![]() |
קשר בין מנורת הגה לרכב חם
שלום לכולם
ברשותי פונטו ספייס ELX 2003 הבעיה: לעיתים בבקרים מנורת ההגה נדלקת אחרי נסיעה קצרה (שהרכב קצת חם) - כיבוי והדלקה של הרכב : מנורת ההגה אינה נדלקת. בנסיעה חזרה מהעבודה אחרי הצהריים המנורה גם אינה נדלקת. הדבר החל רק בזמן האחרון כשהחל להיות קר - אציין רק שאני גם בירושלים (הקפואה בבקרים). קצת מידע : לפני שנתיים בערך הוחלף מנוע הגה במוסך מורשה (בעלים קודמים). לפני שנה נדלקה מנורת ההגה - אחרי בדיקה במוסך המורשה החלפתי מצבר והמצב הסתדר מנורת ההגה נשארה כבוייה. הרכב נוסע בין 10 ל 20 ק"מ חמישה ימים בשבוע בין 10 דק' ל 25 דק' בכל נסיעה (אולי יש קשר לטעינת המצבר). בין המצבר למנורת ההגה יש קשר הדוק. השאלה :האם יש קשר בין הקור למנורת ההגה כמו שאני חושב ? תודה למומחים שרון |
אני קניתי רכב חדש מהחברה וגם לי הייתה את אותה הבעייה עוד מהרגע הראשון
החלפת ההגה לא פותרת את הבעייה כי פיאט פשוט לא יודעים איך לתקן אותה אז הם פשוט מחליפים הכל וכמובן רק לאחר תקופת האחראיות כדי שלא יעלה להם כסף |
מסכים איתך לחלוטין.
קבוצת נהגי פיאט מתחלקים לשתי קבוצות: אלה שכבר עברו את התקלה של ההגה החשמלי ואלה שעדין לא עברו את התקלה |
בואו נראה כיצד עובד חוק מרפי, ו/או עין הרע ו/או פתיחת פה לשטן:
אני בעל פונטו ספייס שעדיין לא מת לה ההגה. האוטו ב-156K ק"מ. עכשיו נותר רק להמתין. |
צטט:
|
צטט:
חיפשתי בשבילך אייקון של חמסה - כדי לשים לך פעמיים. לפי קריאה בפורום כאן - אני כבר לא יודע אם באמת יש בעיית הגה לפייאט או שבגלל כל התלונות של החברים כאן (ובניהם אני) נוצר הרושם שאכן ישנה בעיה. בכל מקרה אצלי הבעיה 'נרדמה' שוב ואני בטוח שהיא תתעורר שוב |
תגידו, יש עוד רכבים מתוצרת פיאט שיש בהם את ההגה החשמלי?
אם כן, האם גם הם סובלים מתקלות הגה דומות לאלה שיש בפונטו? לדעתי, מכונאי טוב עם ראש על הכתפיים יכול להסב ספייס להגה כוח רגיל לחלוטין, ממש כמו זה שמותקן אצלי. החלפת המסרק המקורי למסרק רגיל, הוספת משאבת הגה וכל הצנרת הרלוונטית. אני לא אומר שזה עבודה של שעה אבל אם ההגה החשמלי הוא כזה מכה ולא אמין (מעבר לזה שהוא לא מתקשר עם הכביש) אז לדעתי שווה לבצע את השינוי ולהיפטר מההגה החשמלי המטופש אחת ולתמיד. |
להסב חשמלי להידראולי? ברכב שעולה 20K ש"ח ? מה קרה לעלות-תועלת?
היום ניתן לטפל בהגה החשמלי בעלות סבירה יחסית, אז למה להתאמץ בכלל ? |
נכון שתכל'ס צריך לבדוק קודם כל מה המחיר של דבר כזה ולעשות הערכת כדאיות.
אני אישית חושב שזה יכול לשדרג את הספייס משום שלפי מה שטוענים אנשים, ההגה החשמלי שלה מעבר להיותו יקר לתיקון ובלתי אמין בעליל, הוא גם ההגה הכי גרוע שיש מבחינת תקשורת עם הכביש. (כל מה שאני כותב כאן כרגע זה מקריאה בפורומים השונים בארץ ובחו"ל). אם המצב הוא כזה, אולי יהיה הרבה יותר הגיוני שמכונית כמו HGT תהיה בעלת הגה מתקשר הרבה יותר טוב כי היא מתיימרת להיות מכונית ספורטיבית. איך ספורטיבי הולך בדיוק עם תקשורת הגה גרועה? ולפי מה שהבנתי זה הגרוע במיטבו... לפחות הגה הידראולי נותן איזשהו פידבק ותחושת ביטחון בנהיגה ספורטיבית. |
צטט:
האם אתה יכול לתמחר את התיקון שציינת ? |
לצערי איני יכול כי לא מדובר פה בתיקון אלא בשינוי מהותי של מערכת הגה וזה לא יהיה זול.
מצד שני, זו השקעה חד פעמית שעשויה להיות כדאית לבעלי ההגה החשמלי. בכל זאת, תקלות בהגה כוח רגיל כמעט ולא קורות. ובלי קשר, קודם צריך למצוא את המכונאי המתאים, זה שחושב מחוץ לקופסה, שיעשה את זה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©