![]() |
לבעלי HGT. אישור צמיגים.
אני השגתי אישור מפיאט לעלות למידה 15 . 45 . 195 לא היה מסובך מידי.
חייב לציין שהאישור הוא אישי ולא ניתן להעברה. זה לשנת 2003. צריך לבדוק לגבי דגמים ישנים יותר. דרך אגב-מענין שהיחס שלהם היה אדיב מהיר. [IMG]http://www.siz.co.il/img1/kn0dnt5nxigk.jpg[/IMG] |
מעולה !
החלה עונת הציד ! :) |
גדעון, אני הייתי מזמין מהיבואן סט S.Drive טריים :twisted:
הופתעתי מהאחיזה המשובחת שלהם על האיביזה FR של תמיר - בעיקר ביחס לצמיגים הקודמים (P Zero Nero של Pirelli) שמדורגים קטגורייה מעל היוקוהמה. עם כל הכבוד ל-T1R המצויינים, אני חושב שה-S.Drive אופציה טובה יותר (רק יקרה יותר, לצערנו). שחר, ההמלצה הזאת תקפה גם לגביך :D |
הודעה מאוד משמחת שחר.
איך פנית אליהם? למי בדיוק? מה אמרת? |
מה ההבדל בין המידות, האם זה שווה לכם את ההשקעה בכלל? האם צריך להחליף את כל הג'אנט או רק את הצמיג?
|
צטט:
|
גדעון, אני האחרון שאחלוק עליך בנושא :)
נו, אז מתי אתה מארגן לך סט משובח שכזה? :D |
צטט:
השאלה היא האם היוקוהמה עד כדי כך טוב מהטויו שהוא שווה כ-30% יותר מהטויו, מה שלא ניראה לי. |
פיליפ, אם ניקח את הביקורות מחו"ל - היוקוהמה טוב (אפילו משמעותית) מהטויו.
קח את האיביזה של תמיר כדוג' - הצמיגים המקוריים שלו מדורגים קטגורייה מעל היוקוהמה והטויו ועם היוקוהמה האחיזה וההתנהגות השתפרו בצורה די קיצונית :) היוקוהמה אומרים די לתת היגוי העצבני ;) |
אכן לפי הביקורות החו"ל היוקו טוב במעט מהטויו, אני לא חולק עליך, השאלה עם האחורים הבודדים האלה שווים את התוספת מחיר? אני בספק. ממילא מגיעים לניצול של 100% של הצמיג לעיתים מאוד נדירות, זה לא שאתה כל הזמן על המגבלות וה-2-3 קמ"ש האלה ישנו את העולם.
כל אחד יעשה את השיקולים שלו. |
פיליפ, נלך מכות או שנוותר על זה הפעם?
וברצינות - יש הבדל (קראתי מספיק ביקורות והשוואות) לא ממש משני לטובת היוקוהמה. אני חושב שההבדל הזה מצדיק את התוספת תשלום. בסופו של דבר כל אחד יעשה את הבחירה שלו :) |
אנחנו לא יודעים באמת מה ההבדל על רכב זהה עם סטאפ זהה.
לפי מבחנים בחו"ל ההבדל זניח, 0.2 מעל בניקוד לטובת היוקו. |
נחייה ונראה ;)
|
צטט:
מתאים כמובן לחישוק ה6" המקורי. פיליפ, עד כמה הזיוף מורגש בספידו? |
חישוק 6'?
צר מידי - אתם צריכים חישוק שהוא 6.5' מינימום. |
לא צר מידי, זה בסדר גמור.
|
וגם אין שינוי בצריכת דלק ורעש יותר מידי.
|
גדעון, זה חישוק צר מידי - מומלץ 6.5...
|
אוראל צודק במשהו.
צמיג 195 כדאי ש"יולבש" על ג'אנט 6.5" אבל עדיין 6" זה לא צר מדי. הצמיג נראה טוב מאוד על הג'אנט וללא אפקט "בלוני". על ג'אנט 6.5 הצמיג יתפקד טוב יותר עקב מגע אפקטיבי יותר עם הקרקע ופחות עיוותי צמיג. אבל, בל נשכח כי מדובר על דגם שבו כדאי לשמור על הג'אנט המקורי, הוא חלק בלתי נפרד מהרכב. |
רענן, אני עדיין חושב ש-6' הוא מעט צר מידי לצמיג שכזה (195).
אני עם 205 על 16X6.5J (שזה המינימום) ושוקל לעבור ל-16X7J (המומלץ). |
צטט:
מה שכן ההיגוי הפך להיות חד יותר. |
כנ"ל גם אצלי ההגה חד הרבה יותר.
|
למה עברת ל-195?
|
אכן כן.
|
הופה הופה, היית מאוכזב מהתוצאות בפעם האחרונה?
איזה צמיגים קנית? |
לא קניתי. [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] קנה גנטים עם צמיגים אז לקחתי לו כי הוא לא יכל לאשר אותם ונתתי לו את שלי.
קומו אקסטרה סופרה. נחמדים. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©