מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ויברציות/רעידות בסרק - פונטו ספייס 8V (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=13254)

gingel 17-09-11 01:36

ויברציות/רעידות בסרק - פונטו ספייס 8V
 
שלום,

ברכב הוחלף הקלאץ', וגם 2 תושבות של הגיר (תושבת תחתונה כבר הייתה קרועה).
ברכב החלו רעידות/ויברציות קלות כאשר הרכב עומד (סרק) והמזגן עובד, אז שמו גם תושבת מנוע
עליונה חדשה, והרעידות טיפה פחתו אך עדיין קיימות.
המוסך אומר שלא רואה איזושהיא בעיה, אך אני עדיין מרגיש את הרעידות וזה טיפה מציק,
כי הרעידות לא היו לפני.
מה עוד יכולה להיות הבעיה?

תודה מראש.

davidmzr 17-09-11 09:34

האם כאשר הרכב עומד בסרק והמזגן לא עובד, יש רעידות ?.
דוד.

gingel 17-09-11 13:10

הרעידות מורגשות רק כאשר מפעילים את המזגן.

davidmzr 17-09-11 13:25

כמה סל"ד יש כאשר המזגן עובד, ?. וכמה כאשר הוא כבוי ?.
או לחלופין האם אתה מרגיש בעליה בסל"ד כאשר אתה מדליק אותו, ובירידה בסל"ד כאשר אתה מכבה אותו ?.
דוד.

gingel 17-09-11 13:35

אין מד סל"ד ברכב הזה.
קשה לי קצת לענות על זה כי אני לא ממש מתמצא בזה, אבל נראה לי שכן יש עלייה קלה
בסל"ד כאשר מפעילים את המזגן. זה אמור להיות ככה, לא?

davidmzr 17-09-11 13:58

יש לבדוק את שסתום (IAC) ייתכן שהוא לא פותח מספיק את האוויר למנוע בשעת הפעלת המזגן.
לכן הטורים לא עולים מספיק.
אם אתה יודע לבדוק, אתן לך כיצד.
האם המזגן מקרר בלי בעיות ?. עודף גז במזגן עלול גם לגרום לבעיה.
דוד.

gingel 17-09-11 14:44

המזגן מקרר בלי בעיה.
אם זה לא מסובך לבדוק את השסתום הנ"ל, אשמח אם תסביר.
מקסימום אם אני רואה שזה מסובך מידי בשבילי, אז אולי אבקש מהמוסך.

תודה על העזרה :)

davidmzr 17-09-11 17:33

לא שיש לי בעיה להסביר. אבל אם אף פעם לא התעסקת עם הדברים הללו, אז לדעתי כנס למוסך.
בהצלחה דוד.

gingel 17-09-11 18:39

בעיקרון לא אני מתכוון להתעסק עם זה, אלא אח שלי שהוא כן מתעסק ביום יום עם
פירוק והרכבה של דברים די מסובכים.
אז לפי ההוראות שתתן נראה אם כדאי יהיה להתעסק עם זה לבד או שללכת למוסך.
העניין הוא שהמוסך טוען שהכל תקין.

davidmzr 17-09-11 18:48

אתה בחור חכם, איך שיכנעת אותי "אח שלי יתעסק". :)
כדי שלא נטעה כתוב את קוד המנוע שלך (כתוב ברישיון) ותקבל.
דוד.

gingel 17-09-11 19:10

188A4000

ודרך אגב, אני אכן לא מתכוון להתעסק עם זה לבד.
אם אח שלי לא יוכל לבדוק את העניין, אז רק מוסך.

תודה.

davidmzr 17-09-11 19:18

3 צירוף קובץ(ים)
תיארתי לי שזה הקוד, אבל רציתי להיות בטוח. קבל.
עדכן על התוצאות.
דוד.

gingel 17-09-11 19:37

תודה.
רק איפה החלק נמצא במנוע?

davidmzr 17-09-11 19:46

1 צירוף קובץ(ים)
מס' 12 בסרטוט.
בנוסף לבדיקה צריך לפרק ולנקות את השסתום עם ספריי קרבורטור, וגם את המקום אליו הוא נכנס.
דוד.

gingel 17-09-11 22:31

באיור 28905, צריך לנתק את החיבור החשמלי ולבדוק את המתחים כאשר
המנוע עובד?
אני מבין שצריך לפרק את הבית פילטר אויר כדי שתהיה גישה למקום, נכון?

מה שמעניין, זה למה התופעה של הרעידות החלה לאחר החלפת הקלאץ' והתושבות גיר?
יש קשר?

Cabman 17-09-11 23:28

=דוד
אם היה נובל לפיאט הייתה צריך לקבל אותו מזמן ;)

davidmzr 18-09-11 16:01

צטט:

במקור פורסם על ידי gingel (הודעה 98290)
באיור 28905, צריך לנתק את החיבור החשמלי ולבדוק את המתחים כאשר
המנוע עובד? כתוב בטבלה בדיוק את מצב המנוע והסוויצ'.
אני מבין שצריך לפרק את הבית פילטר אויר כדי שתהיה גישה למקום, נכון? נכון.

מה שמעניין, זה למה התופעה של הרעידות החלה לאחר החלפת הקלאץ' והתושבות גיר?
יש קשר? לא נראה שיש קשר.

התשובות באדום.
דוד.

gingel 19-09-11 23:30

תודה.
מקווה שבסוף השבוע יהיה זמן לבדוק את זה.

gingel 28-09-11 12:22

אז ניסינו לבדוק את השסתום, אבל לא מצליחים להוציא אותו החוצה.
איך שולפים אותו החוצה?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:38.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©