מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   מריאה - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   co גבוה (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=15552)

yossi555 22-09-12 22:51

co גבוה
 
שלום רב יש לי מריאה 98 אוטו עם כ220 ק"מ הרכב במשפחה כבר כ8 שנים ואף פעם לא היה לו בעיה בCO .בטסט אפשר שיהיה עד 0.3 וכל שנה היה יוצא 0.035 ומעלה אבל לא יותר 0.1 וביום שישי לצערי בטסט יצא שה CO 0.9 שזה כפול 3 ממה שצריך להיות. לפני כשבועים תוסף K44 ונגמר הדלק שהיה עם התוסף ועוד תדלוק של 50 ליטר ועכשו אני בחצי של התדלוק השני של ה50 ליטר השני כך שלא נראה לי שזה קשור, ולפי דעתי הבעיה זה באיזה חישן או משהוא כזה . אשמח לקבל עזרה לפני שאני מפרק דברים.
תודה רבה.

צביקוש23 22-09-12 23:30

היי אני אמנם בעל מריאה אבל לא בקיא במכניקה. האם ניסית לפנות למוסך שמשון ? נסה גם להתייעץ עם גיא127 שהוא בעל מוסך וגם לו יש מריאה.

רפי לין 23-09-12 00:20

CO גבוה
 
צריך להתחבר עם מכשיר 4 גזים ולראות מהם יתר הנתונים ולפי זה להתקדם הלאה.
כמו כן צריך לבצע בדיקת איבחון עם מחשב/סורק איבחון ולראות את נתוני החיישנים השונים
ובעיקר חיישן חמצן וחיישן חום מנוע.
בברכה - רפי לין

yossi555 23-09-12 00:28

צטט:

במקור פורסם על ידי רפי לין (הודעה 114235)
צריך להתחבר עם מכשיר 4 גזים ולראות מהם יתר הנתונים ולפי זה להתקדם הלאה.
כמו כן צריך לבצע בדיקת איבחון עם מחשב/סורק איבחון ולראות את נתוני החיישנים השונים
ובעיקר חיישן חמצן וחיישן חום מנוע.
בברכה - רפי לין

אם אני יביא לך את הנתונים של הטסט יש שם את החום וכו כו זה יעזור בשביל לדעת ממה זה???

רפי לין 23-09-12 07:24

נתוני הבדיקה
 
כתוב את הנתונים ואולי זה יאפשר משהוא.
בברכה - רפי לין

yossi555 24-09-12 11:29

http://uploads.upng.co.il/35a3b68a1b2390f72c6c50.jpg

yossi555 24-09-12 11:37

חשוב לי להגיד שהוא לא ביקש שאני יעלה את הטורים ולכן אני לא יודע איך הוא מדד בטורים גבוהים????
יש מצב שהוא בדק רכב אחר והעביר את התוצאה אלי ואת התוצאה שלי לרכב אחר???
אני לא יודע אם זה נכון אבל חבר שלי אמר שלא יכול להיות שבK15 ק"מ בשנה מהטסט הקודם יעלה הCO בכזה גובה מ0.03 ל0.9 זה נכון???
תודה רבה לכולם

רפי לין 24-09-12 12:48

CO
 
ה CO עלה ל 0.72 ונתון הלמבדא הנו 0.971.
מכאן רואים שתערובת הדלק קצת עשירה אבל כאמור צריך עוד נתוני גזים נוספים HC ו CO2 ו O2 שיכולים לעזור בקבלת תמונה על הרכב גזי הפליטה והגורמים לכך.
קצת (בעצם הרבה) על גזי הפליטה ברכב, בדיקתם והגורמים לתקלות בהם כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive
www.iga.org.il/assets/garages/zium_ovir318.pdf
בברכה - רפי לין

davidmzr 24-09-12 15:55

כל התגובות כאן ראויות, אבל אף אחת מהן לא מובילה לפתרון הבעיה.
הבעיה היא באחד מהחלקים הבאים.
א. חיישן (ECT)
ב. חיישן (IAT)
ג. הקניסטר.
ד. חיישן (HO2S)
משום שה- CO גבוה מידי, לא הייתי מתחיל לבדוק את חיישן החמצן.
אם אתה עושה לבד, אתן לך את הנתונים על החיישנים ואיך לבדוק אותם.
דוד.

yossi555 24-09-12 18:20

שלום
 
צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 114317)
כל התגובות כאן ראויות, אבל אף אחת מהן לא מובילה לפתרון הבעיה.
הבעיה היא באחד מהחלקים הבאים.
א. חיישן (ECT)
ב. חיישן (IAT)
ג. הקניסטר.
ד. חיישן (HO2S)
משום שה- CO גבוה מידי, לא הייתי מתחיל לבדוק את חיישן החמצן.
אם אתה עושה לבד, אתן לך את הנתונים על החיישנים ואיך לבדוק אותם.
דוד.

אני עושה לבד אם יש לך אפשרות להגיד לי מה לבדוק ואיך אני ישמח...

davidmzr 24-09-12 18:29

חיישן (ECT).
מנוע כבוי. נתק את הקונקטור של החיישן ובדוק עליו התנגדות.
ב- 20 מעלות 4000 אום.
ב- 40 מעלות 2000 אום.

חיישן (IAT ).
כנ"ל.
לגבי כיצד להביא את החיישנים לטמפ' בדיקה מתאימה בהמשך.


קניסטר.
נתק את הקונקטור החשמלי, הניע מנוע תן גז ועזוב, ובדוק אם מגיע מתח כ- V12 לפי הסרטוט.
כמו כן בדוק אם הצינור המוביל לסעפת סדוק, יש מצב למשיכת אוויר.

חיישן חמצן.
המנוע בטמפ' עבודה. בדוק התנגדות ומתח על החיישן, לפי סרטוט מצורף.
נתק את הקונקטור של החיישן הדליק מנוע, תן גז 3 פעמים בפתאומיות ובדוק עליו מתח V0.2-0.8.
כבה מנוע ובדוק עליו התנגדות עד 5000 אום.
כמו כן בדוק אם השסתום לא תפוס מכנית. חבר אליו לסירוגין מתח ישיר חיצוני פלוס מינוס, ושמע אם הוא מתקתק.
אם עד כאן התוצאות בסדר, נמשיך.
אם משהו לא ברור לך, אתה מוזמן לשאול.
דוד.

davidmzr 24-09-12 18:43

2 צירוף קובץ(ים)
שכחתי לצרף את הסרטוטים. :)
דוד.

yossi555 27-09-12 20:45

עבר טסט....
 
אני רוצה להודות לכולם על העזרה.
היום הרכב עבר טסט ...
אני חושב שפעם שעברה זה לא היה התוצאה של הרכב שלי . (אני רוצה לחשוב שזה היה רק טעות)
לאחר שבוע ו150 ק"מ הרכב עבר בלי בעיה בCO 0.09אני לא יודע איך יכול להיות שזה ירד מ0.9 בשבוע ללא טיפול???
אשמח לשמוע האם זה הגיוני באופן טכני כזה דבר???
תודה רבה ולילה טוב

גיא127 02-10-12 11:05

מצטער על התגובה המאוחרת.
תכין את עצמך לממיר קטליתי.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:34.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©