מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   קופה - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   בק פייר (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=10551)

dovi952@walla.com 05-10-10 14:39

בק פייר
 
שלום חברים יש לי בימים האחרונים בהורדת הילוך או להפך אני שומע בק פיר בקטנה משהו יודע מה הבעיה אשמח לקבל תשובות ממבינים

Lexxxa 05-10-10 14:49

מה הרכב?

יש ציפ? (תוכנת ניהול מנוע לא סטנדרתית)

מישהו שיחק עם הצתה ?*

moty003 05-10-10 14:51

ללא מבינים כמוני, מה זה בק פיר, סוג של רעש?

אילן כץ 05-10-10 16:19

צטט:

במקור פורסם על ידי moty003 (הודעה 78992)
ללא מבינים כמוני, מה זה בק פיר, סוג של רעש?

לא יודע אם זה אותו דבר ברכבים
אבל באופנוע שלי שהיה משופר והיה אגזוז פתוח(זרימה חופשית)
בכל הורדת הילוך והורדות מהירות למיניהם
היה נשמע מן פיצוץ והייה יוצא כמו מן כדור אשש כזה מן האגזוז
BACK FIRE
לא ידוע לי האם זה אותו דבר ברכבים ככה שאל תסתמכו על התשובה שלי

dovi952@walla.com 05-10-10 16:32

בק פייר
 
מדובר בפיאט קופה 4 צלנדרים

ליאור23 05-10-10 19:14

גם אצלי יש בהורדות הילוך בק פייר אבל זה כי יש לי דוד פתוח, לפני הדוד לא היה לי את הרעשים האלה.
אצלך יש?

quadx 05-10-10 19:54

בקפייר - זה בעצם דלק שלא נשרף בתא הבעירה ונפלט אל תוך צנרת הפליטה ומהחום הרב שנמצא בצנרת נוצר פיצוץ אשר מתלווה לאותו רעש ה"פק" שנשמע.
למה זה קורה? תלוי מה התדירות שזה מתרחש והאם קיים על הרכב שינויים בתערובת הדלק או בספיקה, לדוגמא הותקן ברכב צ'יפ שמכוון נניח לתת יותר דלק ביחס לאוויר שנכנס, ואז מה שקורה שיש מצבים שאין בעירה מושלמת ולא כל הדלק נשרף אז זה יוצא מכיוון הפליטה בצורת בקפייר.
פיאט קופה כמו אצלך, אז מאחר ומדובר על מנוע טורבו אני משער שיש לך תוספות על האוטו כמו צ'יפ ועוד איזה צנרת, אז זה כמעט מתבקש שתשמע בקפייר בהורדות הילוך למיניהם.
אצלי ב-HGT שבכלל מדובר על מנוע אטמוספרי במצב סטוק לגמרי, בעקבות הדוד הפתוח ששמתי גם אצלי אני נתקל בבקפייר שמתלווה בהורדות הילוך בדרך כלל משלישי לשני או מרביעי לשלישי תוך כדי ירידת הטורים - שוב לא חושב שצריך להלחץ יותר מידי מהעניין, הכי רחוק שהייתי הולך זה לבדוק האם הכיוונים אצלך בניהול מנוע מכוונים בצורה נכונה ושמערכת ההצתה (פלאגים, חוטים וכו') אכן תקינה ואין איתה שום בעיה - מלבד זאת אם מדובר ברכב עם תוספות אז זה לא דבר נדיר הבקפיירים.

yair068 05-10-10 20:34

כיוון טיימינג כנראה שברח שן

Lexxxa 05-10-10 20:57

quadx הסביר את זה טוב מאוד!

יאיר, הסיכוי די נמוך לקפיצת שן. הוא היה מרגיש את זה בסחיבה.

yair068 05-10-10 21:00

טוב לא קראתי שזה קופה ועם טורבו

dovi952@walla.com 05-10-10 22:09

בק פייר
 
התופעה הופיעה רק כאשר הורדתי את הטורים היו ליטורים גבוהים השאלה שלי האם זה קשור?

stas203 05-10-10 22:21

תופעה יכולה לקרות בדלק לא איכותי(אוקטן נמוך)כך שתנסה לתדלק בתחנה אחרת.

asaf123 06-10-10 19:47

לפי התיאור שלך יש פה בעיית תערובת .
הכוונה היא כשהמנוע בטורים גבוהים הוא שורף את ה דלק אבל עכשיו אחרי שהנמכת אותם האוטו לא שורף את כל ה דלק ומה שלא נישרף ניזרק לאגזוז ויוצר בק פייר.
שווה בדיקה +בדיקת החיישנים ה אחריים על התערובת .
נ.ב
האוטו צורך יותר דלק ממה שהיה בעבר או ביחס לרכב דומה?
(למרות שקשה להאמין שיש רכב נוסף להשוואה)

dovi952@walla.com 06-10-10 20:24

בק פייר
 
היי אסף חשיבה נכונה אני חושב שהאוטו צורך יותר דלק


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:29.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©