![]() |
Gear Unavailable - Check Transmission
ברגע שאני מניע את הרכב ומנסה לנסוע אני מקבל את ההודעה הבאה Gear Unavailable - Check Transmission ... נא לעזור לי בזה ולהסביר לי מה הפתרון לבעיה כי כל מוסך אומר משהו אחר.וכמה עולה תיקון של בעיה כזו.
|
גש למוסך (עדיף מורשה), צריך להתחבר למחשב רכב ולראות מה התקלה.
|
גם לי הייתה את הבעיה ובמוסך מורשה אחד (עפולה) רצו להחליף לי את משאבת שמן (4200ש"ח) של הגיר ובמוסך אחר(נצרת) פשוט החליפו לי שמן והתקלה לא חזרה. תשתדל להדמים את הרכב כשאתה על הילוך הילוך משולב ולהניע כשאתה על ניוטרל
|
גם לי יש משהו דומה
לי זה גם עושה את זה, למרות לאחרי חצי דקה אני מניע שוב והוא בסדר
אצלי יש בעייה של נזילה מהגיר, אין דרך לדעת מה זה בדיוק אצלך מבלי לחבר את זה למחשב במקרה שלי מוסך מורשה עכו רוצה 2600 שקל על שיפוץ של המכלול, ודיברתי עם עוד שתי מוסכים שאומרים דברים דומים. שולכים את המכלול לחברה (יושבים בת"א) וזה שבוע בלי רכב מאוד חשוב שתסדר את זה במוסך מורשה ואם לא אז להשתמש רק בשמן גיר מקורי !!!! |
שלום רב,
גם לי יש גרנדה רובוטית 2007 גם אצלי זה קורה לפעמים אבל רק עם אני מניעה וישר מעביר הילוך הוא נותן את ההודעה הזו - הפיתרון הוא לחכות כמה שניות ולהחזיר לניוטרל וזהו. פשוט לוקח לו קצת זמן לפעמים להכין את הגיר לנסיעה (לאנשי המקצוע פיתרון הסיבה) |
כאשר זה קורה לאחר ההנעה (לא משלב לראשון או רברס) זה אומר שהצובר לחץ פגום.
ישנה משאבה חשמלית שפועלת כאשר פותחים את הדלת ויוצרת לחץ בשביל לתפעל את הרובוט שמעביר הילוכים. החדשות הטובות הן שבד"כ הפחמים בה מתבלים (האם הרעש שלה השתנה לאורך התקופה ונעשה נמוך יותר?) ואז אפשר לפרק אותה ולהחליף פחמים. רוב המוסכים לא מתעסקים עם זה ומעדיפים להחליף את כל המכלול. http://www.italiaauto.net/viewtopic.php?t=8611 כדאי להתייעץ עם מוסך התלתן בנושא הזה. התקלה שתירשם היא של לחץ נמוך. |
קטע. הייתי בטוח שהזמזום שנשמע בעת פתיחת הדלת הוא של משאבת הדלק בלבד.
טוב לדעת. :) |
היום שהנעתי את האוטו קיבלתי את אותה הודעה , כיביתי מנוע והתנעתי שוב עבר חלק
אני לא רואה בעיה בהחלפת הילוכים , גם במצב אוטו וגם ידני החלפת הילוכים חלקה באיזה שלב צריך להתחיל לדאוג שיש בעיה רצינית? |
מאז שהתחתלי להתניע את הרכב בזמן שהגיר בניוטרל לא קיבלתי את ההודעה שוב והגיר נוסע חלק
|
מה זתומרת? עד היום הנעת בהילוך???:o
תמיד לפני ההתנעה מעבירים לN ורק אז מתניעים- אחרת תקבל ציפצופים נעימים לאוזן שמתריאים לך שהנעת בהילוך והגיר נאלץ לעבוד לN. |
כנראה הגיר הרובוטי לא מפסיק להמציא תקלות
היום אחרי שהתנעתי את האוטו רגיל והתחלתי נסיעה הגיר נעלם לאזמין רק אחרי דקה הוא חזר לתפקד בהתנעה השניה פשוט נעלם מצב האוטומט הגיר נתקע על מצב ידני ! מישהו נתקל בבעיה דומה ? |
כן הייתה בעיה כזו -הוחלף בורר הילוכים.
לא תוכל לגשש באפלה עוד ברבה ,כנס למוסך מקצועי וטפל בתקלות כי זה גיר שלא סובל הזנחה |
צטט:
מה העלות ? מוסך מורשה שפיק מזאווי בחיפה שם אני לוקח את האוטו , יש חוות דעת ? |
זה עלה עד אלפיים ש"ח לא זוכר בידיוק -לקחתי בורר מפירוק
תבקש מרפי לוין להמליץ לך לאיזה מוסך לגשת באזורך ! חשוב מאוד יכול להיות גם תקלה אחרת : מע" הידראולית-קלאץ אולי חיישן -לכן חשוב לאיזה מוסך תלך בהצלחה ותעדכן |
צטט:
אני אלך למוסך מורשה שלב ראשון לקבל אבחון של התקלה ואחרי זה אדע יותר טוב מה אפשר לעשות אני מאיזור חיפה אם מישהו מכיר מוסך מעולה לפיאט חוץ ממורשה של שפיק מזאווי בבקשה לעדכן |
עדכון
זה נגמר ב 1700 שח במוסך מורשה שפיק מזאוי השירות ממש טוב הסביר את כל מה שעשה עשינו סיבוב באוטו כדי לבדוק שהכל תקין נראה בסדר עד עכשיו נקווה שלא יהיו עוד בעיות משאבת לחץ שופצה והוחלף שמן גיר |
יפה
תהנה וסע בזהירות |
חברים הבעיה יכולה גם להיות מצבר לא טעון !
לי הייתה את הבעייה במשך חודשים במיוחד בתחילת נסיעה.
המוסכניק יחדיו מורשה פיאט "שיפץ לי את המשאבה" ב2200 שקל, וכאשר הבעיה חזרה שאגב זה תקע את הגיר בהילוך ואז אי אפשר היה להניע. אז המוסכניק ראה שהמצבר נותן מתח של 7 וולט במקום 14 וזה לא אפשר את הפעולה התקינה של המשאבה. מאז החלפת המצבר הכל פיקס. אז תבדקו מתח מצבר לפני שיפוץ וזריקת כסף. אגב, המוסכניק "החליט" שהבעיה גרמה להרס המשאבה ובגלל זה הוא החליף, אבל לדעתי הוא סתם FULL OF SHIT והיה צריך להחזיר לי את הכסף. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©