מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   אונו 1400 S70-בעיית התחממות קשה וחשש לראש מנוע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=12567)

glansfor 21-06-11 17:21

אונו 1400 S70-בעיית התחממות קשה וחשש לראש מנוע
 
5 צירוף קובץ(ים)
אז ככה השבוע לפני כמה ימים,נסעתי לי מסביב לשכונה (נהג חדש עוד שבועיים נגמר מלווה :) ) טיפה לחצתי לאוטו,ושמעתי כמו פססס כמו התפוצצות של משהו קיטור כזה כאילו צינור שהיה בלחץ התנתק משהו בסגנון.
ומאז החלה התחממות כבדה של האוטו בנסיעה של קילומטר וקצת המחוג מגיע עד לאדום ואפילו עובר אותו קצת!
לכן יצאתי מהאוטו למלות מים הכנסתי למיכל 6 ליטר מים והמפלס לא עולה! הבתתי למטה וראיתי נזילה קשה מאוד של מים כמו צינור מים פתוח אשכרה.
הסתכלתי קצת במנוע לראות מאיפה הנזילה הקשה הזאת אז ראיתי שזה מתחת לקופסא של הפילתר אויר,יש שם כמו ברזל מוברג ומשם יש כמו פרץ של צינור מים קטן או סליחה על הביטוי כמו זרם פיפי כשאני ממלא מים והמפלס יורד במהירות המים בורחים והאוטו מתחמם..
בנוסף לכך גם עולה מעט עשן מתחת לאזור של הקופסא של הפילתר אוויר.
חבר שלי שלומד מכונאות בבצפר :P אמר שזה ראש מנוע שהלך כי הוא ראה שמהחור של המדיד כשאני בודק שמן יוצא גם קצת אדים וכך גם מהמיכל מים..אבל חשבתי לעצמי שראש מנוע הולך רק כאשר יש סימני שמן במיכל מים מה שאין לי..
זה האוטו הראשון שלי ואין לי הרבה כסף מהמלצרות ובמוסך אמר לי אחד שלא מתעסק במכונאות הוא אגזוזן הוא אמר שאולי זה צינור שהתפוצץ מבלאי או משאבת מים וזה נע בערך באיזור 500 שקל :(.

אשמח לדעות במה מדובר יש גם קצת שמן על המנוע יש תמונות מצורפות.

yair791 21-06-11 17:57

1.תסיר את פקק מילו השמן אם יש שם לבן הלך ראש מנוע
2. תוריד את המיכסה של הקרבורטור השחור הזה הוא מיתנתק אחרי שפותחים אום 13 או 10 ממ תמלא מים ותניע ותיראה איפו נוזל אם נוזל לך בין שתי מישתחים מיקדימה אז זה אומר שנוזל לך בין הראש לבלוק
הכוונה היא אם נוזל לך מים מיתחת למצתים
כמובן תיבדוק שלא חסר שמן ליפני כן ותוסיף אם חסר
בישביל עוד פרטים דבר איתי בסלולרי 0547257532

אשמח לעזור לך עוד הרבה אם יהיה הצורך

יאיר

glansfor 21-06-11 18:44

תודה על שענית לי קצת על השאלה..אשמח לעוד טיפה רקע על הבעיה ממה יכול לנבוע וכולי..אבדוק את עניין השמן באמת..במידה והוא נקי זה אומר שהראש בטוח בסדר? וזה רק משאבה וכדומה?..

יכול להיות שאצור איתך קשר..תודה רבה..

yair791 21-06-11 18:49

אם השמן נקי זה לא אומר שהראש בסדר עדין יכולה להיות לך פריצה מהראש כלפי חוץ
יכול להיות שזו משאבת מים וזה גם יכול להיות פקק מים בקיר האחורי של הבלוק

glansfor 21-06-11 18:50

בכל מיקרא זה ניראה משהו רציני שההוצע עליו כבדה? (מעל 500שקל)

yair791 21-06-11 18:52

כן אבל אם צעשה את העבודה לבד זה לא כזה יקר אני יכול לעשות באונו ראש זה לא בעיה כבר עשיתי דברם יותר מסובכים

glansfor 21-06-11 19:00

5 צירוף קובץ(ים)
אוי ואבוי,עם משכורת של בקושי אלף שקל במלצרות לא יודע איך אני יעמוד בזה מאז שהבאתי תא האוטו אני מטפל בו שמתי לו לפני שבוע בלמים חדשים ודיסקיות ברקס חדשים הכל הכל החלפתי לחדש גם כבל קלאץ ופתאום צץ הנאחס הזה לא הספקתי להנות מהאוטו כל פעם בעיה אחרת שאי אפשר להזיז את האוטו מהחניה :( ... יהיה טוב.

אבל הינה כמה תמנות של הבייבי שלי היפה באונואים :) תגידו לי אם שווה לי להיכנס למועדון פיאט קלאב אם היא ראויה לכך :)

yair791 21-06-11 19:04

ממש יפה תיראה דבר איתי בסלולרי וניראה איך מתאמים לשבוע הבא ואני יעזור לך עם הרכב

glansfor 21-06-11 19:17

בעזרת ה',אני מאמין שאני יחכה למשכורת בסוף החודש הא :) אתה מבין טוב בזה אבל?

yair791 21-06-11 19:19

דבר איתי בסלולרי ותישאל כל מה שתירצה ועל הדרך גם תילמד משהוא חדש

glansfor 21-06-11 19:25

תודה רבה לך אצור איתך קשר. מקווה לא להיות נטל.

yair791 21-06-11 19:26

שום נטל ושום נעליים:D

asaf123 22-06-11 05:25

אם הלך הראש אז קצת מחירים שתדע לאן אתה נכנס וזה בתקווה שתעשה את העבודה לבד.

סט אטמים טוב יעלה מ 150 עד 250

יישור ראש עוד200
עבודה אני לא יודע תלוי במי שעושה.
שמן 60 פילטר שמן 20 מומלץ אחרי היתחממות.
צינור עליון 80
צינור תחתון 80
משאבת מים אם הלכה. 150
כבר מפרקים אז טיימינג.
רצועה 60
מותחן 40

בהצלחה.
אני את העבודה הזו עשיתי לבד.
בסגירה של המכסה שסתומים להיות זהיר ההברגות מאד עדינות ויש בורג אחד ארוך יותר מכולם שהולך לצד השמאלי ביותר של המכסה.
להקפיד על כוון טיימינג מדוייק.
0-בגלגל תנופה .
והחץ של הפולי העליון מול הסימון במכסה של הרצועה.
בכללי אחלה רכב.
תתקן תשמור עליה ותהנה ממנה.
נ.ב
בדוק תרמוסטט הם נוטים הוא לפעמים מתקלקל אחרי היתחממות.
ובדוק לפני הכל שהנזילה היא לא מהמערכת חימום פנימי שמיתחברת לשני צינורות מאחורי סעפת היניקה .
לכל שאלה פנה אליי ב 0547800759
ואשמח לעזור לך יחד עם יאיר.
מומנט סגירה של ה ראש חשוב מאד בסגירה ולבדוק אורך ברגים לפני סגירה חוזרת במקרה של פירוק ראש.

glansfor 22-06-11 16:51

תודה רבה רבה על העזרה והתמיכה..הייתי אצל כמה אנשים עם האוטו ומרו לי שיש לי סדק במשאבת מים וזה לא הראש מנוע שהלך...גם הונטה החליתה לא להידלק..

yair791 22-06-11 22:47

הונטה לא תידלק אם אין מים חמים ברדיאטור כי היונט שמדליקה אותה מורכבת על הרדיאטור
וגם תחליף תרמוסטט ליתר ביטחון כמו שאסף אמר
אחלה וכמה לקחו לך על ההחלפה של המשאבה ?

glansfor 23-06-11 01:24

תודה שוב,אבל אל תטעה אמרתי שאני יתקין במשכורת סוף החודש הזה אני רק לקחתי הצעות מחיר ומה יכולה להיות התקלה.

במדיה וזה אכן רק משאבת מים,אז האם צריך בכל מיקרה להחליף את התרמוסתט ? למהו משמש הדבר הזה ומדוע יש צורך להחליפו?

ג'ינו

yair791 23-06-11 06:43

לא יזיק להחליף אותו כי המנוע היתחמם מאוד ויש להם נטיה להיתקלקל אחרי היתחממות שכזו
התפקיד שלו הוא לאאפשר מאבר מים לרדיאטור לאחר שהמנוע היתחממם וליסגור את המעבר כשטמפ' המנוע יורדת וכך לישמור אותו בטמפ עבודה

kuthx3 23-06-11 13:15

השירשור מיותר מכיוון שהרכב למכירה במצב "מצויין".


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:51.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©