![]() |
פיגו' 106 XSI 94, מזמין בעלי ב-HGT לתחרות.
2 צירוף קובץ(ים)
ההתערבות היא על כוס קפה ועוגה. :)
קחו בחשבון שהרכב ניצח מאזדה מודל 96 בנפח 1840, עם 120K ק"מ. החלפנו את המנוע המקורי 1.4 הזרקה, במנוע 1.6 עם 4 קרבורטורים. חבר הפורום מתנאל. הפיג'ו לא למכירה בינתיים. דוד. |
הצלחת לסדר שתעבוד חלק ותניע בלי בעיה?
מענין כמה בעלי HGT חושבים שהם יכולים להשאיר אותך מאחור |
ואיך הקפה עם ההל? שחכת לעדכן
|
הבעיה בהנעה הייתה שהבן חיבר את הפלוס של הקוייל למשאבת הדלק.
הרכב הניע, אבל רק אחרי שעזב את הסטרטר. בזמן סטרטר הפלגים לא קיבלו ניצוץ. חיברתי מתח קבוע לקוייל, והרכב מניע בנגיעה. כמו כן הוספתי ברז לצינור הדלק שבא מהמשאבה, כדי לכוון את לחץ הדלק לקרבורטורים. משום שהלחץ של משאבת ההזרקה לא מתאים. בעיקרון אני לא אוהב את כל השינויים האלה. אבל מה לעשות שזה שיגעון של הבן. יאיר, נסעת איתי והתרשמת לטובה עם המנוע המקורי, כאשר נסענו לקנות חלקים לרכב שלך. גם אז הוא סחב כמו מטוס, אבל עכשיו לא יאומן. ביחס לבעלי HGT נראה מי "ירים את הכפפה". :) הקפה עם ההל שהבאת 10 תודה. דוד. |
אמממ
:Dדוד אהלן
אני לא נענה לאתגר. מפחד להפסיד.;) אבל מה יש לי כמה דברים שמציקים ברכב. וכמה וכמה מוסכים שהייתי או שלא רוצים לטפל או שאומרים ככה זה אין מה לעשות. וחשבתי לקפוץ עלייך אתה בוודאי יודע את התשובה. 1) שמרימים אמברקס, כמה וכמה פעמים חיזקתי אותו.. אבל הוא בקושי תופס את הרכב. אפילו בטסט בקושי עברתי. מתחתי את הכבל כול חזק שממש קשה להרים את הידית. במטרה שההאמברקס יחזיק יותר טוב. 2) משאני אכתוב עכשיו אולי קשור לראשון. אז ככה.. כשאני מכנה את הרכב תופס באמברקס ומכניס הילוך. (כאשר הרכב מכובה). אני מזיז את הרכב בכוח (דוחף כזה) ויש רעש של חלודה מהגלגלים האחוריים.. רעש של חקירות ברזל כאלו. אותו הדבר גם כאשר אני יושב ברכב קופץ כזה על המושב.. מזיז את הרכב. אך כאשר אני משחרר את האמברקס ואת ההילוך. הרעש נעלם. כמו גם במהלך נסיעה אין את הרעש. אני חושד בבולמים האחוריים. למרות שאלו קוילאוברים והם בני פחות מי 4 חודשים. 3)עניין הברקס. שזה כמה שיותר מפחיד אותי. נעשה רפידות + צלחות לפני 3 חודשים. עדיין יש את הרעש של הברזל הצורב(כידוע אכן הרעש הזה אמור להיות בהתחלה, אך הרעש פעם ישנו, ופעם אינינו). יומיים אין , יומיים יש. כמו גם כאשר אני לוחץ על הברקס הרכב בולם מעולה, אבל לקראת העצירה. כאשר הרגל אותו הדבר על הברקס ואף אני מרפה על מנת לבלום בעדינות. הרכב בולם בחוזקה. אשמח לייעוץ... ממך..:) ואולי אחריי זה נראה את הצרפתייה שלך;) |
רעש החריקה מאחורה מקורו בבלמים האחורים בנוסף ציינת שמתחת אותם כמעט עד הסוף ועדין לא מחזיק
רעש החריקות ביהור הרכב אינו קשור לבולמי הזעזועים כיון שאתה מנסה להזיזו קדימה ואחורה |
אממ
מתחתי את האמברקס .. חזק. לגבי החריקות אני מסיז את האכב מהצד , איפו שהדלתות . ימינה שמאלה . ונשמע רעש של ברזל.
|
צטט:
אני מתערב על 1000$ |
צטט:
באמת עגלה... |
צטט:
|
1 צירוף קובץ(ים)
יאיר שים לב למה שכתב dennis. "גם כאשר אני יושב ברכב קופץ כזה על המושב.. מזיז את הרכב. אך כאשר אני משחרר את האמברקס ואת ההילוך. הרעש נעלם."
למה זה קורה ?. כאשר הרכב כבוי בהילוך וידית ההנדברקס (לא האמברקס :)) משוכה הגלגלים נעולים. ניענוע של הרכב יגרום לתזוזת הבודי בלבד, אין קשר לבלמים. כאשר משחררים את ההילוך וההנדברקס ןממשיכים לנענע הרעש נפסק, משום שהתנועה עוברת לגלגלים. בקיצור, יש כאן שתי בעיות, האחת רעש מסרן אחורי בולמים או קפיצים, והשנייה בלם יד שלא בולם היטב. dennis, כתבת "וחשבתי לקפוץ עלייך" נראה אם תעיז, יאיר יכול לספר לך, איך יגיב הרודוויילר. :) אבל אם אתה רוצה לקפוץ אלי, קבע עם yair791 ותתאמו לבוא יחד. דוד. |
חבל על הזמן איזה כלבים משוגעים יש לו :D
|
אמממ
פאףףף... איזה כלבים!! :o
אכן אם מדובר ב- סרן או במערכת המיתלים.. מה הפיתרון לכך?! |
אמממ
עכשיו בדקתי.. אכן אם אני מוריד את האנדברקס;) (ידעתי.. פשוט אמברקס, זה של הרוסים:D).
והרכב רק בהילוך יש את הרעש. אך אם אני שם על ניוטרל.. ועם אמברקס אין רעש.. רק כאשר הרכב בהילוךךך:confused: |
אני מקבל את האתגר ר אין לי בעיה להפסיד (מה שלא יקרה) מקסימום אני יכין כוס קפה עם הל או בלי הל ויביא אחלה של עוגה :)
|
צטט:
משום שכתבת שההנדברקס לא תקין. אבל אם אתה משלב לראשון המנוע בולם את הגלגלים ואתה מנענע את הבודי. אם תשלב לחמישי ותנענע, סביר להניח שלא תשמע רעש או תשמע פחות, משום שההילוך הגבוה לא יבלום ממש את הגלגלים. מאפיונר, הזמן המתאים הוא יום שישי, במידה שלא ירד גשם. יהיה כיף אם יש לך מסרטה. אתה והבן תנהגו, אני אעמוד 1 ק"מ קדימה ואסריט. נראה מי יגיע ראשון. נעלה את זה לפורום. אם אתה רציני, שלח לי בפרטי את מס' הנייד שלך לתיאום. דוד. |
אממ
דוד אכן האנדברקס לא משהו . אבל בכול זאת הוא כן מחזיק את הרכב , אם אני דוחף את הרכב הוא לא זז ! אך עם אני עומד בעליה משש גבוה ייתכן והרכב ידרדר. כמצויין עברתי טסט עם האנדברקס הזה . ! אבל זאת לא הבעיה . הבעיה היא שכשאשר הרכב משולב להילוך יש את הרעש . האם הבעיה היא בבולמים?! אפשר לשללול אפשרות זאת!!? הקוילאוברים פחות מי 4 חודשים מורכבים על הרכב.. ?!
|
האם אתה או מישהו אחר התעסק בכיוון של הקוילאוברים ?.
האם התופעה מאז שהרכיבו אותם ?. דוד. |
אממ
צטט:
|
1 צירוף קובץ(ים)
לא זוכר אינו קביל בביהמ"ש. :)
סביר להניח שאם הרעש היה לאחר שהרכיבו אותם, היית חוזר למוסך. חשבתי מעט ונזכרתי שהייתה אותה בעיה בהונדהS. הבחור סיפר לי בחורף שעבר על הרעש כפי שאתה מתאר. הוא הלך לשני מוסכי הונדה מורשים יבואן, בדקו וחיממו את המקום והרעש פסק זמנית. אמרו לו, שכאשר הצינור החיצוני של הבולם מתקרר, (גם כאשר נכנסים לשלולית מים בחורף). הוא מקטין את קוטרו לוחץ על הגומייה בתוך הבולם, בגלל שהגומייה עובדת בלחץ נישמעת חריקה בזמן תנועתה. מעניין שזה קורה רק בקוילאוברים שהבולם והקפיץ עובדים על ציר אחד ולא בבולמים הרגילים. לאחר שלושה חודשים בקיץ, אמר לי שהרעש פסק מעצמו. לכן צודקים המוסכים בהם היית, שאמרו לך שאין מה לעשות. ביחס להנדברקס יש מצב שאחד המשאבות תקולה ואינה לוחצת מספיק את הרפידות. בהזדמנות זו הנה תמונה של קוילאובר להנמכה. דוד. |
1 צירוף קובץ(ים)
צטט:
איך ?. לא מביאים עוגה וקפה לפני התחרות. :) בינתיים הבן מכין עכשיו את הרכב להתחרות. מחליף את הגיר לגיר קצר. ז.א. תוספת כוח. יש מקום מצויין בסביבת רחובות כביש ישר עם שני מסלולים. קיבלתי את מס' הנייד, אהיה איתך בקשר לקראת סוף השבוע. מה בנוגע למסרטה ?. או שמספיק צילום ?. דוד. |
אממ
דוד אולי חשוב להדגיש, אין רעש בכלל בזמן נסיעה . אך ורק עם הרכב משולב בהילוך ועומד מכובה. והרכב היה כול הקיץ והרעש לא עבר. מה גם אין קשר לקור או שלוליות .. הרכב עמד מספר ימים בקיץ בלי נסיעה כלל והרעש עדיין נשמע. גם אחרי נסיעה ואז הגעה למקום הרעש עדיין נשמע. האם שווה לקפוץ למעבדת פרונט, ולבדוק את הנושא !?!
|
יש מצלמה טובה באייפון שלי נסתפק בזה אני לא חושב שאני יפסיד ואם כן אז אני מאשים את הקלאץ שלי אבל מאמין שהוא ישרוד
|
אמממ
צטט:
|
דניס אני מוכן גם נגד הHGT המתפרקת שלך אני יודע כמה האוטו לי שמור ואיך הוא נוסע
|
צטט:
|
אמממ
צטט:
|
אמממ
ולפני שאתה מחליט אם הרכב שלי מתפרק או לא! תפתח את המכסה מנוע שלך קודם! אם אתה לא מוצא כלום . תבוא אני יכול לעזור לך דברים שצריך להחליף ואפילו לא חשבת שהם קיימים. כמו גם אני מבטיח לך .ממש הבטחה שהרכב שלי עובד הרבה יותר שקט משלך! מתחייב בזה!
|
נו, למי יש יותר גדול??
|
צטט:
אם 16 אז לוקחת את הפונטו |
אני מוכן להתנדב D: אני לא עובר את הילוך 4
|
צטט:
ומה כבר יש מתחת למכסה מנוע שצריך להחליף שאני אפילו לא יודע שצריך. כול הזמן שאני אומר לך שהרכב שלך מתפרק זה בגדר צחוק אין לך מה להתעצבן. אבל אתה תמיד אומר שהHGT שלך הכי שמורה בארץ וכו וכו וכו אז מגיע לך פעם אחת שתקבל בראש אתה מוזמן מתי שאתה רק רוצה לעשות איתי מרוץ קטן אני נמצא הרבה מאוד בחולון ככה שרק תגיד ואני יגיע |
צטט:
צטט:
לי יש יותר גדול .... לא לי יש יותר גדול .... הכל בהומר כמובן:D |
אממ
צטט:
|
במוסך אלפא איציק ברחובות
|
ביחס להנדברקס יש מצב שאחד המשאבות תקולה ואינה לוחצת מספיק את הרפידות.(דוד)
האופציה הזאת היתה בדיוק אצלי הוחלפה משאבה שיחררתי אויר והופ הרכב בולם טוב וההנדברקס מתפקד לגבי הביגו מוכן להכנס להתערבות לוקח גם HGT כמובן קפה עם הל על הדרך נחליף את שאר הג'וזונים |
יאיר, אין קשר בין הרכב שלך לשלו. אצלו הברקס אחורה הוא דיסק ולא דרם. יש מצב שאצלו הדיסק דק ופסול, למרות שהחליף רפידות. המדובר על בלם היד ולא כמו שאמרתי לך, שאצלך היתה בעיה בלחיצה על הרגלית.
מה אתה גם בא לאירוע ?. אם כן אהיה איתך בקשר טלפוני. תפיקדך יהיה לעשות סיור לאורך הכביש בטרם ההתחרות. הבן הזהיר אותי לא לכתוב היכן ואת השעה. כדי שלא יחכו לנו, אתה יודע מי. באופן כללי הכיוון הוא לכיוון שלך. אתה גם ניסת להתחרות איתנו בשבת שעברה, נסעת 120, ולא ראיתי אותך מאחור. זה היה עם המנוע המקורי 1.4. עכשיו החלפנו למנוע 1.6 4 קרבורטורים עם גיר קצר. מה לא החלפת את הגוז'נים שנתתי לך ?. וחוץ מיזה מה זה "הביגו' " עברת לגור בשטחים ?. :) דוד. |
אמממ
צטט:
|
הוחלפו הגוז'נים פשוט יש לי 2 סוגי אומים אצטרך להחליף את היתר לאותה מידה וגם הגוזונים שלך יותר ביטחותיים כך שאני צריך עוד 12
בדוק אם יש לך לגבי רעש הדיסקיות גם אצלי ישנו רעש בזמן לחיצת הברקס מקדימה זאת כתוצאה שהבוכנות לא נכנסו היטב פנימה בזמן החלפת הדיסקיות האם צריך לפתוח מחדש ולפתוח את הקליפר ולבדוק ? לגבי דניס גם אפשרות של חופש בכל נקודה תעשה את רעש הקליק גם דיסקיות שיש לה עודף מהצד ולא יושבת היטב ובלחץ תעשה רעש ואפשר לשייף אותה קצת |
068יאיר למה אינך עונה לנייד ?. צלצל אלי, כבר תאמתי עם מפיונר להיום.
דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©