![]() |
מחפש טמבון HGT לפונטו ספייס
אני חדש פה בפורום שמי עידו,
יש לי פונטו ספיס ELX 2002 אני מחפש טמבון קדמי של HGT להתאים לפונטו שלי יש למישהו כאן משהו כזה להציע ? |
מצטרף לחיפוש
טמבון קדמי ואחורי של HGT , עדיפות לצבע זהב ולאיזור צפון |
אממ..
חבר'ה.. הסיכוי למצוא אחד כזה בארץ שואף לאפס...
אתם צריכים לחכות.. עד שאחת ה HGT תיהיה טוטלוס (לא עלינו..) וגם זה רק בצד.. על מנת שהטמבונים יישארו שלמים.. בארץ אין למצוא טמבונים כאלו! (בעלים של HGT בחיים לא יוותר על הטמבונים האלו...) זה משעושה אותה למיוחדתת חיצונית. |
אחורי יש לי !
|
סתם מעניין אותי למה לא הביאו לארץ פונטו mk2 בעלת 3 דלתות (חוץ מהHGT)?
לא חסר כאלה בחו״ל, ורובן באות עם טמבונים כמו של HGT כסטנדרט.. |
גדם SPORTING
חבל שאין כזה בארץ |
לכל פונטו דור שני 3 דל' יש את הפגושים האלה. לא רק לספורטינג ולHGT.
למה לא הביאו? אף אחד לא היה קונה. בדיוק כמו שרוב הסופר מיני האחרים לא הגיעו בתצורת 3 דלתות. |
צטט:
מאכזב.. |
שים לב שגם היום, אין הרבה יבואנים שמציעים רכבים עם 3 דלתות, בייבוא סדיר.
מה לעשות. ציבור הנהגים בארץ הוא ברובו מטומטם. מכוניות סופר מיני, ובמיוחד מיני, נוחות יותר להתנהלות עם 3 דלתות ברובו הגדול של הזמן. מה גם שמקבלים שדה ראיה צידית טוב בהרבה. |
היבואן של סיאט לעומת זאת הביא גם בדור הקודם וגם בדור הנוכחי דגמים של 3 דלתות, ולא דווקא הספורטיביות והלך די טוב.
תמחור אגרסיבי, אבזור ו-3 דלתות יביא למכירת גרנדה 3 דלתות בכמות יפה לדעתי. חוץ מזה, גרסאות ספורטינג עם מנועים 1.4 100 כ"ס, אותו מנוע שנמצא ב-500 (כך שהמנוע כבר מוכר ואין יותר מידי מעבר הוצאות על חלפים ולימוד במוסכים) היו צריכות להיות מיובאות לארץ. פרסום אגרסיבי של מכוניות הוט-האץ עם עלות אחזקה זולה וביצועים טובים לצד צריכת דלק במצב הנוכחי היום הינו יכול להיות להיט. |
היום, בהחלט.
דאז, ככה ככה. |
צטט:
לא קריטי אבל בא לך להסביר את מה שמסומן באדום ? :) למה כאילו ? ואני לא מטומטם .. סתם שואל |
כי מכוניות כאלה לא אמורות לשנע יותר מאדם אחד/שניים ברובו המכריע של הזמן.
המטרה שלהן היא להיות רכב עירוני קטן וזריז בשביל הנהג כדי להגיע למחוז חפצו, וכדי לחנות בקלות. בארץ, הן נחשבות למכוניות משפחתיות. אנשים קונים אותן שלא לפי הצרכים שלהם, כרכב ראשי, ומשתמשים בהם כאילו הן מכוניות גדולות יותר. כאשר בפועל, הן מאוד צפופות מאחור, ובעלות תא מטען קטן מאוד. או בקיצור, אם אתה מסיע אנשים/ילדים מאחור לעיתים תכופות, מכונית מיני ואפילו סופר מיני היא לא בשבילך. בגלל זה רווחת כאן הדעה שרכבים עם 3 דלתות שמורים לרכבים ספורטיביים, או לא פרקטיים. שים לב למשל, שהמיני וה500 מיוצרות רק במרכב 3 דלתות. 5 דלתות במכוניות כאלה זה תירוץ של היצרנים כדי להגדיל את המכירות. באירופה הרוב הכמעט מוחלט של המכוניות הללו נמכר עם 3 דלתות, וזו ההוכחה. בונוס נחמד ברכב עם 3 דלתות הוא שדה ראיה צידי גדול יותר. למה? הדלת ארוכה יותר, על מנת לאפשר קצת יותר פרטיות אם כן רוצים להיכנס למושב האחורי. כתוצאה מכך, קורת B נמצאת אחורה יותר מאשר ברכב עם מרכב 5 דל', מה שאומר שהחלונות ארוכים יותר, מה שאומר שניתן לראות יותר לאחור, מחלונות הצד. הדלתות הגדולות יותר גם מאפשרות לנהג לצאת ולהיכנס בקלות יותר, בתור זה שמשתמש באופן דיי בלעדי ברכב ברוב הזמן. |
וואלה לי יש טמפון של HGT גם קדימה גם אחורה ?<?
כמה אתה משלם ? |
טמפון ?
|
טמפון! חח
|
מצאתי פתרון מקורי... קניתי HGT :)
|
צטט:
|
תודה של אדיר מראשון עשיתי עליה פרוייקט אני יעלה בקרוב :)
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©