![]() |
אונו 93
יש לי בעיה באונו האוטו נתקע לי ולא רוצה להניע לי בדקתי וראיתי שלא מגיע דלק לפילטר אז חשבתי שזה משאבת דלק החלפתי וזה לא עזר נשאר אותו דבר יש סטרטר אבל המנוע לא רוצה לעבוד לא מגיע דלק לפילטר לא יודע מה זה[/quote]
|
אני מניח שהאונו שלך היא קרבורטור עם משאבת דלק מכאנית.
יכול להיות שהצנרת סתומה / דולפת. האם פילטר הדלק ממוקם בין המיכל למשאבה, או בין המשאבה לקרבורטור? יש דלק במיכל? (לא לצחוק, נתקעתי ככה בצבא עם נגמ"ש, למרות שהשעון דלק הראה שיש לי חצי מיכל). איך זה קרה? האם בבת אחת? |
יש דלק במיכל ראיתי והפילטר ממוקם בין המיכל למשאבה זה נהיה לי ככה בפתאומיות עצרתי ברמזור והאוטו נכבה ולא מצליח להניע
|
וכן האוטו שלי זה קרבורטור מנוע 1400 ובדקתי עם יש מעבר בצינור שבין המיכל לפילטר על ידי הכנסת אוויר מהפה ויש מעבר אולי החלפתי לחינם משאבת דלק וזה לא הבעיה ?
|
אתה יכול לנסות לחבר משאבה חשמלית ולראות אם היא שואבת. אני אבדוק בבית מה עוד יכול לגרום לזה.
אולי נשבר הפין שמניע את המשאבה? |
לא גם המשאבה הקודמת היתה שלמה ולא שבורה ואין באפשרותי לחבר משאבה חשמלית אז מתי שנתקעתי נגעתי במצוף דלק ושברתי את הפייה שמתחבר לה הצינור ששואב וגם את המצוף החלפתי לחדש כי לא מצאתי משומש אני חושד שאולי אין ניצוץ ובגלל זה אין וואקום בצינור שמחובר למשאבה אני אקח אותו למוסך עם גרר כנראה אני לא אצליח לבד
|
שלום רב!
המלצתי שתגרור את הרכב למוסך המתמחה בפיאט , לפי המלצתו של רפי לין, בעייתך קשורה כנראה לחגורת טיימינג שנקרעה, וכל ניסיון נוסף להניע יגדיל את הנזק הכספי, ובעיקר לאחר הנזק הכספי שגרמת לאחר החלפת משאבת דלק מיותרת, ושבירת מצוף וצינור כניסה ל טנק, מה שלא ברור לי מה יש לך לחפש באזור מצוף הטנק דלק, ציין את מקום מגורייך, וגרור את הרכב, מיידית ללא ניסיון נוסף להניע. חזור בבקשה לפורום לעדכון. בהצלחה צביקה |
שלום צביקה ,אתמול גררתי את הרכב למוסך ושם אמרו לי שזה באמת מהטיימינג. חיצונית הוא נראה שלם אבל מבפנים השיניים שלו היה אזה קטע חסר,למרות שזאת רצועה חדשה ויש לי אותה חמישה חודשיםן.הבשורה הטובה היא שלא הלך לי ראש מנוע ולא התעקמו השסתומים אבל הבשורה הרעה היא שהוא אמר לי שלא שווה לי להחליף גם מחזירי שמן כי המנוע עושה לי רעש בלגרים ולא יחזיק מעמד הרבה זמן.בכל אופן תודה על ההתעניינות אני חדש בפורום וזה נראה לי אחלה דבר וגם זה נותן ידע
|
צטט:
ובקשתי אליך, אנא השתמש בפסיק ,נקודה, סימני שאלה, וסימן קריאה, יותר נעים לקרוא תגובה , עם סימני פיסוק!! אנא עדכן על העלות של הנזק שנגרם, איך נשמע הרכב איך הוא מתפקד לאחר החלפת הטיימינג, ומי המוסך המטפל ובאיזה אזור בארץ? בברכה צביקה |
המחיר של הטיימינג עלה 350 שקל,במוסך "יוסי את דוד "ברמלה .הרכב נוסע בסדר את האמת לא יצא לי עדיין לנסוע בו מעל 80 , הוא די מרעיש הייתי אומר.לגבי הקשר בין מחזירי השמן ללאגרים המכונאי אמר שלא כדאי להשקיע עוד כי במילא המנוע גמור ויש מצב שהמנוע ילך עוד לפני שתקרע הרצועה :oops:
|
מז"א המנוע ילך לפני שהרצועה תקרע, הרצועה אם אני לא טועה צריכה להחזיק 40,000 ק"מ,
יכול להיות שהרעש נובע מכיון לא נכון של הטימינג, או טורים לא מתאימים (גבוה או נמוך), אם הרעשים לא נובעים ממקורות אלה אז אולי כדאי לבדוק מהיכן הם ולתפל בהם. |
המכונאי התכוון שהרצועה הקודמת נקרעה בגלל השמן שנשפך מהמחזירים ,למרות שחייה היו חמישה חודשים בלבד .עכשיו גם הרצועה הנוכחית יכולה להקרע בפרק זמן הזה, כי לא עשיתי מחזירי שמן .הוא אמר שצריך להחליף מנוע ,כי הוא עושה רעשים חזקים ולא כדאי ולא שווה להחליף מחזירי שמן .אני לא יודע האם הרעשים האלו נורמליים או חריגים ממש .תאמת אני כבר :? ולא יודע מה כדאי לעשות . להחליף ?קשה למצוא מנוע ?לשפץ מנוע????רק רינגים ולגארים ?האם שווה לעשות אוברול או שכבר להביא מנוע מפירוק? או אולי להחליף את האוטו למרות שקשה לי :cry: קיצור שגעתי אתכם אנשים ומקווה שתבינו.............. נ.ב הפיאט נמצאת אצלי שלוש וחצי שנים וכואב לי להיפרד ממנה :lol: [/img]
|
לפני הסיפור עם הרצועת תזמון, המנוע היה מרעיש?
אני חושב שמדובר בכל זאת לנזק למנוע עקב קריעת רצועת הטימינג. כמה ק"מ המנוע עבר? |
198.000 אלך קילומטר.לפני זה הוא גם היה מרעיש .אני חושב שהרעש היה אותו דבר ואולי אני היתרגלתי לרעש הזה, ולכן לא חשבתי שהמנוע גמור או הלכו בו הלאגרים או כל דבר אחר.
|
אני חושב שמחיר מחזרי השמן לא יכול להיות גבוהה, משום שפירוק הרצועה נעשה ב10 ד' והחלפת כל מחזיר לאחר פירוק הרצועה, מתארך כ- חצי שעה, וגם המחיר של כל מחזיר הוא בערך 10 - 30 ש"ח. אבל אם נזל לך שמן בכמות שהרס את הרצועה, אולי כדאי לבדוק אם אין נזק נוסף למנוע.יכול להיות שהרעשים מצביעים על הנזק הזה.
|
מכונאי שלא מחליף מחזירי שמן שנוזלים וגרמו לקילוף שיני חגורת הטיימינג ולשחיקתה תוך
זמן קצר, הוא סנדלר, ואם הוא גם טוען שהמנוע עומד גם כך ללכת בקרוב, לכן אין טעם להחליפם, במקרה כזה גם נעלים לא הייתי מתקן אצל סנדלר כזה.... ותסיק לבד את המסקנות. בברכה צביקה |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:18. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©