מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   הצעת מחיר לטיפול טיימינג ב-HGT (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=4244)

פיליפ 02-07-08 13:53

הצעת מחיר לטיפול טיימינג ב-HGT
 
ההצעה שקיבלתי במורשה פיאט בב"ש היא 1200 ש"ח חלקים + מע"מ = 1400 ש"ח + 700 ש"ח עבודה, סה"כ 2100 ש"ח לטיימינג ורצועת אביזרים.

האם המחיר סביר? אני שמעתי על חברים כאן מהאתר שביצעו את אותו טיפול במחיר זול יותר. האם קיים הבדל בין המוסכים של פיאט?


תודה לכולם.

pompa 02-07-08 14:18

לא יודע איך זה בHGT
 
אבל היום בערב אני יכול לתת לך מחיר של טיפול 60 עם טימינג מהמוסך בב"ש היום בערב

NaorSub 02-07-08 14:46

אני לא יודע לגבי המחיר של העבודה אבל המחיר של החלקים גבוה לדעתי ...

תקשר לסודאי תשאל אותו כמה עולה רצועה + מותחנים ...
עד כמה שזכור לי זה איזה 1000 כולל מע"מ .


נאור .

פיליפ 02-07-08 14:48

צטט:

במקור פורסם על ידי pompa (הודעה 28550)
אבל היום בערב אני יכול לתת לך מחיר של טיפול 60 עם טימינג מהמוסך בב"ש היום בערב

של HGT?

היום הייתה במוסך בב"ש.



הצעת המחיר כוללת טיימינג, מותחנים, רצועת אביזרים, מכסה שסתומים חדש.

Caveman 02-07-08 17:50

נשמע לי יקר מידי פיליפ.
אני מסתכל על ספר הטיפולים של הרכב שלי. בפעם האחרונה שהחלפתי רצועת תזמון, אם נוריד את מחיר הבלמים, הטיפול עלה לי 1700 ש"ח (עבודה + חלקים)
חישבתי את עלות החגורה, מותחנים, אטם מכסה שסתומים, מצתים ואת עלות העבודה על כל זה.

פיליפ 02-07-08 18:01

צטט:

במקור פורסם על ידי Caveman (הודעה 28557)
נשמע לי יקר מידי פיליפ.
אני מסתכל על ספר הטיפולים של הרכב שלי. בפעם האחרונה שהחלפתי רצועת תזמון, אם נוריד את מחיר הבלמים, הטיפול עלה לי 1700 ש"ח (עבודה + חלקים)
חישבתי את עלות החגורה, מותחנים, אטם מכסה שסתומים, מצתים ואת עלות העבודה על כל זה.

היכן עשית את העבודה גדעון?

Caveman 02-07-08 18:03

במרכזי ברמת החיל.
תגובות לגבי מחיר נוכחי תקבלו כאשר אני אכניס את הרכב לטיפול הקרוב בעוד כ5,000 ק"מ.

אני אנסה לסרוק את הדף ולהעביר לך שתוכל לראות בדיוק מה כלל הטיפול

שחרון 02-07-08 20:17

גם לי יש צורך בטיימינג. נעשה כולם ביחד
:D

פיליפ 02-07-08 20:23

אולי נקבל מחיר טוב :wink:

Caveman 02-07-08 20:26

פיליפ, אני בכלל צריך שתראה לי איך להחליף שמן לבד.
הגיע הזמן שאני אדע לעשות גם את זה בעצמי.

פיליפ 02-07-08 20:33

ניקבע תאריך, ניפגש כולנו בחניה גדולה עם הרבה עצים ונעשה כל אחד טיפול לרכב, כל אחד מה שהוא צריך, ונעזור אחד לשני.

:rolleyes:

pompa 02-07-08 22:25

צטט:

במקור פורסם על ידי פיליפ (הודעה 28552)
של HGT?

היום הייתה במוסך בב"ש.



הצעת המחיר כוללת טיימינג, מותחנים, רצועת אביזרים, מכסה שסתומים חדש.

לא אין לי HGT אבל ההבדל בטיפולים כלכך גדול?
אני לא מוצא כרגע את הקבלה אבל עם אני זוכר כל הטיפול 60K כולל הטיממיג והמסביב עלה בערך 1400

yaniv hgt 03-07-08 14:57

יש הבדל גדול בין ספייס רגילה ל-hgt...

orenhazan 03-07-08 22:03

טוב פיליפ אתה מכיר אותי כמה אני יסודי קבל הצעת מחיר כמו שצריכה להיות לפי הספר וחלקים של פיאט מקוריים.

חלקים+מקטים.

1. רצועת תיזמון מק"ט 71719648 מחיר 174.10
2. מותח חגורה משונן מק"ט 55192240 מחיר 311.57
3. מותח חגורה קבוע מק"ט 46524692 מחיר 203.94
4. אטם מכסה שסתומים מק"ט 60586217 מחיר 83.44
5. רצועת מנוע מק"ט 60666950 מחיר 211.20

טוב זה לגבי החלקים ונעבור לעבודה עצמה.
חיוב השעתון לפי השעתון של פיאט על כל העבודה הוא 3.2 שעות.
זאת אומרת בכסף זה 608 שקל.
דרך אגב כל המחירים הם לפני מע"מ.
זאת הצעה ללא הנחות אלא לפי הספר ושעתון עבודה של פיאט זה מה שתשלם במוסך המרכזי. אתה מוזמן להשוות עם ההצעה שנתנו לך.
דרך אגב יש לי בבית תוכנה של השעתונים +המחירים המעודכנים און ליין של חברת פיאט כך שזה לא בעיה בשבילי להוציא מחירים.
מקווה שעזרתי.
יום טוב אורן.

Caveman 03-07-08 22:08

דומה מאוד למחירים שאני שילמתי אורן. אני הכללתי את תוספת המע"מ במה שכתבתי.

orenhazan 03-07-08 22:13

כן גדעון רק שתשים לב שפה אין מצתים אלא זה רק החלפת טימיינג ומה שנלווה לכך. זה לא הטיפול עצמו.

stio 03-07-08 22:29

צטט:

במקור פורסם על ידי orenhazan (הודעה 28604)
דרך אגב יש לי בבית תוכנה של השעתונים +המחירים המעודכנים און ליין של חברת פיאט כך שזה לא בעיה בשבילי להוציא מחירים.

איזו תוכנה, האם מדובר על הסאפ?

פיליפ 03-07-08 23:13

תודה רבה אורן, אז יוצא שהם הציעו לי ב-250 ש"ח יותר!
רצועת מנוע יש צורך להחליף בכלל? הם הסתכלתי עליה והיא ניראת די חדשה וללא שום סדקים.

orenhazan 04-07-08 10:24

לגבי התוכנה כן מדובר על סאפ בשיתוף עם תוכנת נשר של מוסכי הרשת בפיאט כמובן שצריך שם משתמש וססמה כדי להיכנס למערכת של פיאט.

פיליפ לגבי רצועת המנוע רצוי מאוד להחליף אותה פה אין מוטיב של עבודה כי גם ככה שמבצעים את העבודה של הטימיינג אז חייבים לפרק את הרצועה.היה מקרה בעבר של HGT שנקרעה לו רצועת מנוע והיא ממש נתפסה ושברה את המגן פלסטיק של הטימיינג ואז הקפיצה את הטימיינג מהמקום וכמובן שנגרם נזק רציני למנוע. לכן רצוי להחליף אותה כל 60000 ק"מ .לגבי המצב של הרצועה אפשר לדעת רק אחרי שמפרקים אותה.

לגבי הצעת המחיר שקיבלת בהכירי את הנפשות הפועלות במוסך פיאט לא תהייה לך בעיה לקבל הנחה נוספת אם תגיד שקיבלת הצעת מחיר יותר נמוכה במוסך מורשה אחר של פיאט.שווה לנסות.
תודה אורן.

yaniv1 27-10-09 21:09

חברה יש לי שאלה בעקבות החלפת טיימינג מותחנים ומשאבת מים באוטו שלי (hgt), למה הייתם צריכים לפתוח מכסה שסתומים(ובעקבות כך להחליף אטם),אצלי לא פתחו בכלל מכסה שסתומים,ועמדתי ליד האוטו שעבדו עליו,אין קשר בין הטיימינג למכסה שסתומים וגם המכונאי אמר לי,אני טועה?

orenhazan 28-10-09 00:33

לצערי אצלך החליפו טימיינג בשיטת הטיפקס וזאת שיטה להחליף רצועת תיזמון ללא פירוק מכסה שסתומים והרכבת לוקרים כמו שצריך.
זאת שיטה שמסמנים לפני פירוק הרצועה את המיקומים על ידי טיפקס השיטה הזאת מסוכנת ויש סיכוי גדול לפספס שן בהרכבת הרצועה החדשה.
זאת אומנם שיטה שחוסכת זמן עבודה יקר למוסך אבל לא מטיבה עם הרכב ויכולה לגרום לנזק גדול בכל מקרה אתה מחוייב לפי שעתון יצרן והוא מתייחס להחלפה לפי הוראות היצרן שזה פירוק מכסה השסתומים והרכבת לוקרים כנדרש.

yaniv1 28-10-09 01:16

נכון, היה שימוש בטיפקס ראיתי, אתה רוצה להגיד לי שטיפלתי בחברה והם עשו זאת לא כפי שהיצרן מנחה?

ארילו 28-10-09 09:10

אם הם לא השתמשו בנועלים יעודיים לקאמשפט אז הם לא ביצעו את העבודה בהתאם להנחיות.

האמת, אני אשמח אם תספר על כך למחלקת שירות הלקוחות של סמל"ת.

r.a20 28-10-09 10:03

נו באמת
 
יניב, אני לא מתפלא...

ונחסוך פה את הברכות.. זה לא יפה לכתוב פה את מה שאני חושב על המוסך הזה.

Caveman 28-10-09 10:19

צטט:

במקור פורסם על ידי ארילו (הודעה 56673)
אם הם לא השתמשו בנועלים יעודיים לקאמשפט אז הם לא ביצעו את העבודה בהתאם להנחיות.

האמת, אני אשמח אם תספר על כך למחלקת שירות הלקוחות של סמל"ת.

ואני אשמח אם תרשום לנו איזה מוסך זה כדי שנדע להתרחק משם.

פיליפ 28-10-09 12:37

איזה כבוד, השרשור שלי הוקפץ.



אני אישית הייתי חוזר לאותו מוסך ודורש לעבור איתם על הספרות שאומרת שיש להשתמש בלוקרים ולפרק בשביל זה מכסה שסתומים, במידה וזה לא בוצע יש לך שתי אפשרויות, שיעשו את העבודה כמו שצריך, יפרקו ויחליפו אטם מכסה שסתומים או יחזירו לך חלק מהסכום שלקחו לך על העבודה.

yaniv1 28-10-09 18:44

מדובר במוסך פטין בעכו,אני לא מומחה לפיאט אבל נראה מוסך שרות גדול ומסודר של פיאט,ומה כוונתך בקשר לנועלים הללו? זה יכול לעשות לי נזק בהמשך??

Caveman 28-10-09 19:27

כן.
אם הרצועה לא מורכבת נכון, יש סיכוי שהתזמון לא יהיה נכון, ואז תהיה לך חגיגה שלמה.
תפקיד הנועלים הוא לוודא שהעסק לא זז בעת החלפת הרצועה.

לחזור למוסך, ולדרוש פירוק והחלפה By the book. אם לא, לפנות לאיגוד המוסכים ולהמשיך עם זה הלאה.

שחרון 28-10-09 19:30

אצל חבר עשו בשיטת הטיפקס ואחרי חודש היה לו פיצוץ נחמד מתחת למכסה מנוע. כל האזור של ההזרקה איפה שהמחשב יושב עף החוצה ואני חושב שנסדק לשתיים לא זוכר בדיוק. מה שניקרא באק פייר הפוך!

yaniv1 28-10-09 19:47

הפחדתם אותי עכשיו, אני לא יודע מה לעשות

Caveman 28-10-09 19:49

גש למוסך ותדרוש פירוק והרכבה תקינים של הרצועה :)

yaniv1 28-10-09 19:52

ולפי מה שקראתי פה,אי אפשר להחזיר את המפורקת גם אם היא חדשה,צריך אחת חדשה,נכון?

ארילו 28-10-09 20:12

נכון, אבל המוסך צריך לשאת בעלות של הרצועה וכל העבודה. אתה שילמת עבור משהו ולא קיבלת תמורה.

ושוב, צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של סמל"ת.

yaniv1 28-10-09 20:19

אוקיי אני יעשה את זה,הם לא יודעים עם מי הם נפלו,תודה רבה.

r.a20 28-10-09 20:46

יניב, אם אתה הולך אליהם מחר
 
תגיד לי, יש מצב אני יבוא לשם לחיזוק ראש, נראה..

yaniv1 28-10-09 20:51

רן לא יודע אם מחר, כבר התחלתי לסגנן מכתב תלונה לפיאט העולמית נראה מה סמל"ת יגידו מחר קודם.

stio 28-10-09 21:00

צטט:

במקור פורסם על ידי orenhazan (הודעה 56656)
זאת אומנם שיטה שחוסכת זמן עבודה יקר למוסך

רק חבל שזה לא חוסך באותה המידה גם כסף ללקוח.

צטט:

במקור פורסם על ידי r.a20 (הודעה 56677)
יניב, אני לא מתפלא...

ונחסוך פה את הברכות.. זה לא יפה לכתוב פה את מה שאני חושב על המוסך הזה.

עוד לא היית ב"כוכב" בצ'ק פוסט. שם הברז החיצוני לשטיפת הרצפה משמש גם כנוזל קירור לרדיאטור, כמובן שללקוח אומרים "מילאנו מים ירוקים".

צטט:

במקור פורסם על ידי ארילו (הודעה 56740)
ושוב, צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של סמל"ת.

בפעם שעברה שמישהו התלונן לסמל"ת על המוסך הזה הם התעצבנו, נרשמו לכאן והעלו את כל הפרטים של הלקוח קומפלט לאתר! אז שימו לב...

צטט:

במקור פורסם על ידי r.a20 (הודעה 56746)
תגיד לי, יש מצב אני יבוא לשם לחיזוק ראש, נראה..

כמה פעמים נכנסת למוסך הזה על אותה תקלה? זה הביקור הרביעי או החמישי שלך שם? :D

ארילו 29-10-09 09:37

צטט:

במקור פורסם על ידי stio (הודעה 56748)

בפעם שעברה שמישהו התלונן לסמל"ת על המוסך הזה הם התעצבנו, נרשמו לכאן והעלו את כל הפרטים של הלקוח קומפלט לאתר! אז שימו לב...
:D


נכון - אבל בשביל זה יש לנו שליטה על הפורום ואנחנו יכולים לצנזר ולתקן הודעות כאוות נפשינו. בנוסף ההנהלה של סמל"ת התחלפה ואם יש צורך יש לנו גם את הטלפונים של מנהל המותג ומנהל השירות הטכני של פיאט בסמל"ת. ההנהלה החדשה מבינה שהמוסכים הם חווית השירות שהלקוח מקבל, והם מודעים לבעיית המוסכים בחיפה. (שינוי - בקרוב).

אין שום הוראה טכנית לעשות חיזוק ראש בפיאט פונטו. גם באונו אין הוראה כזאת. ההוראה אומרת להחליף את ברגי הראש.

moty003 29-10-09 11:05

ארילו,
עד שתצנזר או תערוך, זה יוכל כבר להשזף ע"י מספיק עיניים כדי שיוכל לגרום נזק.

mishel27 29-10-09 13:57

אצלי גם הוחלף בשיטת הטיפקס. לקבוע במוסך להחליף אטם מכסה שסתומים ?
(פונטו SX).


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:49.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©