![]() |
טורים עולים כאשר מדליקים מזגן
הי,
לפני חודש בערך עשיתי שטיפת מנוע (בשיא טפשותי) ומאז רק הצטברו עוד בעיות. השבוע הבנתי שככל הנראה משהו באטומט טורים נדפק - כאשר אני מדליק מזגן (שעובד מצויין) התורים נתפסים אילו אני משאיר רגל לחוצה על הגז, שמתי לב לתופעה כאשר נתקעתי בפקק, התחלתי לנסוע וככל שלחצתי יותר על הזג שם נעמדו התורים! כאשר סגרתי את המזגן הכול חזר לקדמותו והרכב עובד כמו שעון. היכן נמצא אטומט התורים שמכוון את רמת הסל"ד עבור יחידת המזגן? האם אפשר לנסות לשמן/לתקן או שצריך להחליף יחידה? תודה על העזרה, גדי |
איזה אוטו?
|
בדור 1 יש ריליי קטן שנמצא ליד פנס שמאל
בספייס בטח האיטלקים עשו הפוכה |
צטט:
|
האמת שאף פעם לא נתקלתי בבעיה כזאת.
כן נתקלתי בבעיה, שבהפלת מזגן הטורים לא עולים וגורמים לרעידות או לכיבוי מנוע. אבל ביררתי לך עם שני בעלי מוסכים לתיקון חשמל רכב, איתם אני בקשרים. לא ידעו בדיוק לפתור את הבעיה דרך הנייד, בחושבם שהרכב אצלי ואני בצרות, הציעו לפרק את כל הקונקטורים באזור הסעפת, ולעבור עם לחץ אוויר על כל החיישנים. אחד מהם הוסיף ואמר, שמייצב הטורים הוא למעשה חיישן סיבובי הסרק, שמקבל פיקוד מהמחשב. אתה מוזמן אלי לקבל לחץ אוויר ותעשה לבד. דוד. נ.ב. לפני חודשיים עשית שיפוץ ראש, לא ענית ממה היו הנקישות ?. למה היה צריך אחורי חודש לשטוף שוב ?. |
הי דוד,
ראשית תודה רבה על ההזמנה אני מקבל אותה בשמחה (שלח לי בפרטי טלפון/כתובת...). שנית לא כלכך הבנתי איך בדיוק ניקוי חישנים באזור הסעפת אמור להשפיע? נשמע לי קצת מוזר ולא בדיוק קשור. אני לא מבין גדול במכונאות אבל אין איזו יחידה שמחוברת להצתה ואחראית על סיבובי המנוע!!??? בכול אופן אני אשמח לקפוץ לביקור ולנסות את מה שאתה מציע - לנסות בטח לא יזיק! או שבפיאט הכול יכול לקרות :-)) שלח לי הודעה למייל הפרטי. המון תודה, גדי |
ניקוי אוויר לדעתם יכול להעיף מים שנכלאו בקונקטור, ובנוסף, קורוזייה שנוצרה בגלל ששטפת.
אם זה לא יעזור אפשר להמשיך בבדיקת חיישנים והצתה. הולכים מהקל לכבד. דוד. |
צטט:
איפה נפגשים:?: |
טוב אז לא יודע איך אבל פתאום הכול הסתדר.... היום נסעתי עם מזגן דולק ולא היתה בעית טורים כלל.
אני לא יודע איך ולמה אבל במשך השבוע נסעתי רגיל (ללא מזגן) והיום הדלקתי בנסעיה איטית ומהירה והפלא ופלא הכול עובד קשורה. כנראה שהכול התחיל מהשטיפה למנוע שעשיתי.... תודה מיוחדת ל- davidmzr שהציע את שירותיו אבל נמנע מליצור קשר או כל סימן אחר של חיים איך שלא ניסיתי. ותודה לכל אלה שבגללם קניתי פיאט....כל יום יותר מרגש מקודמו. |
למה אתה לא יודע "איך אבל פתאום הכול הסתדר".
למרות שהטלת ספק בעיצה וכתבת "איך בדיוק ניקוי חישנים באזור הסעפת אמור להשפיע?" הזמנתי אותך לתת אוויר, לפי עצתם של שני בעלי מוסך לחשמל רכב.(חברים למקצוע). הבעיה נעלמה משום שהמים שנכלאו באחד הקונקטורים התייבשו לבד. הם צדקו. היה בטוח שטיפ כזה הם לא יתנו לאף בעל רכב, ובטח לא בנייד. לא נמנעתי ליצור קשר איתך. פשוט בטעות חזרתי ל-yosigav חבר בפורום, בעל אותה פונטו, ששלח לי ה"פ ואמר שיבוא ביום שישי.לבעיה במזגן שלו .ט.ל.ח. :) דוד. |
דוד אין לי תלונות - אחרי הכול אתה לא חייב לי כלום, הצעתך היתה מאוד נדיבה ואפילו הוקסמתי.
מאוד רציתי להגיע ולשמוע חות דעת של מומחה אבל כנראה שהגורל מנע מאיתנו להיפגש (ואולי בצדק)! המון תודה על העזרה והרצון - אולי בפעם אחרת..... גדי |
שיטת האוויר בקונקטורים עובדת יופי .. מניסיון של טיפוס שאוהב לשטוף מנועים :)
כמובן שפירוק שימון ואז ניקוי אוויר עדיף . ( מניעת קורוזיה עתידית ) עמית |
צטט:
העיקר שזה הסתדר. דוד. |
רכב לא מניע
יש לי פיאט דובלו 2003 טורבו.
שאני נוסע אם הרכב הוא נכבה לי ממתין כמה דקות מניע ונוסע וכך הלאה. נאמר לי להחליף פילטר סולר כנראה שהוא סתום. החלפתי פילטר סולר ועכשיו הרכב לא מניע בכלל. נאמר לי יתכן שחיישן טורים או טמפרטורה מקצר. היכן נמצא חיישן טמפרטורה וחיישן טורים ברכב בכדי לבדוק אותם בכדי שאוכל להמשיך הלאה. תודה על עזרתכם |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©