מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   שאלה או עזרה בקשר לקלאץ חדש! (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=12516)

lior169 13-06-11 21:12

שאלה או עזרה בקשר לקלאץ חדש!
 
שלום לכולם.. לאחר שהקלאץ מת לי במוצאי שבת.. גרירתו למוסך פרטי לבדיקה הצביעה על החלפת הקלאץ...
אכן נעשה התיקון הנל.. החלפת קלאץ .. תוך כדי ווידוא התקנתו שהקלאץ מקורי של חברת וולאו... מחיר התיקון 1300 שקל.. כולל קלאץ מקורי.. התקנתו.. החלפת פקק מים .. ודיסקיות מוזרות כאלה..

היום הוצאתי את האוטו מהמוסך.. ואני מבסוט על הקלאץ הנוח החדש שיש לי .. אלא שיש לי בעיה קטנה איתו.. שהבנתי שכנראה תיפתר עוד שבוע שבועיים כשהקלאץ יתמקם..

כשאני לוחץ על הקלאץ .. אז לפעמים יש תחושה כאילו הוא תקוע למטה.. וצריך ממש לשחרר אותו במהירות על מנת שהוא יעלה בחזרה...
השאלה שלי היא אם זה מצב תקין.. שיסתדר לאחר תקופת זמן?או שעליי לחזור אל המוסך שיטפלו לי בעניין הזה..?

תודה רבה וערב טוב..

Pika007 13-06-11 21:27

מצטרף לשאלה, יש אצלי בדיוק את אותה תופעה-
הקלאץ' אצלי היה קשה וחורק, לפני שיתחיל להיתקע וכו' שלחתי אותו מיד להחלפה, הוחלף לקלאץ' מקורי של VALEO.

ואחרי ההחלפה- הקלאץ' עדיין קשה (בעיקר לקראת הסוף, שהוא קצת תקוע למטה) ועדיין חורק.
אשמח אם מישהו יכול לתת תשובה בעניין....

yair068 14-06-11 11:03

יכול להיות שיסתדר אבל נראה לי שמשאבת קלץ עייפה קלות
האם התופעה היתה לפני כן

davidmzr 14-06-11 12:38

צטט:

במקור פורסם על ידי lior169 (הודעה 93478)
מחיר התיקון 1300 שקל.. כולל קלאץ מקורי.. התקנתו.. החלפת פקק מים .. ודיסקיות מוזרות כאלה..
אני מבסוט על הקלאץ הנוח החדש שיש לי .. אלא שיש לי בעיה קטנה איתו.. שהבנתי שכנראה תיפתר עוד שבוע שבועיים כשהקלאץ יתמקם..
כשאני לוחץ על הקלאץ .. אז לפעמים יש תחושה כאילו הוא תקוע למטה.. וצריך ממש לשחרר אותו במהירות על מנת שהוא יעלה בחזרה...

.

המחיר סביר.
לא הבנתי איך אפשר להיות מבסוט מהקלאץ, כאשר יש בעיה. :)
מי סיפר לך את הסיפור, "שכנראה תיפתר עוד שבוע שבועיים כשהקלאץ יתמקם.." ?.
סליחה על המילה, קישקושים.
לאחר החלפת הקלאץ הוא חייב לעבוד תקין, ואין כאן עניין של "יתמקם".
חזור להמוסך, בקש שיתקנו את הדרוש תיקון.
דוד.

etsuitup 14-06-11 12:44

קלאץ בHGT
 
הייתה לי את אותה הבעיה,
החלפתי קלאץ במוסך המרכזי ועדיין כשהרכב חם יש רעש מהקלאץ (אפשר קצת לגרז את הקלאץ וזה עוזר)

מברור שעשיתי בפורום זה אכן קשור למשאבת קלאץ (כנראה תחתונה) ואפילו יש הסבר על איך להחליף אותה...

כמובן שקלאץ חדש הוא פחות "קשיח" מקלאץ ישן ועייף, לכן הוא נתקע פחות...

Caveman 14-06-11 13:44

אם אני לא טועה, המשאבה המקורית היא מפלסטיק.
בHGT המשאבה מתחממת מהר יותר ולכן מרעישה לפעמים יותר מאשר בדגמים הרגילים.

יש את הפטנט של החלפה למשאבה ממתכת, אבל לפי מה שייעצו לי (גם בחו"ל) זה לא כך כך מומלץ בHGT.

שלי בכל אופן הייתה גם מרעישה אבל לאחר זמן יחסית ארוך, וגם רק בימים דיי חמים.
הדוושה עצמה עבדה כמו חמאה, תענוג :)

yair068 14-06-11 14:34

דוד למה סביר
אהבתי את הקישקושים גם אני חשבתי כך
חברת וולאו הינה חברה צרפתית לידיעתי אך הרבה ממוצריה מיוצרים גם בספרד
ויש גם "מיוחדים" שהם בעצם מזוייפים
עלות קלץ במינימום הינה 350-500 ש"ח אז כמה צריכה להיות העבודה .
מקורי זה בולשיט ובמיוחד במוסך פרטי ולא מורשה
כמו שאמר דוד אין דבר כזה שיסתדר רוב הסיכוי למשאבה ליד הפדל עיפה

lior169 14-06-11 15:01

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 93513)
המחיר סביר.
לא הבנתי איך אפשר להיות מבסוט מהקלאץ, כאשר יש בעיה. :)
מי סיפר לך את הסיפור, "שכנראה תיפתר עוד שבוע שבועיים כשהקלאץ יתמקם.." ?.
סליחה על המילה, קישקושים.
לאחר החלפת הקלאץ הוא חייב לעבוד תקין, ואין כאן עניין של "יתמקם".
חזור להמוסך, בקש שיתקנו את הדרוש תיקון.
דוד.

התכוונתי שאני מבסוט ממנו כשעכשיו הוא יותר רך..חח :)
בכל מקרה.. קראתי פה בפורום על העניין שהקלאץ מתמקם.. מהודעות ישנות..
לא הייתי בטוח ובגלל זה שאלתי פה..

לא היה לי את הבעיה הזאת לפני שהחלפתי את הקלאץ.. קראתי כאן שאולי צריך לנקז אויר מהמשאבת קלאץ? יכול להיות?

davidmzr 14-06-11 16:04

יאיר, המחיר סביר במידה שתוסיף לזה את המע"מ והחלפת פקקים , ועוד משהו שלא בדיוק הבנתי מה זה, "דיסקיות מוזרות" . :)
ליאור, קראת כאן שאולי צריך לנקז אויר מהמשאבת קלאץ? יכול להיות?. כן יכול להיות.
דוד.

lior169 16-06-11 03:24

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 93523)
יאיר, המחיר סביר במידה שתוסיף לזה את המע"מ והחלפת פקקים , ועוד משהו שלא בדיוק הבנתי מה זה, "דיסקיות מוזרות" . :)
ליאור, קראת כאן שאולי צריך לנקז אויר מהמשאבת קלאץ? יכול להיות?. כן יכול להיות.
דוד.

אני לא מבין גדול בזה.. אבל ממה שהמוסכניק אמר.. הדיסקיות שציינתי אמורות להיות חלקות כמו ראי... והוא הראה לי את הישנות שהיו .. (מלאות שריטות )

davidmzr 16-06-11 07:59

מעניין, כמה דיסקיות היו שם מה גודלם ומאיין פורקו ?.
דוד.

lior169 16-06-11 17:12

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 93600)
מעניין, כמה דיסקיות היו שם מה גודלם ומאיין פורקו ?.
דוד.


אני לא רוצה להיתפס על המילה...
שבוע הבא אלך למוסך שיבדקו מה קורה לגבי הבעיה שציינתי.. ובאותה הזדמנות אשאל מה בדיוק הוא החליף

Sharky 16-06-11 20:54

אצלי אותו דבר.. האמת גם אני חשבתי שאחרי זמן מה זה יסתדר.. אבל אני רואה שאני לא היחיד.
למרות שאצלי זה HGT אני מאמין שזה אותו דבר שם. גם אני החלפתי קלא"ץ.. והרגשה כאילו הוא לא עולה יחד אם הרגל.

lior169 17-06-11 00:21

צטט:

במקור פורסם על ידי Sharky (הודעה 93633)
אצלי אותו דבר.. האמת גם אני חשבתי שאחרי זמן מה זה יסתדר.. אבל אני רואה שאני לא היחיד.
למרות שאצלי זה HGT אני מאמין שזה אותו דבר שם. גם אני החלפתי קלא"ץ.. והרגשה כאילו הוא לא עולה יחד אם הרגל.

לפני כמה זמן החלפת קלאץ'? אני מקווה לא להיתקע עם הבעיה הזאתי לזמן ארוך :(
האוטו הידני שלי שכל כך אהבתי מתחיל לייאש אותי בגלל זה..

dutu79 17-06-11 03:55

גם אצלי אותה הבעיה, חריקות ורעשים מהדוושה
הוחלפה משאבה עליונה -זה לא עזר
גירוז- עזר זמני -כמה ימים אולי
כיוון של איזה לשונית מעל המשאבה העליונה של הקלץ- עזר זמני יום יומיים
זה מרגיז בנהיגה,מרעיש וחורק מוריד את כל הכיף של הנהיגה בהילוכים.
פתרון מישהו ?

davidmzr 17-06-11 10:24

לפעמים אני תוהה, למה מכונאי שעושה קלצ', לא מבין שהעבודה כוללת את תפקוד הרגלית.
הבעיה לא במשאבה, יש בעיה של חריקה בין הרגלית לציר בגלל שחיקה.
אפשר לסדר את זה, השאלה אם ההשקעה כדאית. אכן גירז לא יועיל לאורך זמן.
דוד.

Sharky 17-06-11 10:50

צטט:

במקור פורסם על ידי lior169 (הודעה 93641)
לפני כמה זמן החלפת קלאץ'? אני מקווה לא להיתקע עם הבעיה הזאתי לזמן ארוך :(
האוטו הידני שלי שכל כך אהבתי מתחיל לייאש אותי בגלל זה..

לפני שבועיים.. מה שכן,שום דבר לא חורק לי ושום דבר לא עושה רעש. פשוט הדוושה עולה כאילו עושה טובה..

lior169 17-06-11 14:54

צטט:

במקור פורסם על ידי Sharky (הודעה 93663)
לפני שבועיים.. מה שכן,שום דבר לא חורק לי ושום דבר לא עושה רעש. פשוט הדוושה עולה כאילו עושה טובה..

שלי גם חורק וגם עושה טובה ..
הוא חורק רק אם חם..
ובקשר לעלייה שלו.. זה גם.. תלוי במצב רוח

Sharky 17-06-11 16:22

טוב.. חדשות לא ממש טובות :(
היום נסעתי למוסך שלי.. ( תלתן - פ"ת ) כדי שיגידו לי מה מו מי.. כי זה מציק לי הדוושה הזאת..
אמרו לי שכנראה שהמשאבה שעליונה הלכה.. אמרתי בסדר.. נסחוב עוד חודש ואז נתקן כי אחרי השיפוץ מנוע אני קצת קצר במזומנים=)
אבל לא תאמינו מה קרה.. הייתי בדרך לחבר מהמוסך לר"ג.. יותר נכון לרחוב ביאליק בר"ג. הגעתי לשם וזהו.. פתאום הכל נדפק סופית.. היה בלתי אפשרי למצוא את נקודת החיכוך.. הדוושה לא זזה לי בכלל.. התקשרתי לבעל המוסך.. ואמרתי לו אני בדרך אליך כי נכון לעכשיו אני בקושי מצליח לזוז אם האוטו.
לא יודע איך הצלחתי להגיע למוסך.. תקשיבו טוב.. הדוושה באת לחיצה הייתה נתקעת למעלה.. ונשארת לחוצה.... :eek::eek::eek: כדי לשחרר אותה הייתי צריך לתת לה מין מכה ואז מהר לנסות למצוא את הנקודה לפי שהאוטו נכבה לי..
אבל בסופו של דבר הצלחתי להגיע למוסך..והשארתי את האוטו שם.. ביום ראשון נהיה כבר יותר חכמים מה באמת קרה שם..
סוף שבוע טוב לכולם :)

Sharky 17-06-11 16:26

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 93660)
לפעמים אני תוהה, למה מכונאי שעושה קלצ', לא מבין שהעבודה כוללת את תפקוד הרגלית.
הבעיה לא במשאבה, יש בעיה של חריקה בין הרגלית לציר בגלל שחיקה.
אפשר לסדר את זה, השאלה אם ההשקעה כדאית. אכן גירז לא יועיל לאורך זמן.
דוד.

אני לא יודע אם מה שרשמת פה כולל גם את הבעיה שלי.. כי אין שום רעשים ולא שום דבר.. כמו שכבר רשמתי פשוט היום.. יותר נכון לפני שעתיים נדפק לי סופית הכל.. ובמוסך אמרו לי שזה המשאבה..

davidmzr 17-06-11 18:39

דיברתי באופן כללי.
כאשר עושים קלצ' יש לבדוק גם משאבות ותגובת רגלית. או במקרה של כבל שלא יהיה מתוח מידי.
דוד.

Sharky 17-06-11 21:21

מסכים איתך..

lior169 18-06-11 02:49

אני אשמח מאוד אם תוכל לשתף פה מה בדיוק קרה.. עלות תיקונים.. והכל..
שאני אדע למה לצפות בשבוע הקרוב.. או אפילו למנוע את המקרה שלך ..
זתומרת.. להקדים את המכה..

Sharky 18-06-11 03:50

צטט:

במקור פורסם על ידי lior169 (הודעה 93713)
אני אשמח מאוד אם תוכל לשתף פה מה בדיוק קרה.. עלות תיקונים.. והכל..
שאני אדע למה לצפות בשבוע הקרוב.. או אפילו למנוע את המקרה שלך ..
זתומרת.. להקדים את המכה..

הייתי בכיף עוזר לך.. אבל בעל המוסך לא היה שם בזמן שאני הגעתי. ניסיתי לשאול את המכונאים מה המחירים פלוס מינוס,אבל הם לא יודעים.
ביום ראשון האוטו יעלה על הליפט ויגדו לי מה בדיוק קרה וכמה זה עולה.
נכון לעכשיו 90% שזאת משאבה עליונה שכנראה כבר עשתה את שלה. איך שאני ידע מחירים אני ירשום פה.

רק שתדע.. מוסך התלתן לא ידוע במוסך זול.. אני הלכתי אליו כי אצלו עשיתי שיפוץ מנוע וגם שם החלפתי קל"צ.
אני לא יודע את המחיר בנתיים אבל בטוח שתוכל למצוא יותר זול.

Sharky 19-06-11 15:47

ליאור בקשר למה שביקשת.
הצעת מחיר שאני קיבלתי : משאבה עליונה 570 ש״ח ומשאבה תחתונה סביבות 220 ש״ח עד 250
כמובן שכל זה לא כולל מע״מ ועבודה.
זה מה שאני קיבלתי.. ועקב זה שאני לא יכול לזוז אם הרכב אני יעשה את זה שם.

בהצלחה.

ליאור23 19-06-11 17:28

זה פחות או יותר המחיר של המשאבה העליונה המקורית, אני לא יודע מה אומר מוסך לא זול. אבל אני כן יודע מה זה מוסך חאפר זול, שבד''כ אתה מגיע אליו 10 פעמים לאותו תיקון, אבל 10 פעם זול כן, שבסוף יוצא מאוד יקר...

Sharky 19-06-11 18:11

צטט:

במקור פורסם על ידי ליאור23 (הודעה 93795)
זה פחות או יותר המחיר של המשאבה העליונה המקורית, אני לא יודע מה אומר מוסך לא זול. אבל אני כן יודע מה זה מוסך חאפר זול, שבד''כ אתה מגיע אליו 10 פעמים לאותו תיקון, אבל 10 פעם זול כן, שבסוף יוצא מאוד יקר...

החלקים מקוריים.. קיבלתי גם את המשאבות שלי בחזרה כי לא מצוא בהם בעיה חיצונית.. כנראה שהבעיה בפנים.. המשאבות מפלסטיק אז מה שלא תגידו זה הדבר לא הכי איכותי בעולם.
עכשיו חזרתי מהמוסך.. יש לי 2 משאבות חדשות + קלא'ץ חדש מקורי עוד מהטיפול הקודם.. הנאה לא נורמלית וחויית נהיגה מושלמת :):):)

וליאור הכוונה לגביי המוסך הייתה פשוטה. תלתן זה לא מוסך זול... זה הכל.
אבל על איכות משלמים לא?

ובכלל חבל שמכרת את הצפרדע היא הייתה בשבילי מין דוגמא כזאת של רכב שאני רוצה לעשות לעצמי =)))

ליאור23 19-06-11 18:19

מכרתי אותה לשכן ממול, הוא נמצא מטר ממך. הוא מסתובב פה בשם שחרון או חלשון, תלוי ביום ובשעה.
אם רצית לקחת אותה כדוגמה, אז עכשיו זה הזמן, כשהיא אצלו.:)
זה שמכרתי לא אומר שאני לא יוכל לנסות לעזור במה שאוכל, מתי שתרצה או תצטרך עזרה במשהו, אתה יודע איך למצוא אותי, לא?

lior169 19-06-11 18:59

צטט:

במקור פורסם על ידי Sharky (הודעה 93796)
החלקים מקוריים.. קיבלתי גם את המשאבות שלי בחזרה כי לא מצוא בהם בעיה חיצונית.. כנראה שהבעיה בפנים.. המשאבות מפלסטיק אז מה שלא תגידו זה הדבר לא הכי איכותי בעולם.
עכשיו חזרתי מהמוסך.. יש לי 2 משאבות חדשות + קלא'ץ חדש מקורי עוד מהטיפול הקודם.. הנאה לא נורמלית וחויית נהיגה מושלמת :):):)

וליאור הכוונה לגביי המוסך הייתה פשוטה. תלתן זה לא מוסך זול... זה הכל.
אבל על איכות משלמים לא?

ובכלל חבל שמכרת את הצפרדע היא הייתה בשבילי מין דוגמא כזאת של רכב שאני רוצה לעשות לעצמי =)))


אוקיי.. אז לסיכום.. הבעיות שלך נפתרו.. :) איזה כיף לך.. בקרוב אצלי..
כמה עלה לך כל הטיפול? שלמעשה היה רק החלפת 2 המשאבות לחדשות ומקוריות נכון?
כל הבעיות שציינתי.. שהיו גם לך.. כמו דוושה עייפה.. קלאץ' חורק.. נעלמו?
אם ככה.. אז נחכה לחודש הבא.. משכורת חדשה.. ונעשה את הטיפול הזה גם..
אני ממש אבל ממש מתחיל להתייאש מהאוטו שכל כך אהבתי.. הכל בגלל הקלאץ' הזה.. הרס לי את כל ההנאה וההתלהבות מאוטו ידני..

ליאור23 19-06-11 19:01

להתייאש ממה? שצריך לטפל בו כחלק מתחזוקה מונעת, אפילו בf16 מתבלים חלקים.
אתה רוצה לנסוע וזהו, משאבת קלאצ' לא אמורה להחזיק לנצח.

lior169 19-06-11 19:05

צטט:

במקור פורסם על ידי ליאור23 (הודעה 93799)
להתייאש ממה? שצריך לטפל בו כחלק מתחזוקה מונעת, אפילו בf16 מתבלים חלקים.
אתה רוצה לנסוע וזהו, משאבת קלאצ' לא אמורה להחזיק לנצח.

הקטע הוא שהבעייה הזו לא הייתה עם הקלאץ' הקודם.. ומבאס עכשיו אחרי הוצאה של 1300 שקל לגלות שהקלאץ רק מעצבן יותר..
בקיצור.. נחכה לתשובות.. ולמשכורת הבאה.. ונראה לי אני אסדר לי את העניין הזה .. :]

laptawp 19-06-11 20:01

שלום כלוכם,בידיוק אותה בעיה.החלפתי קלאץ.אחרי כמה ימים הדוושה התחילה להיתקע ובסוף הגעתי למצב שהיתי צריך לריב עם הדוושה.קניתי משאבה חדשה.הכל היה טוב ויפה...
אבל אחרי חודש קרה דבר מעצבן...
כאשר אני מתחיל לנסוע, הכל על הכיפק. אחרי בערך 20 דקות, שהמנוע חם,הקלאץ מתחיל לחרוק כמו נדנדה ישנה וחלודה. פשוט בילתי נסבל.
מה שעשיתי זה ככה. פתחתי משאבה עליונה וגירזתי אותה. .עזר לכמה ימים, החריקות חוזרות אחרי שהמנוע מתחמם והקלאצ ניהיה יותר קשה והרגשה כאילו שהוא דביק. אני כבר לא יודע מה לעשות. אם אני יחליף משאבה עליונה זה יעזור?
כי על הבוקר שהמנוע עוד לא חם הדוושה חלקה כמו חמאה. וזה פשוט תענוג לנסוע.

Caveman 19-06-11 20:07

אני חושב שקודם כל תבדוק מה קורה עם המקלדת שלך, נראה שיש שם כמה מקשים תקולים. ENTER למשל, או פסיק, וגם נראה שמקש הנקודה תקוע למטה.

כדאי לבדוק דברים כאלה ולא להזניח.

Sharky 19-06-11 22:02

צטט:

במקור פורסם על ידי lior169 (הודעה 93800)
הקטע הוא שהבעייה הזו לא הייתה עם הקלאץ' הקודם.. ומבאס עכשיו אחרי הוצאה של 1300 שקל לגלות שהקלאץ רק מעצבן יותר..
בקיצור.. נחכה לתשובות.. ולמשכורת הבאה.. ונראה לי אני אסדר לי את העניין הזה .. :]

הפתרון לבעיה שלך זה המשאבות. נקודה.
אני מזכיר לך שאצלי לא היה רעש ולא שום דבר, פשוט הדוושה עשתה טובה. וכמובן שעכשיו זה יסתדר.
מה שכן.. יכול מאוד להיות שיש לך בעיה רק אם משאבה אחד והשניה בסדר. למרות שאם אתה כבר מחליף אחד אז לך גם על השניה. כי כבר כמה זמן היא תחזיק אם הראשונה מתה כבר?

ועוד משהו חשוב.. במשאבות שלי חיצונית לא רואים נזק ! מה שאומר שאתה תגיע למוסך ויגידו לך " מה יש לך המשאבות שלך בסדר " זה במידה ואצלך הבעיה היא מה שהיה לי..
אבל הנזק הוא בתוך המשאבה וזה נזק תחמן :evil: פעם זה עובד ופעם לא :evil:

אני לא רוצה לפרסם פה את מחיר התיקון מסיבות אישיות,אבל את כל הנתונים יש לך.
מחיר החלקים + 16% מע"מ + עבודה ( אתה יכול לחשב פלוס מינוס )

Sharky 19-06-11 22:07

צטט:

במקור פורסם על ידי laptawp (הודעה 93803)
שלום כלוכם,בידיוק אותה בעיה.החלפתי קלאץ.אחרי כמה ימים הדוושה התחילה להיתקע ובסוף הגעתי למצב שהיתי צריך לריב עם הדוושה.קניתי משאבה חדשה.הכל היה טוב ויפה...
אבל אחרי חודש קרה דבר מעצבן...
כאשר אני מתחיל לנסוע, הכל על הכיפק. אחרי בערך 20 דקות, שהמנוע חם,הקלאץ מתחיל לחרוק כמו נדנדה ישנה וחלודה. פשוט בילתי נסבל.
מה שעשיתי זה ככה. פתחתי משאבה עליונה וגירזתי אותה. .עזר לכמה ימים, החריקות חוזרות אחרי שהמנוע מתחמם והקלאצ ניהיה יותר קשה והרגשה כאילו שהוא דביק. אני כבר לא יודע מה לעשות. אם אני יחליף משאבה עליונה זה יעזור?
כי על הבוקר שהמנוע עוד לא חם הדוושה חלקה כמו חמאה. וזה פשוט תענוג לנסוע.

עוד פעם אני חוזר.
אם יש לך פנצ'ר באוטו בגלגל קידמי ימני ובשמאלי חסר אוויר: אתה תתקן את הפנצ'ר ולא תמלא אוויר בגלגל שחסר לו ? :|
אני אישית הייתי מחליף גם את השניה, כי גם ככה כבר פתחו שם הכל.
כי אם בעוד שבוע\חודש המשאבה השניה תמות? עוד פעם מע"מ.. ועוד פעם עבודה וחלקים..

Sharky 19-06-11 22:08

צטט:

במקור פורסם על ידי ליאור23 (הודעה 93797)
מכרתי אותה לשכן ממול, הוא נמצא מטר ממך. הוא מסתובב פה בשם שחרון או חלשון, תלוי ביום ובשעה.
אם רצית לקחת אותה כדוגמה, אז עכשיו זה הזמן, כשהיא אצלו.:)
זה שמכרתי לא אומר שאני לא יוכל לנסות לעזור במה שאוכל, מתי שתרצה או תצטרך עזרה במשהו, אתה יודע איך למצוא אותי, לא?

מה שנכון נכון :rolleyes:

yair068 19-06-11 23:20

אני הייתי נוהג אחרת
קודם כל לא חייב להחליף את שני המשאבות לדעתי התחתונה היא הבעייתית מכיוון שכל הכח הולך אליה
שנית למה כל כך יקר מאמין שיש סט תיקון שעולה גרושים ואת זה הייתי עושה לבד.
הבעיה שהמוסכניקים רוצים את כל הקופה ואז לידידנו יש חור בכיס חבל מאוד
איפה הימים היפים דוד שהיו מחליפים גומיות למשאבת ברקס ,הגה,תפוחים,
נכון שמשאבה מפלסטיק בעיתית אולי אפשר להחליף למתכת יחזיק יותר לכל מערכת ההידראולית של הקלץ

Sharky 19-06-11 23:28

צטט:

במקור פורסם על ידי yair068 (הודעה 93814)
אני הייתי נוהג אחרת
קודם כל לא חייב להחליף את שני המשאבות לדעתי התחתונה היא הבעייתית מכיוון שכל הכח הולך אליה
שנית למה כל כך יקר מאמין שיש סט תיקון שעולה גרושים ואת זה הייתי עושה לבד.
הבעיה שהמוסכניקים רוצים את כל הקופה ואז לידידנו יש חור בכיס חבל מאוד
איפה הימים היפים דוד שהיו מחליפים גומיות למשאבת ברקס ,הגה,תפוחים,
נכון שמשאבה מפלסטיק בעיתית אולי אפשר להחליף למתכת יחזיק יותר לכל מערכת ההידראולית של הקלץ

האמת ששאלתי במוסך כבר אחרי התיקון אם אפשרי לעשות איזה משהו אם המשאבה, אולי להחליף למתכת או משהו דומה. " סתם ככה לידע כללי "
ואמרו לי שאין משהו כזה...

Caveman 20-06-11 00:56

בדגמי ה1.2 אפשר להתקין חליפית ממתכת.
בHGT לא. זה דיי בעייתי ולא יעיל ממש.

ליאור23 20-06-11 01:13

יאיר, עם כל ההערכה כלפי הידע והניסיון שלך, לא כולנו בנויים/ יודעים איך לטפל בבעיות כאלו באופן עצמאי, ובתור אחד שהיה לו רכב כזה, מניסיון, עדיף להחליף ולא לתקן כי זה אף פעם לא נגמר טוב.
לדוגמא הבעלים השני של הרכב שלי, שיפץ את הוריאטור וכעבור 10 אלף שב למוסך כדי להחליפו. דוגמה אחת מתוך רבות אחרות.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:52.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©