![]() |
בק פייר
שלום חברים יש לי בימים האחרונים בהורדת הילוך או להפך אני שומע בק פיר בקטנה משהו יודע מה הבעיה אשמח לקבל תשובות ממבינים
|
מה הרכב?
יש ציפ? (תוכנת ניהול מנוע לא סטנדרתית) מישהו שיחק עם הצתה ?* |
ללא מבינים כמוני, מה זה בק פיר, סוג של רעש?
|
צטט:
אבל באופנוע שלי שהיה משופר והיה אגזוז פתוח(זרימה חופשית) בכל הורדת הילוך והורדות מהירות למיניהם היה נשמע מן פיצוץ והייה יוצא כמו מן כדור אשש כזה מן האגזוז BACK FIRE לא ידוע לי האם זה אותו דבר ברכבים ככה שאל תסתמכו על התשובה שלי |
בק פייר
מדובר בפיאט קופה 4 צלנדרים
|
גם אצלי יש בהורדות הילוך בק פייר אבל זה כי יש לי דוד פתוח, לפני הדוד לא היה לי את הרעשים האלה.
אצלך יש? |
בקפייר - זה בעצם דלק שלא נשרף בתא הבעירה ונפלט אל תוך צנרת הפליטה ומהחום הרב שנמצא בצנרת נוצר פיצוץ אשר מתלווה לאותו רעש ה"פק" שנשמע.
למה זה קורה? תלוי מה התדירות שזה מתרחש והאם קיים על הרכב שינויים בתערובת הדלק או בספיקה, לדוגמא הותקן ברכב צ'יפ שמכוון נניח לתת יותר דלק ביחס לאוויר שנכנס, ואז מה שקורה שיש מצבים שאין בעירה מושלמת ולא כל הדלק נשרף אז זה יוצא מכיוון הפליטה בצורת בקפייר. פיאט קופה כמו אצלך, אז מאחר ומדובר על מנוע טורבו אני משער שיש לך תוספות על האוטו כמו צ'יפ ועוד איזה צנרת, אז זה כמעט מתבקש שתשמע בקפייר בהורדות הילוך למיניהם. אצלי ב-HGT שבכלל מדובר על מנוע אטמוספרי במצב סטוק לגמרי, בעקבות הדוד הפתוח ששמתי גם אצלי אני נתקל בבקפייר שמתלווה בהורדות הילוך בדרך כלל משלישי לשני או מרביעי לשלישי תוך כדי ירידת הטורים - שוב לא חושב שצריך להלחץ יותר מידי מהעניין, הכי רחוק שהייתי הולך זה לבדוק האם הכיוונים אצלך בניהול מנוע מכוונים בצורה נכונה ושמערכת ההצתה (פלאגים, חוטים וכו') אכן תקינה ואין איתה שום בעיה - מלבד זאת אם מדובר ברכב עם תוספות אז זה לא דבר נדיר הבקפיירים. |
כיוון טיימינג כנראה שברח שן
|
quadx הסביר את זה טוב מאוד!
יאיר, הסיכוי די נמוך לקפיצת שן. הוא היה מרגיש את זה בסחיבה. |
טוב לא קראתי שזה קופה ועם טורבו
|
בק פייר
התופעה הופיעה רק כאשר הורדתי את הטורים היו ליטורים גבוהים השאלה שלי האם זה קשור?
|
תופעה יכולה לקרות בדלק לא איכותי(אוקטן נמוך)כך שתנסה לתדלק בתחנה אחרת.
|
לפי התיאור שלך יש פה בעיית תערובת .
הכוונה היא כשהמנוע בטורים גבוהים הוא שורף את ה דלק אבל עכשיו אחרי שהנמכת אותם האוטו לא שורף את כל ה דלק ומה שלא נישרף ניזרק לאגזוז ויוצר בק פייר. שווה בדיקה +בדיקת החיישנים ה אחריים על התערובת . נ.ב האוטו צורך יותר דלק ממה שהיה בעבר או ביחס לרכב דומה? (למרות שקשה להאמין שיש רכב נוסף להשוואה) |
בק פייר
היי אסף חשיבה נכונה אני חושב שהאוטו צורך יותר דלק
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©