![]() |
היי, 2 שאלות בקשר לטריפטוניק
היי
קודם כל רציתי לדעת אם הטריפטוניק בספייס הוא גם תיבה רציפה כשם שיש בספייס האוטומטית (אני מדבר על רכב משנת 2001), ואם כן אז אשמח לדעת אם תצרוכת הדלק של הספייס טריפטוניק זהה לתצרוכת של הספיייס האוטומטית הרגילה, ומה בכלל ההבדל בין הטריפטוניק לאוטומט הרגיל. השאלה השניה שלי היא איך יכול להיות שעפ"י המידע פה הספייס האוטומטית חסכונית יותר בדלק מהספייס הידנית? ואם זה נכון אז אשמח לדעת האם זה תקף גם לטריפטוניק, תודה מראש. |
טיפטרוניק, לא טריפטרוניק, זה מצב הפעלה של גיר, לא הסוג שלו.
בפונטו דור שני יש גיר רציף או גיר רובוטי או גיר ידני. תלוי בדגם ובשנתון. מעבר לזה, תריץ חיפוש, דובר המון על הרכב. |
צטט:
|
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=2739
כן, אם זו לא הידנית. |
צטט:
|
קראת בקישור שרשמתי?
הכל רשום שם. התצרוכות דיי זהות. |
צטט:
|
זה לא גיר הידראולי, זה גיר רציף, או רובוטי.
הגיר הרובוטי דיי זהה לידני מפני שהוא גיר ידני בבסיסו. הרציף משיג תצרוכת דלק טובה מאוד מפני שהוא בעצם משתתף בתאוצת הרכב. |
צטט:
|
רועי,
רק לשם הבהרה, יש רק שתי סוגי תיבות בפונטו: (אני לא מכניס למשוואה את הרובוטית שנכנסה בשלבים מאוחרים של הפונטו) 1. גיר רגיל. 2. תיבה רציפה עם אפשרות הפעלה במצב טיפטרוניק. שתיהן חסכוניות פחות או יותר באותה המידה אך ניתן להרגיש בבירור את העירנות של התיבה הרגילה אל מול הרציפה לעומת זאת בתיבה הרגילה יש יותר מקום "לטעויות" שיעלו את צריכת הדלק. |
צטט:
|
בוא נעשה סדר, בפעם האחרונה אני מקווה.
טיפטרוניק זה מצב הפעלה של גיר. לא הסוג שלו. זהו מצב המאפשר לך בתור נהג לברור באיזה הילוך אתה רוצה להיות, במקום שהמחשב של הגיר יעשה את זה. מצב הפעלה זה (טיפטרוניק), יכול להימצא בכל הגירים שאינם ידניים. למשל, בגיר רציף, או בגיר אוטומטי "רגיל" (כמו שאתה מכנה), ואפילו בגיר רובוטי. בפונטו יש או גיר רציף, או גיר רובוטי, או גיר ידני (עם מצמד והכל). בגיר הרציף, ובגיר הרובוטי קיים מצב הטיפטרוניק. תקרא בבקשה את השרשור שקישרתי אותך אליו שוב. הכל מוסבר שם. איזה גירים, באיזה שנתונים, איך עובד הגיר הרציף ועוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©