![]() |
מחפש שיפורים ל hgt
מחפש לשפר את האוטו שלי hgt מאיפה אני יכול להביא סעפת או משהו שישפר את האוטו ויהיה יותר חזק?
|
תקרא קצת ....
http://www.fiatforum.com/punto/11239...pe-engine.html אין לי ציפ לHGT . המנוע בפוטינציאל מלא מבחינת ניהול מנוע . |
לא מדויק עמית, דור אם תרצה סעפת נירוסטה של סופרספרינט ניתן להשיג בסביבות 4500 ש״ח. יש אפשרות גם לדאון פייפ וצנרת מלאה עם דוד ייעודי לרכב. הכל שאלה של עומק כיס
|
ובכמה בא לידי ביטוי בביצועים?
|
צטט:
שכמובן הממיר {שבטח כבר סתום ב80%}יפנה את מקומו לממיר ספורטיבי , או לצנרת חלולה וכאב ראש בטסט ,{אני היתי מעדיף את האופציה החלולה .:D} פילטר איכותי גדול שמשודך לצנרת אלומיניום קלת משקל מ 3 אינטש ומעלה ולא חייב מבודדת .בכל זאת מדובר באטמוספרי . {דבר שיחליף את צינור היניקה האנמי/ אסמטי.. שסיפק היצרן שנועד מראש לחנוק את החגיגה } ויש לך חתיכת מפלצת קטנה ומרושעת .כמה כוח בכללי ? בשביל זה יש דיינו . לפי הנוסחה הידועה "יונק בקלות ,פולט בקלות ,= טס כמו road runner " הערכה שלי ,150 ומעלה ++ כ'ס בקלות . מה שכבר מחייב קלאצ בריא .:twisted: |
צטט:
צנרץ/פילטר/כל השטות האלה, לא נותנים כלום באוטו שלנו(מי כמוני יודע). אין מה לעשות בקשר להספק חוץ מטורבו קטן וחמוד שזה ממש הרבה כסף ולא חוקי :mad:. |
אז למה לשים צנרת מקצועית ב-4500 ש"ח כמו שאמר ליאור? סתם בזבוז כסף אם כך!
|
4500 עולה רק הסעפת פליטה, ואף אחד בארץ אין כזאת ככה שאף אחד לא יכול לתת חוות דעת אמיתית.
|
ליאור.
היה לאחד בארצנו אם סעפת כזאת. לא נותן כלום!!! אוטו בלי טורבו=צנרת לא תעזור בחיים. גם אם תוריד ממיר זה לא נותן כלום. אני אומר מנסיון אין שום דבר שיכול לעלות הספק של המנוע. חוץ מדברים לא חוקיים כמובן :D. |
אתה מדבר על הכחולה?
אני יודע שלהוריד ממיר לא נותן כלום. אבל הסעפת פלוס הדאון פייפ והדוד כן נותן, לא יודע אם 150 אבל נותן. |
אני מדבר על שחורה, כדי להגיע ל-150 צריך להיות קוסם :D.
מה זה משנה, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה המלצה שלי בזבוז כסף. מי שמכיר אותי יודע אם משהו היה מוסף כוח למנוע (חוקי) זה כבר מזמן היה אצלי. חכם אחד אמר פעם: תמכור תפיאט תביא אוטו:lol:. |
דיברתי עם החכם הזה... אני מקשיב לו;)
|
שום דבל חוקי לא יתן כלום למנוע הזה! כי אם היה זה כבר מזמן היה על הרכב שלי!
כל מה שתשים זה סתם בזבוז כסף ודיי כבר להפליץ כל שניה שיש מה שירים את הכוח של האוטו הזה. רוצים יותר כוח תקנו איביזה טורבו |
איביזה טורבו תקנה אתה:D אנחנו נקנה רכבים שבאמת יודעים לנסוע
|
צטט:
תפשפש קצת בפורומים ולא במה שקורה פה בארץ צנרת קומבינה ב 4 שקל ארבעים ,ופילטר סיני מתפורר משומש .באמת לא ישנו לך הרבה . אבל,אגזוז סופר ספרינט 50 ממ{ויש יותר טובים }הדרסים וקיט יניקה בריא אתה ב160 כ'ס מדוייק .ללא ממיר כמובן . וזה לפי דינו בחו'ל בכמה בדיקות שונות ובכמה רכבים שונים ..אז אני לא יודע מה אתה עשית ? כמה אתה יודע ?,או כמה נכון אתה חושב שעשית ?. אני רק יודע שטורבו קטן וחמוד ,בבניה נכונה יעלה לך הרבה יותר ..וזה באמת מניסיון .. מה שנקרא היתי, ראיתי ,ועשיתי .ובכמה מכוניות . ועוד לא נכנסתי בכלל לשיפורים בראש והחלפת קמשפטים {קולומבו לדוגמה }מחשב ניהול . שם אתה כבר מגיע להספקים מכובדים ..ומאד.. בקיצור Michael ,בשקל וחצי ,או קצת יותר .לא משפרים HGT .זה קצת יותר יקר . ביננו ,אני לא מאמין שהיית באיזור של מה שהזכרתי ,או מישהו שאתה מכיר היה . אז לקבוע שהכל שטויות צריך קבלות .."סופר גיבור "שלי ,ואני לא מאמין שיש לך כאלה . הא ,ואם תחפש "הכל חוקי "פה בארץ אתה תרד בכוח סוס לא תעלה .. |
אם הייתי יודי בודאות שחלקים כאלו ייתנו תוספת כזאת מזמן הם היו על הרכב שלי, לא שאני חלילה מזלזל במה שאתה אומר אלא שפשוט היה לי קיט יניקה של gsr והוא היה שווה לתחת בלשון המעטה וזה כביכול הקיט ב-ה הידיעה לרכב הזה. אגב, מיכאל די מבין גדול ברכב הזה ככה שיש מצב שהוא גם צודק, בקיצור בלי הוכחות לכאן או לכאן אין טעם לדבר סתם.
|
אני רוצה לראות את זה! אמרת יש בחו"ל תוכיח.
|
למען האמת לפי מה שאני זוכר מקריאה בפורמים באנגליה יש המלצות חמות על הצנרת הזאת וכותבים שהיא באמת מוסיפה לא מעט, לא זוכר מספרים מדוייקים אבל זה נע סביב ה-15-20 כ"ס בטוח. לא זוכר את הסיסמאות לפורמים שם לצערי כך שלא אוכל לחפש.
|
בשביל תוספת של עשרים כו״ס אני הייתי מוכן לשים עשיריה על הצנרת הזאת ותאמינו לי שאני לא מדבר סתם באוויר. הבעיה היא שבאצלנו בארץ הסדנאות אין להן מספיק אומץ ואם אין לך ואגית או אימפרזה או סיויק לא קשורה לחיים אז לא ידברו איתך. נגיד ובתאוריה הצנרת מוסיפה כמות כוח כזאת, האם הגיר והקלאצ יוכלן לעמוד בזה, ידוע שהמחשב ברכב הזה נעול לחלוטין ואין אפשרות לעשות מיפוי, אז איך המחשב המקורי מתמודד עם השינוי, יש פה הרבה סימני שאלה ולי אין בעיה לשים את הרכב שלי כרכב לניסוים הללו רק הבעיה היא שאין מישהו שיוכל להתמודד עם זה. הסדנב שמוכנה לייבא לי את הצנרת לא מסכימה להתעסק עם ההתקנה. בקיצור, סעו חוקי וסעו לשלום.
|
http://www.puntopower.com/gallery_mine.html
בלי ממש לחפש יותר מידי ,שלושה שלבים וכמו שאמרתי הדרסים ,צנרת מקצועית וקאט בק . פלוס יניקה ברמה = 152 כס בשלב 3 וזה בלי ניהול ..בלי קמשפטים ..ובלי שיפור ראש מנוע . עם אלה גם 170 +לא יפתיעו אותי. http://www.youtube.com/watch?v=rxMuoqKf0YI גם פה סעפת פליטה רצינית +יניקה = 150 כס |
טוב, עכשיו זה קצת יותר מדיבורים. היום אני ידבר עם בחור מאנגליה שמחזיק hgt טורבו, אני מניח שהוא יודע יותר טוב מכולנו במה הצנרת הזאת מועילה, יש גם בהישג יד צנרת k&n שלמה ייעודית לרכב, פחות או יותר ברמה של gsr. אם יש אמת בדבר ואכן ישנה תוספת כוח משמעותית אז אני מבטיח שאני יביא את הצנרת הזאת וירכיב אותה. אבל לפני זה אני רוצה לוודא את נושא הגיר, קלאצ', מסרק ההגה, מנוע החשמלי ושאר הרכיבים הרגישים ברכב.
יוסי, נתת מילה! 8) אבי שאלה לי אליך, אמרת משהו בנושא ניהול מנוע, אני יודע בוודאות שלא ניתן לעשות מיפוי מחדש במחשב הרכב שלנו, אבל מה שכן אני יודע שיש כאלה ששמים ניהול של האלטק שהמחירים שם מהמירים כיוון העשיריה וצפונה, אם אתה קצת בקיא בנושא אז תוכל להרחיב בבקשה? |
אפשר להרכיב קאמשפט חם , זה לא מאוד יקר ומשפר המון!
וכמובן ביטול מנתק הצתה, ואפשר להגיע ל 170 כ"ס אבל זה יהיה בסל"ד פסיכי של כ- 8000 לדעתי צריך יהיה להחליף את הגיר, הוא מאוד חלש ולא יעמוד בכול שיפור שהוא ברכב הזה. |
ליאור המחשב נקרא בעברית "מחשב רוכב" החברה היא "מיקרו טאק "
והוא נבנה לך לפי נתוני הרכב {כל רכב }.הוא יושב על הצמה המקורית מבלי לבטל את מחשב הרכב . כך שאתה לא פוגע כמעט בכלום .הייטק ,יא חביבי .. הרכב גם יהיה אמין יותר ,כי יש לך שליטה ודיווח על כל "פיפס" במנוע . וכמובן אזהרה אם משהו לא כשורה.דבר שאין באף סטנדרטית אחרת .. אתה משחק בעיקר עם ההצתה ,וההזרקה . שכאן בעצם אתה מוציא את המיטב :D יש לך מספר אופציות ,לדוגמה מצב רגוע ,ספורט ,וסופר ספורט ,ויש עוד אופציות רבות ..{שליטה על המאווררים בקייץ לדוגמה.} אם תרצה יש לי גם את "הטיונר "שנחשב מהמובילים בתחום וגם בסדר עולמי .הכי תותח שיש .. אבל הוא קודם כל חבר קרוב 8) הוא גם היבואן דרך אגב ;) בוא נגיד שאחרי שידרוג כזה ,הפונטו תשאיר הרבה אבק להרבה אחרות .:D לגבי הגיר ,אין לך מה לדאוג .הכרתי מישהו שלפני שנים שנסע קבוע עם NOS פלוס 50 כס בHGT ירוקה, ומהשכרה. גמורה כמעט לגמרי "חברת פרי "אם אתה זוכר. מה שאומר 186 כס .אם לא נשבר שם כלום גם אצלך לא ישבר .. |
''עסקים נוסעים פרי'' חח.
סטס, הקאמשפטים בפונטו הם כבר חמים. אבי, זה מאוד מעניין אותי, את התקציב לזה יש לי ואני לא מפחד לבדוק את הכל על הרכב שלי. הבחור שמטפל לי ברכב היו לו בעבר שני hgt ובאחת מהן הוא הרכיב ראש של טווין ספארק עם הצמה והחליף מחשב והכל ולדבריו היא נסעה מטורף. שלח לי בה''פ את הפייסבוק או המסנג'ר או לא יודע מה שלך כדי שיהיה אפשר לדבר קצת יותר לעומק8) |
טווין ספארק לא הולך עם המחשב המקורי בHGT אז שלא יעבוד עליך :D
אבל יש חלקים של אלפא שכן ;) אני צריך להכיר לך את המכונאי שלי ..חולה נפש ..ומכיר את כל השילובים והאופציות .בקיצור פייס אין לי ,וגם לא רוצה ..כנל לגבי מסנג'ר אבל פלא יש לי :D אני ישלח לך בפרטי . |
שלח שלח.
אגב הוא כן החליף מחשב :) |
עם מחשב זה אפשרי :cool:
|
השאלה היא אחרת כמה עליות של דברים כאלה . הצנרת אמרתם לא תתן יותר כוח אהל המחשב כן ? עד כמה יכול להגיע דבר כזה ומאיפה אפשר להשיג אבי שלח לי את המספר בפרטי אם אתה יכול בבקשה?
|
זה ניהיה מעניין..
|
אלו אני גם פה!!! ליאור דבר איתי אם יש משהוא חדש.
|
צטט:
יתן הרבה .וזה בגלל משחק נכון עם הצתה וההזרקה .אפשר כמובן לשנות את מנתק ההצתה ולהוסיף ללא חשש עוד איזה 500 סל'ד לחגיגה ,וזה לא הסוף . אם משנים קמשפטים ובוכנות חזקות יותר שיפור והרחבת מעברים בראש , אז כבר מדובר בסוג של "מוטציה" די אכזרית ואז,,,,רק אז ,אתה קולט שיש קיט טורבו יעודי ל HGT :D:D:D:D:D אבל לא ניגע בזה בינתיים נחזור לשאלה הסופית ,והיא כמה כסף ?? אז זה לא ממש זול ..וזה ימשיך לעלות .כי אז כבר בא שיפור השילדה ,והברקסים ,ועוד ,,ועוד ,, מי יעשה את זה ? רק פריק אמיתי של HGT ויש כאלה ..{מקווה שאני :D}. אחרים בטח לא את כל הרשימה . |
איזה מזל שיש כאלה שכבר שיפרו את השלדה ואת הברקסים.
יאללה, בקיצור מי שרוצה את הצנרת של סופרספרינט שיגיד לי, אבל רק רציניים ולא כאלה שאוהבים לרשום בפורום, אולי ביחד יהיה אפשר להוזיל עלויות מה שכאן משחק תפקיד די משמעותי. יוסי, תתפקד יחד עם החשבון בנק שלך, הוא יספוג מכה קשה :D |
צטט:
אני זוכר שכמה חברה עם אימפרזות פנו אליו ,ובקניה מרוכזת קיבלו מחיר יותר טוב מזה שבחו'ל כי להביא לבד וליפול על בדיקה פיזית במכס ,כבר עדיף להשאיר את זה במכס. בוא נראה מי רוצה ,נקפוץ ליבואן ,ניסגור אותו בארון כלי עבודה או משהו ,עד שיתן לנו מחיר טוב :D |
כיום, אין יבואן רשמי לסופרספרינט. בעבר פיט סטופ היו היבואנים. top rpm גם היו מייבאים שלהם אבל הפסיקו או משהו כזה, למרות זאת דיברתי איתם והם אמרו שהם מוכנים לעזור לי להכניס את זה לארץ ללא כל בעיה, בשיטת 'שלם וקח' :)
|
צטט:
מי שרצה עשה הזמנה .. אני יעבור אליו מחר למשש את הדופק קצת ;) |
זה כבר נהיה ממש מעניין, ליאור אני סומך עליך שתביא את זה לביצוע מעניין עד כמה חזקה היא תרגיש. בקשר לכוח לא נראה לי שיש מה לדאוג אני יכול להגיד לך שהרכב מסדתר יופי עם תוספת לא קבוע של 70 כ"ס אני לא יודע מה תהיה ההשפעה אם זה יהיה קבוע אבל נראה לי יהיה בסדר, מקסימום תמיד אפשר להזמין חלקים מחוזקים.
|
צטט:
וחוץ מזה, מה אתם מתעסקים לי פה בקקי של צנרות וקיטים ליניקה באלפי שקלים? הבחור רוצה לשפר את הרכב שלו, ואני מאמין שכל בעל HGT חכם ימליץ לו קודם כל לשפר את השלדה והמתלים לפני כל השטויות האלה. וכשהתנהגות הרכב תשופר הוא כבר יבין שאין לו צורך ממש בעוד כוח ברכב הזה. אבל אם בכל-זאת ירצה עוד כוח בקו ישר, יש דרכים זולות יותר, כמו שציין ילדי הקט למעלה, לתוספות כח "לא קבועות" שניתן להסתדר איתן יופי... וקבלו את זה מבעל ניסיון שלא נופל מאף-אחד פה, עם כל הכבוד... |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©