות זה לא רצוי בכלל ויגרום לחובות הרבה יותר גדולים, לנסיעה ברכב לא תקין ואפילו אתה מסכן את עצמך ואת הנהגים שנוסעים סביבך.
מה תעשה כשתצטרך להחליף בלמים? תמשיך לנסוע עם בלמים גמורים כי אין כסף לתקן?
הטיפולים שאתה עושה לרכב בזמן אלו רק הוצאה קטנה במכוניות ישנות, ההוצאה הגדולה אלו התיקונים מסביב.

ronald27 24-12-08 19:57

סעפת פליטה
 
לפותח השרשור זות סעפת פליטה http://www.cadence4u.co.il/engine/im...t102-large.jpg

spirit73 24-12-08 21:09

לכ מי שעוזרים תודה.ולכל אלה ששופכים עלי שופכין לא רוצה להגיב.רק אגיד דבר אחד שלא כתבתי שאינני רוצה לתקן בלמים, לרמות טסט וכולה.כל מה שכתבתי הוא שמכונית ישנה ואם צריך במקרה הזה להוציא הרבה מאוד עליה אז לא שווה לקחת אותה אפילו לטסט.זה הכל.למה צריך ישר לתקוף.לכתוב על דודה והדוד ושאני רוצה לסכן אותי ואותכם.

מה היא העושה "סעפת פליטה
" הזאת.?

spirit73 24-12-08 21:14

מה שמעתם על :
 
"נ. איל ושות' מעבדה לרכב ממוחשב מתמחה בדיאגנוסטיקה ותיקון המערכות האלקטרוניות באוטו."ממוקם ברשל"צ מערב.?

ronald27 25-12-08 12:23

סעפת פליטה
 
אז ככה הסעפת מוציעה את הגזים השרופים מהמנוע אחרי דחיסה, יש פעולת פליטה ואז הגזים יוצעים דרך הסעפת. כמובן שיש גם סעפת יניקה שזה דיי דומה לסעפת פליטה, למנוע יש 4 פעולות 1 יניקה 2 דחיסה 3 עבודה 4 פליטה , אז ככה זה עובד פעולה מיספר 1 יניקה, הסעפת יניקה יונקת אויר ודלק ואז כל התערובת ניכנסת לתא השרפה (צילינדר) פעולה 2 דחיסה, הבוכנה עולה למעלה ואז הפלג מצית את כל התערובת, פעולה 3 עבודה, הבוכנה יורדת למתה, פעולה 4 פליטה, אחרי פעולת עבודה הבוכנה עולה למעלה ואז ניפתך השסתום פליטה וכל הגזים יוצעים דרך הסעפת אל הממרי קטליתי ואז אל הגזוז, עם יש טעות אז תקנו אותי :)

spirit73 26-12-08 15:46

תיקנתי אצלו רכב היום.קיבלתי שירות מקצועי וטוב.

ארילו 26-12-08 18:44

מה הייתה הבעיה?

spirit73 26-12-08 19:23

היתה בעיה במחשב.במנוע פעלו רק 2 צילינדרים ושלישי בקושי מתוך ארבע והוחלפו פלגים.לדבריו היו שחורים מאוד.בן אדם מקרין אמינות.מה שמאוד מוזר לי שלפני חצי שנה עשיתי טיפול ולפי דו"ח של המוסך הוחלפו 4 פלגים.

יכול להיות שתוך חצי שנה הפלגים השחירו?יכול להיות שפשוט שכחו להחליף פלגים בטיפול וחיובו אותי עליהם?

ארילו 27-12-08 14:11

אני לא מאמין לגבי שכחה של כזה דבר. בסך הכל טיפול זה דבר דיי פשוט.

וכן, אייל נוימן הוא אדם אמין וישר מאוד.(וגם מעניין, אם רק נותנים לו לספר על התקלות המוזרות שהוא נתקל בהן).

spirit73 27-12-08 17:55

יכול להיות שתוך חצי שנה הפלגים השחירו?

ארילו 27-12-08 21:27

כן - אם הרכב שורף שמן, או נוסע על תערובת עשירה מדי.
מצד שני, אני חושב שאייל היה מזהה אם הרכב נוסע על תערובת עשירה כל הזמן.

יכול להיות שפשוט לא החליפו לך אותם.

spirit73 27-12-08 22:42

מה זה תערובת עשירה מדי?

Caveman 28-12-08 02:46

יחס אויר/דלק לא מאוזן. כלומר, כמות הדלק גדולה יותר בכל מצב נתון אל מול המצב הנורמאלי.

spirit73 28-12-08 09:27

תודה על העצות

saar 28-12-08 09:37

והכל בגלל מסמר (:

spirit73 28-12-08 12:45

כן.נקווה שלא יהיו בקרוב מסמרים מקולקלים :)


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:10.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©