![]() |
דעה על הצעת מחיר לתיקון ראש מנוע בפיאט פונטו ספייס 2001
שלום חברים , ברשותי פיאט פונטו ספייס 2001 ELX (שקניתי פה מאיזה בחור בפורום בזמנו - לפני כשנתיים וחצי) . לפני כמה ימים , כאשר חברתי נסעה עם האוטו נזלו המים ממערכת הקירור . בעקבות הדעות הטובות פה בפורום על מוסך מורשה פיאט בעכו החלטתי לגרור את את האוטו לשם. הממצאים : ראש מנוע (ידעתי שיש ראש מנוע כי יומיים לפני כן הייתי במוסך אחר של פיאט בחיפה וגם שם אמרו לי שיש לי ראש מנוע). קיבלתי הצעת מחיר על סך 5200 שקלים אשר כוללת שיפוץ ראש מנוע , החלפת שמן פילטר-שמן פלאגים רדיאטור (רקוב לדברי המוסך) תרמוסטט ועוד כמה דברים אשר שכחתי לרשום ובנוסף החלפת בלמים קדמיים (רפידות מקורי + צלחות ברמבו) .
האמת שהמחיר נראה לי מעט יקר מדי אבל בכל זאת רציתי לשמוע את דעתכם ואם יש לכם עצות כלשהם איך למזער את גודל הנזק או בכלל איך לנהוג בעניין ... כי להוציא 5200 שקלים על אוטו ששוה בלחץ 7-8 אלף שקלים נראה לי קצת מוגזם. מה אתם חושבים ? אשמח לכל דעה או עצה , תודה מראש. |
רשום שאתה מאשדוד אם כך הדבר הדרך הי טובה למזער עלויות זה שתיפנה לdavidmzr
|
האמת שאני כבר לא גר באשדוד ...אני גר כרגע בנשר אבל אבל אני מוכן לשקול כל עזרה אפשרית אם זה יקטין בצורה משמעותית את ההוצאות.
|
אז שלח לו הודעה פרטית
וגם תאר את הסימפטומים כלומר יש טחינה בשמן העלמות מיים וכו? |
הוא כבר שלח ה"פ בטרם הגבת. :)
לפני שנוכל לקבוע אם המחיר שדרשו ממנו מוגזם, יש לדעת אם הכוונה לרדיאטור מקורי. ובנוסף לדעת, מהם "עוד כמה דברים" ששכח לרשום. דוד. |
אוקיי אז ככה :
התחממות ראשונה קרתה לפני כחודשיים במהלך נסיעה (תוך כדי שעמדתי בפקק בכביש מהיר). עצרתי מיד בצד ודוממתי מנוע וחיכיתי שיתקרר. לא היה חסר מים למיטב זכרוני ונדמה שזו הייתה תקלה ארעית כי במהלך החודשיים שעברו מאז עד לשבוע שעבר האוטו לא התחמם יותר. שבוע שעבר במהלך נסיעה האוטו התחמם משהו כמו שלושה פעמים , לא היה חסר מים מהבדיקה שלי ( אבל אולי אני לא בודק נכון ). ביום שלישי אחרי שהאוטו התחמם במהלך נסיעה נסעתי למוסך מורשה פיאט בחיפה שם אמרו שהיה חסר לי מים , מילאו מים רגילים ומבדיקה שלהם אמרו שיש לי ראש מנוע. אמרתי להם שאני אחזור ונסעתי הבייתה. במהלך הנסיעה מהמוסך הבייתה האוטו לא התחמם. הגעתי הבייתה , הנעתי את האוטו בחנייה , נתתי גז בניוטרל ורציתי לראות אם האוטו יתחמם. מד החום בדיוק באמצע כמו שצריך ולא מתחמם. אין טחינה בשמן , פקק השמן נקי לחלוטין , מים לא נעלמים (ממה שראיתי) , אין מים או עשן לבן מהאגזוז כאשר מניעים. יומיים לאחר מכן , במהלך נסיעה של חברה שלי כאשר עצרה לתדלק מישהו אמר לה שנוזלים מים מקידמת האוטו. מילאה כליטר מים , ניסתה להמשיך לנסוע , ראתה שמחוג החום עוד שנייה בשלושת רבעי , עצרה בצד ומכאן גרר למוסך. הצעת מחיר וכו' וכו'. עוד משהו שאני צריך לציין הוא שנדלקה נורת מנוע אדומה מספר פעמים בודדות ללא שום השפעה על הנסיעה. רק פעם אחת חברה שלי אמרה שנדלקה הנורה ולפתע הרגישה שאין גז והאוטו התכבה. לאחר מכן הניעה ונסעה הבייתה כרגיל. איני יודע אם זה קשור אבל רציתי לציין זאת. תודה יאיר ודוד על העזרה. בכל מקרה, מחר על הבוקר אני מתקשר למוסך ומבקש הצעת מחיר מפורטת על כל החלפים והמחירים , פשוט המוסך כרגע בעכו ואני גר בנשר , ככה יצא. |
תניע את הרכב ותיראה ותיפתח את פקק המים של הרדיאטור ותיראה אם יש בועות ובעזרת אדם נוסף תעשה עוד בדיקה תניע תן לרכב להיתחמם ושאחד יתן גז ויראה אם יוצא מים מהאגזוז
|
יאיר קודם כל תודה רבה על כל העזרה שלך. זה לא בא ברגל ואני מאוד מעריך את זה.
שנית כל , האוטו כרגע במוסך בעכו ואני גר בנשר אז כרגע אני לא יכול לבצע את הבדיקה לגבי הבועות אבל מבדיקות שביצעתי ביום רביעי שהיה לא יוצאים מים מהאגזוז (האגזוז לח בפנים וזהו , לא יוצאים מים). |
לא ענית על מה ששאלתי, ביחס לרדיאטור והדברים הנוספים שמצריכים תיקון, ששכחת לרשום.
לפי התיאור שלך, אני לא משוכנע שהלך ראש מנוע. משום שאין מעבר מים לשמן, אין מים או עשן לבן מהאגזוז ואין שמן במים. מים יכולים לצאת משום שהפקק לא בסדר או אחת ממהירויות הוונטה לא עובדות. לכן אני מציע לך להחליף בראשונה פקק מים, ולבדוק אם שתי המהירויות עובדות ולעדכן. האם ראית במוסך כיצד בדקו ומצאו שהלך הראש ?. דוד. |
דוד , מחר על הבוקר אני אתקשר למוסך ואבקש לקבל הצעת מחיר מפורטת על כל החלפים והמחירים...לגבי הרדיאטור , אני לא זוכר אם הוא אמר לי שהוא מקורי או לא , מה שכן אני זוכר שהוא אמר לי שהוא עולה 690 ש"ח.
אין לי אפשרות כרגע להחליף פקק מים מפני שהאוטו נמצא במוסך בעכו ואני מתגורר בנשר. לא הייתי במוסך וראיתי כיצד בדקו אם הלך הראש מנוע (מאז יום חמישי שהאוטו נגרר למוסך בצהריי היום לא ראיתי את האוטו). מה שכן לגבי המים , אני זוכר שכשבדקתי אותם הם היו די עכורים במין גוון ירקרק (יש אצלי פראפלו כחול שאמור להיות בגוון כחול) כזה עם לכלוכים "טחינתיים" (אם אפשר לומר כך) בדפנות הפנימיות בצידו העליון של מעבה המים (מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך). |
תגיד loki2d,אם אני לא טועה. שם המשתמש שלך מוכר לי מאתר אחר, שם גם עזרתי לך.
זה נכון. :) דוד. |
אני לא זוכר דוד , אבל אולי יכול להיות בקארספורום.
|
כן בקארספורום. אתה זה שהיה עם התמונה של פולי מהגששים ?.:)
דוד. |
לא דוד , זה לא אני ...
|
1 צירוף קובץ(ים)
ערב טוב , קיבלתי את הצעת המחיר המפורטת עם כל החלפים והמחירים וצירפתי אותה כתמונה.
יוצא בסה"כ 4700 ש"ח (נא לא להתייחס לרפידות ולדיסקים של הבלמים ששם רשום 0 ש"ח - זה לא כלול ב-4700 ש"ח). דוד , לגבי הרדיאטור ששאלת עליו אז לא מקורי אלא תחליפי. האם זה משנה אם מחליפים לרדיאטור מקורי או תחליפי ? כמו כן שאלתי את הבחור מהמוסך איך הם בדקו אם יש ראש מנוע והוא ענה לי שהם ביצעו בדיקת קומפרסיה ויש בריחה והמערכת לא אטומה ומכאן הראש מנוע , והם בטוחים בזה. |
אלו המחירים במוסך מורשה.
מחיר מטורף שאפילו לא כולל טיימינג (גם ככה פותחים). כמובן שאין לדעת אם הכשל הוא באמת בטרמוסטט או ברדיאטור או בכלל מהירויות של מאוורר ולכן הרכב התחמם. לא ברורה לי השורה הזאת: "מעבר מים בסיס חיישן טמ'" - למה מחליפים את החיישן בכלל? לפי דעתי אפשר לוותר על זה כי אני לא מאמין שהבעיה בחיישן, מחיר הטרמוסטט יקר. שוב, זה המחירים במוסך מורשה. במוסך רגיל תוכל לחתוך את המחיר בלפחות חצי. אני הייתי פונה לדוד לעזרה. |
צטט:
ואין כזה דבר שלא יחיבו אותך על הצלחות והרפידות של הבלמים הכל מגולם במחיר של כל שאר החלקים וכמובן יש את הדבר היפה הזה שניקרא שעות עבודה שהושקעו ששם יש מצב יכניסו לך את האלמנט |
יאיר ,
הצלחות והדיסקים של הבלמים לא כלולים ב-4700 ש"ח. אם ארצה להחליף אותם הוא אמר שיעשה לי זאת ב-500 ש"ח (מה שמביא את העלות הכוללת ל-5200 ש"ח). chesh , לגבי הטיימינג . שאלתי את המוסך לגבי זה ואמרו לי שאם ארצה להחליף טיימינג הוא יחייב אותי רק בעלות סמלית של החלפים ( בסביבות ה-300 ש"ח). לגבי הכשל , מה שאני כן יודע זה שהרדיאטור רקוב ודולף לפי דברי המוסכניק וגם ישנו צינור מתכת שהתפוצץ מתחת למעבה המים וגם אותו צריך להחליף , יכול להיות שבזה הכוונה ב"מעבר מים בסיס חיישן טמפ" למרות שאני לא בטוח. כששאלתי את המוסכניק לגבי תיקון שטחי (להחליף רק את הרדיאטור וצינור המתכת המדובר) ולמלא פראפלו , הוא טען שזה לא יחזיק מעמד בגלל שהמערכת לא אטומה מפני שיש בריחת קומפרסיה וזה רק עניין של זמן עד שהאוטו יתחמם , צינורות יתפוצצו , יכנסו בועות אוויר למערכת הקירור וכו' וכו'. חברים , האם זה מקובל להביא חלפים למוסך מורשה ולבקש שיבצעו את העבודה עימם ( אם כן , אולי אוכל לקנות עצמאית מספר חלפים כמו הטרמוסטט ולתת להם וככה לחסוך מעט ) ? |
אם אתה מתקן במוסך אז עדיף שלא תביא חלקים כי אז המוסך יוכאל להיתנער ממך מבחינת אחריות אם תיהיה בעיה בטח ובטח כאשר מדובר בתיקון כל כך גדול כמו ראש אם אתה תחליט לעשות אצל דוד את תן לו להביא לך את החלקים כי הוא יכול להביא אותם יותר בזול ממה שאתה תוכל להביא
|
מה זה מעבה מים? אתה מתכוון למשאבה?
צטט:
וגם אם כן, אתה חושב שתחסוך 100-200 שקל ותצא חכמולוג. המכונאי כבר ידאג לסדר לך אלמנט על מנת שתחזור למוסך. כמה ק"מ עבר הרכב בכלל? אתה הולך להוציא 5000 שקל על רכב שהמחירון שלו הוא 6-7. אצל דוד או מוסך רגיל אתה תצא בנזק של עד 3 אלף שקל גג עם החלפת כל החלקים הנדרשים. אני הייתי שוקל כבר למכור את הרכב אם הכל רקוב שם. מעבר מים בסיס חיישן טמפ' הכוונה לא לצינור מתכת ואם כן מחירו מופרז. לסיכום, אם אין לך בעיה להוציא סכומים כאלה שא ברכה, אם לא, ברח משם. |
יאיר ,
למה אתה בדיוק מתכוון כשאתה אומר "להחליט לעשות אצל דוד" ? לי אישית אין מושג איך לתקן ראש מנוע. המקסימום שאני עשיתי זה להחליף פילטר אוויר ומזגן בפונטו. כמובן שאין לי בעייה להיות לעזר וללמוד אבל באמת ובתמים שלי אין את היכולת לבצע כזה תיקון. chesh, מעבה מים הכוונה למיכל מים שלתוכו ממלאים את נוזל הקירור. הרכב עבר 192000 ק"מ. נקנה לפני כשנתיים וארבעה חודשים ב-144000 ק"מ. אני בסה"כ הייתי מרוצה מהאוטו עד שקרה המקרה שלפנינו. אין לי מושג אם הכול רקוב כמו שאתה שואל...כל מה שאני יודע זה שהאוטו נסע מצויין עד שקרה המקרה. בכל מקרה , אתה אומר שאם כבר עושים ראש מנוע אז מומלץ מאוד להחליף גם טיימינג על הדרך. זה מה שאני מבין מדבריך. חברים , האוטו אומנם נמצא במוסך אבל עדיין לא התחילו לעבוד עליו ואני יכול להוציא אותו בכל רגע נתון אז ככה שאפשר להיות רגועים. אני לא לוקח החלטות פזיזות כשמדובר בסכום כסף כזה רציני, במיוחד כשאני עובד במשרה חלקית כי אני סטודנט כרגע והכסף לא צומח אצלי על העצים. ולכן אני גם מתייעץ איתכם. נחכה לישועה מדוד ? ... |
צטט:
|
מחיר החלקים גבוה כמעט ב-100%.
מה שהספקתי לברר לך היום עם הספקים שלי, זה שני חלקים. עבור הרדיאטור קיבלת הצעה של 818 ש"ח. אני יכול לקבל ב- 500 ש"ח. עם המשלוח. עבור עבודות חוץ (קרי עבודת חרט) 920 ש"ח, אני יכול לקבל ב- 500 ש"ח. החרט בא לוקח את הראש ומחזיר אותו. לא ברור לי מה זה "סה"כ עבודות 1272" ומתוך זה הנחה של 15%. עדי אשכנזי אמרה, "מה זה החרטה הזה". ואני שואל, מי עושה שיפוץ ראש במחיר כזה. :) בכול אופן, אם תחליט לקנות לבד את החלקים, תקבל במחיר שכתבתי. אם תחליט לשלוח את הרכב, סגור עם יאיר. אני רק שומר עליו שבלו לא יציק לו, שר שירים, ועושה לו תה עם נענע. :) לדעתי המחיר הסופי ייצא בסביבת מה שכתב chesh. דוד. |
דוד הרדיאטור שקיבלת עליו הצעת מחיר של 500 שקלים הוא תחליפי או מקורי ? כמו כן , ששאלת אותי מקודם אם הרדיאטור ששמים לי הוא מקורי או לא , האם זה חשוב ?
שנית כל , זה נחמד שאתם משיגים לי חלקים במחיר זול יותר אולם מי יעשה את העבודה ויתן לי אחריות עליה ? לי אישית אין מושג אין מתקנים לרכב ראש מנוע , אני שמן לא החלפתי לבד לאוטו מעולם. אני תמיד שמח ללמוד איך מתקנים עצמאית דברים אולם בדבר מסובך כמו ראש מנוע, טיימינג או החלפת בלמים לא הייתי מתיימר או מנסה לתקן עצמאית בלי הדרכה צמודה ממקצוען. סה"כ עבודות 1272 ואחר-כך הנחה של 15% - ככה המוסך נותן הנחה אם בא לו על העבודות הפנימיות של המוסך (יש לשים לב שצריך להוסיף אחר כך מע"מ למחיר סה"כ העבודות של המוסך + עבודות חוץ). ישנו סיכוי שאני יכול להשיג הנחה של 20% על החלפים ( קיבלתי מין קופון כזה מפיאט לאימייל) , אני אעדכן בדבר ההנחה אם זה אפשרי. |
תשמע חבר, אני לא מנסה לשכנע אותך לשום כיוון. פשוט מציב בפניך אופציות.
אם לא הבנת את העבודה לא תבצע אתה. אלא יאיר ואני. ברור שזה כולל גם אחריות. אופציה נוספת, היא מה שהציע לך chesh. למכור את האוטו. אז מה היה לנו ?. א. להשאיר את הרכב לתיקון במוסך, "ולבלוע את הגלולה המרה". שזאת האופציה הכי נכונה. ב. לקנות חלקים לבד ולתת למוסך בו נימצא הרכב. תקבל גם את שאר החלקים במחיר שכתבתי כ-100% פחות. אבל קודם לברר אם המוסך מסכים, ולבדוק אם הוא עומד במחיר העבודה שהעלת בהצעת המחיר. ג. למכור את הרכב, יש לי בחור שמתעניין. הרדיאטור עליו אני מדבר, הוא בדיוק כמו שהציעו לך במוסך. דוד |
אני בספק רב אם המוסך יסכים לבצע עבודות באותו מחיר או בכלל על חלקים שאני מביא.
דוד , בוא נמשיך לדבר בפרטי. |
קיבלתי את הה"פ שלך. לא מתאים לי לנהל דיונים בה"פ.
תמיד עדיף לדבר בפורום, כי זה מחייב. חוץ ממקרים מיוחדים... לשאלותך. כן, אתה יכול להיות נוכח וללמוד בזמן התיקון. קח בחשבון שפירוק הראש לא לוקח הרבה זמן, אבל השיפוץ אצל החרט עלול לקחת זמן. לפעמים רק למחרת מקבלים את הראש. במקום לשאול "כמה תקחו על העבודה", היית צריך לשאול "כמה יעלה לי בסיכום". כבר כתבתי לך שתיצור קשר עם יאיר. במקרה יאיר אצלי עכשיו. מטפל בחוץ בספייס שנכשלה בטסט בגלל אורות. אל תספר לו שצילמתי אותו. :) עוד מעט הוא יחזור, ואתן לו לדבר איתך. שלח לי בינתיים את מס' הנייד שלך. לגבי הבחור שמתעניין בקניה, ב"ד כלל בעל הרכב מבקש מחיר. צריך גם לכתוב כמה טסט יש, ומה מצב הפחחות והצבע. לא לקחת בחשבון את מחיר הגרירה. אם יש לך ביטוח גרירה, וגררת פעם למוסך, לא יגררו לך שוב חינם. דוד. |
דוד , שלחתי לך את המספר שלי בפרטי (אם תרצה תוכל להתקשר לדסקס על הא ודא חח)
לגבי הגרירה , אתה אכן צודק - כבר השתמשתי בגרירה פעם אחת וגרירה נוספת מחייבת קבלות שהתקלה הראשונה בעטיה בוצעה הגרירה תוקנה וכו'. או לשלם 1100 ש"ח שזה המחיר שהם רוצים על גרירה מעכו למרכז. זה אומר שהרכב כרגע תקוע בעכו ואין באפשרותי לשנע אותו משם. כמו כן , הייתי בטוח שאני אצליח לסדר לעצמי רכב חלופי אך בסוף גם זה לא הסתדר ואפשר להגיד שאין סיכוי שאני וחברה שלי נסתדר בלי אוטו להרבה זמן ולכן... בגלל שני הסיבות הללו , החלטתי לבסוף לתקן את האוטו במוסך בעכו. יצא הכול, כולל טיימינג (סט מקורי-חגורה ומותחן) וכולל בלמים - 5400 שקלים בסה"כ. יהיה קשה אבל לפחות אפשר לשלם בתשלומים. דוד ויאיר וכל השאר , תודה רבה על כל העזרה. אני אמשיך לעדכן אתכם מה קורה עם האוטו ...ונקווה שהבחורים במוסך יבצעו עבודה איכותית שתחזיק הרבה זמן שתצדיק את הכסף הרב שאני הולך לשלם. |
אם לא סגרת את הנושא עדיין אני יכול לכוון אותך למוסך באזור ק.אתא
היום הייתי במורשה בעכו ביררתי לגבי איזה חלק וקיבלתי חום כשראיתי את המחיר. |
ניוקר תודה אבל אמרתי להם להתחיל את העבודה.
חברים קיבלתי בהצעת המחיר הנחות שונות , גם על העבודה של המוסך וגם על החלפים. רציתי לשאול מדוע ההנחות הן על מחירי העבודה והחלפים בלי מע"מ...האם זה אמור להיות כך ? |
יפה, נראה לי שזאת ההחלטה הכי נבונה שלקחת, מבין שלושת האופציות שהעלתי.
דוד. |
עדכונים מהשטח :
לאורך כל הדרך מוחמד מהמוסך מעדכן אותי ונשאר סבלני גם כשאני "מציק" לו קצת בשאלות , ללא ספק איש שירות נחמד ואדיב שכיף להתנהל מולו ושעושה רק טוב לתדמית של המוסך. אתמול הוא התקשר אליי ואמר שאחרי שפירקו ובדקו מסתבר שלא צריך להחליף את פלאנג' המים ובנוסף הפלאגים מחירם שונה ונמוך מעט יותר ...אולם יש צורך להחליף את חגורת המנוע (הנעת אביזרים) ואת המותחן שלה כי החגורה כבר שחוקה והמותחן מרעיש...החגורה עצמה יחסית לא יקרה (כ-140 שקלים למקורית) אולם המותחן יקר , 350 שקלים למותחן מקורי. זאת אומרת בסה"כ צריך להוסיף עוד 200 שקלים אחרי ההפחתה של הפלאנג' ומחיר הפלאגים...אפשר לספוג. היום התקשר אליי ואמר שהם הבחינו בשני פינים עקומים/שבורים (לא הבנתי בדיוק) במחשב ניהול המנוע , מה שגורם כנראה לכך שהמאוורר לא נכנס לפעולה במהירות הגבוהה שלו. אמר שינסה לעזור לי עם המחשב וינסה לארגן לי אולי אפילו בחינם אם יוכל. אני , על סף ייאוש עוד שנייה באתי לומר לו שאם זה יעלה לי עוד שקל כל הסיפור הזה אני משאיר את האוטו אצלם לצמיתות ושיהיו לי בריאים. האוטו הזה מתחיל לצאת לי מכל החורים ?!@#$!@# ... ונא סלחו לי על השפה , הייתי חייב לשחרר קצת לחץ. |
דוד המחשב בelxהוא אותו מחשב כמו בsx?
|
אני חוזר בי.
נראה שההחלטה לא הייתה הכי נבונה, מכול האופציות שהעלתי. מאוד מכעיס שהתחילו עם הבלופים. הצעתי לך בהתחלה, "לכן אני מציע לך להחליף בראשונה פקק מים, ולבדוק אם שתי המהירויות עובדות ולעדכן." לא ביצעת. אין מצב שאפשר לבדוק שהוונטה לא עובדת בגלל המחשב, כאשר הראש לא מורכב. עדיף היה לבדוק לפני הפירוק. תכין הרבה כסף להחלפת מחשב, או לשלוח אותו כביכול לתיקון במעבדה. בסיכום יעלה לך יותר ממחיר הרכב. עצור את העבודה במוסך. יאיר אל תיסחף גם אתה, אחרי הבלופים של המוסך. דוד. |
דוד באמת שאני לא יודע אם הם מבלפים עליי או לא , כל מה שאני יודע זה שכל הסיפור מתחיל לצאת מכל פרופורציה.
ממה שהבנתי הראש כבר שופץ והורכב חזרה. הבחור מהמוסך אמר לי שינסה לעזור לי עם המחשב והוא מחפש בפירוקיות , רק יכול להיות שזה יקח זמן - אמרתי לו קח כמה זמן שאתה רוצה כי אני לא יכול להוסיף עוד שקל , גם ככה ה-5600 שקלים כבדים עליי כ"כ שנהיה לי כאב ראש רציני רק מלחשוב על זה. נו ואם אני אעצור את העבודה? הם לא יתנו לי לשחרר את הרכב בלי לשלם ...מה , אני אשלם על חצי עבודה , מה אני אעשה עם אוטו לא שמיש ?! ... עוד שנייה אני משאיר להם את האוטו לצמיתות ושיהיה להם לבריאות , שיקחו את האוטו הזה ממני וזהו. |
לדעתי אתה עושה טעות אחר טעות במצב שכביכול נוצר.
את מה שאתה יודע, זה רק משיחות טל' בינך לבין המוסך. אתה מהמר כאן על סכומים לא מבוטלים. אם אתה עובד, בקש לצאת באופן דחוף. סע למוסך ובדוק אם הראש מורכב, הרכב מניע, ושיראו לך שיש שני פינים שבורים במחשב. אם אכן שבורים, לא צריך יום לימודים ארוך, בכדי לדעת במבט אם הדבר נעשה בזדון. ואם בכול זאת תגיע למוסך, ויגידו לך שהחליפו מחשב מפירוקיה, בקש את הישן. סלח לי על השפה הבוטה. לא הייתי מסכן את מעמדי, אם במקרה הזה, לא הייתי בטוח בכך. דוד. |
דוד , כמו שאמרתי הבחור מהמוסך לא דיבר איתי בכלל על מחיר המחשב החלופי ואמר שינסה לארגן לי אפילו בחינם אם יצליח , רק שיכול להיות שזה יקח זמן.
ואני שואל אותך שוב , אם אני אעצור את העבודה , מה יהיה עם האוטו ??? הרי הם כבר ביצעו חלק מהעבודה ... ואני בכל מקרה לא מתכוון לשלם יותר מה-5400 שקלים שסוכם עליהם בנוסף ל-200 ומשהו שקלים הוספה על החגורת מנוע והמותחן שלה ...מצידי שיחליפו את כל השילדה על הדרך. |
צטט:
http://www.keysoftware.ro/images/dez...fiat_59fm2.jpg הקטע הוא שהם לא מתעקמים מעצמם.. עיקום הפינים יקרה אך ורק בהרכבה לא נכונה או גוף זר שהפריע ועיקם את הפינים בגלל שהפריע להם להיכנס לשקע בזמן שניסו להרכיב כלומר גורם אנושי (נקודה למחשבה) 1עכשיו יש שני אפשרויות לפני החלפה, 1.אם הם התעקמו בלבד ולא בצורה קיצונית אולי ניתן לישר אותם. 2.אם הם במצב אל חזור אז יש אפשרות להלחים את הפינים אך הם לא יחזיקו כמו שצריך, בהנחה שזה משהו שמחברים פעם אחת ולא אמורים לפתוח בגדול זה יכול להיות ניסיון כדי למנוע תשלום על מחשב חדש. ---- אני לא יזרע מלח על הפצעים אבל החלטת לתקן במורשה וידעת את המחיר, כמובן שבנוסף יש בלתמים שצריך לקחת בחשבון (המחשב זה הגזמה פה) אני מאד מקווה שיביאו לך מחשב אחר כי זה מעלה פה ניחוחות של טיוח.. אף אחד לא ימהר להביא לך חלק שעולה ~900 מפירוק חינם. |
קשה לי להתמודד עם תמות. (סליחה).
נראה שאתה ממשיך ללכת במדרון תלול. אינך מוכן לעשות לעצמך אפילו את הנסיעה למוסך. הוא ישיג לך מחשב בחינם, כאשר יצמח לי שיער בכף היד. (ושוב סליחה) אני לא נוהג להתבטה בצורה הזאת, מה לעשות שזה מרגיז מאוד. אז שיהיה לך בהצלחה, ואל תשכח לעדכן. דוד. |
דוד , שלחתי לך אתמול את המספר טלפון שלי בפרטי ...אתה יכול להתקשר אליי או לשלוח לי את המספר שלך בפרטי , אני רוצה לדבר איתך אם אתה יכול בבקשה.
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©