מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פיאט כללי (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   הגרנדה פונטו החדשה, שווה משהו ? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=2832)

elad_n 04-12-07 22:33

הגרנדה פונטו החדשה, שווה משהו ?
 
אני מעוניין לקנות דרך ליסינג סופר מיני וחשבתי ללכת על

הגרנד פונטו , השאלה אם היא יותר טובה מהסוויפט והמאזדה 2 ?


רקע אני צריך את הרכב לנסיעות בין כפר סבא לאריאל בעיקר ככה שזה לא לנסיעה עירונית

בעיקרו אלא בין עירונית 40 קילומטר כל צד ביום.




את הסירון ויונדאי גטס אני לא מחשיב בכלל כי הן מכוערות אש.

ניר בן טובים 04-12-07 23:05

תגובה
 
הגרנדה פונטו זה בעיקר גרנדה בור לכיס הפרטי שלך. לך על הסוויפט. קרה מקרה, והיפנים הצליחו להוציא סופר-מיני קטנה איכותית ומהנה. תנצל את זה.

stio 04-12-07 23:07

הגרנדה פונטו החדשות שוות המון- אבל רק בחו"ל.
הגרסאות שמיובאות לישראל סובלות מחוסר אבזור וממנועים חלשים.

בארץ הרכב מגיע ללא רדיו דיסק מקורי, ללא בקרת אקלים, מנועי 8 שסתומים חלשים, ידיות בצבע שחור ולא בצבע הרכב, תיבה רובוטית ולא אוטומטית מלאה, טאסות במקום גלגלי מגנזיום ובטח יש עוד.

אני מאוד מעריך את מותג פיאט, אבל חוץ מהעיצוב הרכב הזה לא מציאה.
אם אני הייתי במקומך הייתי הולך על מאזדה 2, הסוזוקי סוויפט גם טובה אבל תא המטען קטן.
אין ספק שנעשתה פה פאשלה רצינית בתהליך קבלת ההחלטות ע"י היבואן. הפונטו הזאת היא היתה הרכב הנמכר ביותר באירופה בקטגוריית הסופר מיני עם הצלחה אדירה. כמו האונו והפונטו באמצע שנות ה- 90 גם הגרנדה פונטו היתה יכולה להצליח.
אגב, הפרסום בסמל"ת מצויין, קמפיינים יפים אבל אנשים עדיין לא יקנו בגלל סיבה אחת: יש מתחרים טובים יותר.

לשניהם (מאזדה וסוזוקי) יש אבזור מלא הכולל (בדגמים המאובזרים) פנסי ערפל, ידיות ומראות בצבע הרכב, רדיו דיסק מקורי עם שליטה מההגה, מנועי 1500 סמ"ק 16 שסתומים בשניהם ותיבה אוטומטית מלאה.

המאזדה עדיפה בגלל מערכת Esp.

ניר בן טובים 04-12-07 23:15

תגובה
 
המאזדה 2 זה חתיכת חרפה. איכויות פלסטיקה מהמאה הקודמת , וצריך להיות בן למשפחה של הוביטים בשביל לשבת שם בנוחיות. Esp זה נחמד כמובן, אבל בסויפט השלדה הנפלאה מחפה גם על זה. ובכל מקרה להוציא את הסוויפט מאיזון מצריך פרובוקציה די עצבנית.

ארילו 04-12-07 23:42

אני גם בעד הסוויפט. באמת זינוק עצום לעומת הסוויפט הקודמת.

היתרונות היחידים של הפונטו על שתי המתחרות שלה הם העיצוב, והיא היחידה עם חמישה כוכבי בטיחות (וגם זה שיקול).

לאף אחד מהרכבים לא תהיה בעיה עם נסיעה בין עירונית. בסוויפט זה יהיה הכי נחמד.

elad_n 04-12-07 23:49

תודה על התגובות אנשים אני רואה שיש תמימות דעים על כך שהפונטו שמגיעות לארץ לא משהו

ועל זה שהסוויפט טובה , עזרתם לי מאוד אני חושב שאני אלך על הסוויפט

raanan_t 05-12-07 14:07

מצטרף לדעת כולם ומחזק את הבחירה הסופית.
הגרנדה המגיעות לארץ חלשות יחסית, היתרונות שמצאתי הוא בגודל תא המטען ועיצוב כללי יפה.
בכל מקרה, תעשה טובה, אל תקנה את הסוויפט בורוד.

elad_n 05-12-07 15:08

צטט:

במקור פורסם על ידי raanan_t (הודעה 18557)
מצטרף לדעת כולם ומחזק את הבחירה הסופית.
הגרנדה המגיעות לארץ חלשות יחסית, היתרונות שמצאתי הוא בגודל תא המטען ועיצוב כללי יפה.
בכל מקרה, תעשה טובה, אל תקנה את הסוויפט בורוד.


[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]ח

חלילה :)

vRS 05-12-07 17:49

מסכים עם ניר לגבי ה-2.

איכות החומרים לא מי יודע מה (כיאה למזדה), תא הנוסעים נראה די מיושן, צפופה מאחורה והיא מאוד לא יפה (לטעמי).

אל תתלהבו יותר מידי מהסוויפט - מאכזבת לא פחות.
איכות חומרים לא מי יודע מה גם כאן, תא נוסעים שנראה די מיושן גם כן וגם היא צפופה מאחורה.

היא נראית נחמד והיא די מהנה לטובה, וזהו...

ניר בן טובים 05-12-07 18:07

תגובה
 
מה שאתה אומר אוראל, זה נכון באופן פרטני. אבל בכל הקטגוריה הזו, הסוויפט מובילה בהפרש לא קטן. אי אפשר לקחת ממנה לא את הקפיצה המטאורית מהדגם הקודם, ולא את ההבנה שצריך [גם] במכוניות קטנות יפניות לדחוף קצת הנאה. והאמן לי שהיא מהנה מאוד.

אני מאוד מחבב אותה, נהגתי עליה לא מעט [אימי רכשה לעצמה אחת כזו] ובסך הכול, זה אמנם עדיין לא חדוות הנהיגה של פעם, אבל זה בפרוש הכי קרוב. לא סתם טיף נידל התלהב אפילו מהגרסה הבסיסית.

בקיצור, זה מה שיש. אבל זה בהחלט מספיק טוב.

Caveman 05-12-07 19:56

ומה לגבי הקליאו? או הפביה? (למרות ששאני בספק אם ניתן להזמינה בליסינג)

vRS 05-12-07 20:48

אני הייתי מחכה עוד חודש לפביה Mk2 - טובה מהם בעשרות מונים (וכנראה שהמחיר שלה לא יהיה גבוה משלהן).

ניר בן טובים 06-12-07 08:43

תגובה
 
הקליאו החדשה - נראית כמו מגילת התקנות הירוקות. מנופחת, כבדה, חסרת חן, או במילים אחרות - אבדה את זה די מזמן. [לפחות אחותה מפיז'ו ה 207 , נראית טוב למרות הביצועים הפושרים].

אני לא יודע מאיפה הנחרצות שלך אוראל לגביי הפביה [בעלות יכולה לעשות את זה לפעמים] אבל לא הייתי מספיד את הסוזוקי כל כך מהר. וודאי שלא במונחים שאתה מדבר עליהם. בגימור יהיה פער לטובתה זה צפוי, בפרמטרים אחרים אני בכלל לא בטוח.

Caveman 06-12-07 09:23

אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב של הקליאו ניר. גם את של ה 207. לטעמי, הדור החדש של הקליאו נראה טוב בהרבה מהדור היוצא. למרות שאכן, שתיהן (ה207 והקליאו) בהחלט גדלו בצורה משמעותית. יצא לי להחנות את הרכב שלי ליד 207 לפני זמן מה, והרכב שלי היה ממש גמד ליד המימדים הגדולים משהו של ה207.

יניב 06-12-07 15:38

אני דווקא הייתי הולך על ה2
 
קודם כל אם אתה מחפש מנוע אז זה כמובן 2 מבחינת איבזור אני לא יודע למרות שבמאזדה וגם בסוזוקי יש אבזור חשמל מלא אני אישית יעדיף את ה2 כי כשאתה תיסע מהר המאזה בכל ליטוף של דוושת הגז הוא יוריד הילוך ואולי זה יציק בתוך העיר ואפילו יעצבן :x אבל כתבתה שאתה נוסע בדרכים בין עירוניים אז יותר יועדף ה2 ;-)

vRS 06-12-07 17:58

ניר, להזכירך, ביקרתי בתערוכת פרנקפורט האחרונה - ובתערוכה אני ואימי חיפשנו את המחליפה של הפביה (שרוסקה, לצערנו הרב).

הסתובבנו לנו סביב סביב...

אין מה להשוות בכלל בין הסוויפט לפביה - מבחינת מרווח פנים, איכות תא הנוסעים ואיבזור.

ואגב, דווקא הקורסה החדשה (שהיא מכונית די מרשימה) מאכזבת מאוד בסעיף מרווח הפנים
היא צפופה מאוד מאחורה :cool:

הגרמנים בחנו לא פעם ולא פעמיים את הפביה החדשה - מול הפביה היוצאת, מול המתחרות
וידה של הפביה תמיד הייתה עליונה.
ניצחה בכמה מבחני דרכים (בגרסאות השונות - בנזין/דיזל, האצב'ק/סטיישן) את המתחרות (207, יאריס החדשה, קליאו החדשה, A Class).

בקיצור, עם כל הכבוד לסוויפט (שבהחלט בחירה אוט' נחמדה ושובבה) - יש לה עוד הרבה מה ללמוד מהפביה, וגם מהמתחרות.

ניר בן טובים 06-12-07 19:41

תגובה
 
אוראלי, אתה קצת מערבב פה. אתה רוצה לעשות השוואת בגימור? אין בעייה. רק תעשה את זה מול מכוניות שתוכננו באותו פרק זמן בה הפביה החדשה תוכננה. שזה בערך שנתיים אחורה. בשביל זה יש לך פה את הקורסה וה 207 והקליאו.הסוויפט עלתה על נייר כבר לפני 4-5 שנים.
על הכביש זה כבר סיפור אחר וצריך לעשות פה הפרדה ברורה. אין אף מכונית יפנית בעשור האחרון שצליחה ממש לבעוט במבחן כלשהו ולא משנה באיזו קטגוריה בעליונות הדינמית של יוצאי אירופה. זהו מעוזם הנצחי. אם באמינות מוציאים להם את הנשמה אז על הכביש יש להם תמיד מה לומר. את כל זה הצליחה לשנות הסוויפט במעין קאמבק מפתיע שהצליח להשאיר לא מעט קצת המומים ביניהם גם טיף נידל. וכמו שאתה יודע אותו, קשה מאוד להרשים. גם אני אף פעם לא הייתי חסיד גדול של הספרטנות היפנית, אבל היה לי קשה מאוד למצוא משהו רע לומר על הסוזוקי.

בשורה התחתונה - אין לי ספק בכלל שהפביה צריכה להיות יותר טובה מהסוזוקי במספר פרמטרים. אבל מפה ועד לחרוץ את גורלה של הסוויפט כחסרת אונים מולה זה פשוט לא לעניין ולא נכון.

vRS 06-12-07 19:55

ניר, אתה יודע מה? אני אלך רחוק - גם הפביה היוצאת עדיפה על הסוויפט, צר לי...

הסוויפט נוסעת בסדר, נראית צעירה ונחמדה, זולה ודי שובבה
אבל היא לא ברת תחרות מול האירופאיות - כמו כל היפניות, לדעתי.

אני לא אוהב יפניות, אין מה לעשות - הן לא מרגשות אותי בכלל
(גם לא STI. למרות שדווקא ל-EVO לא הייתי מתנגד), לא גורמות לי לחשוב פעמיים לפני שאני הולך על אופציה מאירופה.

מבחינתי, יפניות תמיד יהיו סתם יפניות
ואירופאיות (בעיקר גרמניות) יהיו אירופאיות.

ישיבה קצרה ברכב יפני (לדוג' - מזדה 3/טויוטה קורולה) וישיבה קצרה ברכב אירופאי/גרמני (לדוג' - פולקסווגן גולף/שקודה אוקטביה/פיז'ו 308) תעביר את ההבדלים בצורה הטובה ביותר :-|

היפניות יותר מצועצעות, התא נוסעים שלהן מרגיש פחות איכותי, פחות מוקפד - לעומת הגרמניות
קרא לי זקן - אבל אני מחפש קודם כל את התא נוסעים שיהיה נעים יותר לשהייה
ואח"כ נדבר על הנהיגה מנהיגה/Whatever.

ואל תדאג, הסוויפט לא מאיימת על הפביה החדשה - בכלום...

זאת דעתי.

ניר בן טובים 06-12-07 20:07

איתך
 
האמן לי אוראל, בכל שנותיי על הכביש, לא ריגשה אותי ולא מכונית יפנית עממית אחת. היו שתיים יפניות שעשו לי משהו שזו כמובן ה Mx5 והסובארו Gt טורבו בגרסת הראלי שלה בלבד [group N דאז].
ככה שאני בפרוש מסכים לכל מילה שאתה כותב פה. אבל הסוזוקי הצליחה להפתיע אותי. נו, קורה . מותר להם להוציא משהו מעניין פעם בכמה עשורים. ;)


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:17.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©