![]() |
שאלה צ'יפ של כוחות סוס לפונטו ספייס 2003
יש לי 60 כוח סוס אני רוצה להוסיף 30 כוחות סוס ,אמרו לי שזה לא בעיה מה אתם אומרים?
|
הכלל הראשון בשיפור רכב אומר שאם יש גרסה שמגיעה מראש ומקורית חזקה וספורטיבית יותר, היא תהיה בסיס טוב יותר לשיפורים.
כדי להוסיף 30 כ"ס לרכב שלך תצרך להתחיל פרוייקט גדול ויקר, שאני בספק אם ישתלם לך בכלל. |
צטט:
כדי לשפר רכב אמוספרי יש לבצע השקעה גדולה. לא פילטר אוויר פתוח ולא צנרת ולא צ'יפ ואפילו לא חומוס,צ'יפס סלט יעזרו לך להפיק 30 כ"ס. מנוע אטמוספרי צריך שדרוג ברמת יחס דחיסה, פורטינג שינוי מצערות, שינוי במערכת ההזרקה דברים שעולים די יקר ובסוף תצטרך צ'יפ או מחשב ניהול מנוע עצמי כדי לבנות את כל המיפוי מחדש. לעומת זאת מנועי טורבו ניתן לשדרוג בעלות קטנה יותר ובעל תמורה יותר גבוהה. לדוגמא אם תשים צ'יפ שכיום עולה בין ה1200 שקל עד ה2000 שקל במנוע שלך אולי תצליח לעלות ב10 כ"ס בתקווה שיש לך צנרת ופילטר פתוח והמזרקים של הדלק יכולים להעביר יותר כמות דלק מתכנון המקורי. לעומת זאת מנוע טורבו בעל צ'יפ ישתדרג בקלות בלי תוספות בין 10 כ"ס ל30 כ"ס תלוי בתכנות של הצ'יפ. למשל לאבאברט שלי יש בסנדת TMC MOTORSPORT קופסאת TUNING שמעלה את הכ"ס מ170 ל204 ומומנט מ25.5 ל31 מקווה שעניתי לך על התשובה וגם חסכתי לך הוצאת כסף מיותרת |
אתה מודע ש 30 כס עשויים נכון עולים יותר מהרכב שלך נכון ?
עכשיו לזה תוסיף קצת חיזוקי שילדה ובלימה ,ששווים כמו עוד רכב שלך . מה יצא בסוף ?? כלום .. הבסיס שעליו אתה רוצה להוסיף לא שווה את ההשקעה .אפילו אם תגיע ל 100 כס מה זה יתן לך ? זה משהו שאתה מתרגל אליו תוך דקה ורבע ,אין פה שום וואו ..וגם אז תקבל בראש מכל מאזדה 2 אוטומטית .אז למה בעצם ? מעניין לפגוש את המטומטם שאמר לך את מה שאמר לך ,וזאת רק כדי לאמר לו בפנים שהוא מטומטם . |
יש לך 2 אופציות מאוד פשוטות לעלות כ"ס .
אופציה א : לעלות ל 80 כ"ס (השקעה קטנה יחסית) אופציה ב : לעלות ל130 כ"ס (קצת יותר מכפול ! בהשקעה גדולה יותר) על מנת לממש את האופצויות עליך קודם כל למכור את הרכב שלך !!! לאחר מכן רכוש פונטו ELX על מנת להגיע ל 80 כ"ס או פונטו HGT על מנת לקפוץ ל130 ! יום טוב |
HGT זה לא 140 כ"ס?
|
זה הקטע אני דפוק השקעתי באוטו שלי החלפתי הכל מבפנים ומבחוץ
מישהו הציע לי 15 אלף על האוטו אבל עדיין אני לא מוכר כי זה לא שווה לי אני רוצה להישאר איתו |
שוב... אתה יכול להישאר עם האוטו שלך ואז כדי לעלות כ"ס ללכת לכיוון בניית מנוע או לכיוון של קניית מנוע יותר חזק והשתלתו באוטו שלך כך בחשבון שבשני המקרים הדבר לא מסתיים פה יש רשימה ארוכה של דברים להחליף כגון:
1) בולמים 2) משולשים 3) ברקסים 4) כל מה שמסביב למנוע ועוד... |
צטט:
|
חברים זה מנוע עייף ובלי תכונות להתחזקות, שום ציפ מצערות צנרת פילטר לא יתנו לו 30 כוח סוס.
הדבר היחידי שיכול להעניק לך הספק כזה זה טורבו. ותאמין לי את ה 15 שהציעו לך על הרכב אתה תשקיע בפרוייקט, שכמובן יהיה לך בעייתי כי אין אפטרמרקט לחיזוקים לרכב הזה, משמע המנוע לא יגדוש באמינות ואני מאמין שיתחיל להתפרק כבר בנסיעה הראשונה. ובנינו? מי יקנה פונטו עם טורבו שהיא לא מקורית? תכניס לחישוב את העלויות של הטורבו, צנרת, סעפת, מזרקים, משאבה, ניהול מנוע, ווסת לחץ דלק, אינטרקולר, צנרת גדישה, חיישן מאף וזה רק על קצה המזלג, עוד לא הגעתי לבולמים קפיצים, ברקסים, חיזוק גיר, קלאץ, מנוע ואני לא יודע מה לגבי הבוכנות והטלטלים אם הם יעמדו בלחץ. בקיצור בהשקעה הזו אתה קונה רכב גודש מקורי אגב רק לסבר את האוזן, ניהול מנוע משומש, הרכבה שלו וכיוונים טובים יגיע לבד לאזור ה 7+ אלף |
צטט:
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©