![]() |
צריך עזרה וייעוץ
ברשותי פיאט פונטו שנת 96 ,לאחר שכול הסימפטומים לפגיעה בראש המנוע התבהרו כנכונים (אדים ומים יוצאים מהאגזוז, האוטו מתחמם מהר, רדיאטור פעם עובד ופעם אחרת לא עובד,מקרטע וכו') הבנתי שאי אפשר יותר להתחמק והחלפה\שיפוץ של ראש המנוע חייב לקרות....הייתי במוסך והם "מילמלו" לי משהו כמו 2600-3600 ש"ח כול הסיפור אבל המחיר ממש לא נראה לי כשהמוסכניק דיבר על שיפוץ הוא אמר שזה עולה 1600 ש"ח אבל זה במידה ואפשר לתקן אותו (כמובן שזה סוג של הימור כי מי יודע אם אפשר לתקן אותו ביכלל וגם אם אי אפשר אני יצטרך לשלם על עלות השילוח למחרטה וכו') או פשוט לקנות "חדש" (כנראה חלקי חילוף) ולשים אותו, אמהמה למצוא אחד חדש יכול לקחת שבועות??!!
לכן אני שואל את כול מי שניתקל ומי שלא (לא עלינו) 1. האם המחירים האלה אכן הגיוניים וזמן ההמתנה כזה ארוך??! 2. אם אני מרכיב אחד חדש\משפץ זה אומר שהקילומטראז' שלי משתנה בהתאם (כרגע הוא על 260K) אני שואל זאת כי אולי לאחר כול ההשקעה אני ימכור את האוטו בחצי שנה הקרובה.... אודה להתייחסות וגמר חתימה טובה...:) |
קח בחשבון שרכב שנת 96 עם 260K ק"מ, זאת לא הפעם הראשונה שהשחיזו את הראש.
סביר להניח שהראש כבר פסול להשחזה. אפשר לבצע את התיקון הרבה יותר זול מ-2600-3600 ש"ח. השאלה היא הכידאיות. לא לוקח שבועות למצוא ראש. יש ברשותי ראש מוכן להרכבה. פנה לחבר הפורום yair791 הוא יכול לבצע ולעזור לך מאוד. דוד. |
תודה רבה אבל אני חדש בפורום איך אני פונה לאיש קשר שציינת???
|
אפשר בה"פ או כאן בפורום. לחץ על שמו ושלח לו ה"פ.
דוד. |
אוקי תודה הסתדרתי....נ.ב כמה זמן ניתן ליסוע ככה עם ראש מנוע לקוי??? עד כמה זה מסוכן??
כמובן שאני יחליף אבל ביגלל החגים וכול זה אני חייב ת'אוטו...חייב לציין שכרגע לאחר שהוספתי מים והרבה כולל פתיחת שני הברזים להוצאת אוויר, מד החום נימצא ברבע הראשון ולא עובר אותו גם עם מזגן ובשיא החום....סליחה על החפירה ושוב תודה ... |
אני בשמחה יעזור לך אבל איך אני יגיע לכרמיאלה אני יכול להדריך אותך בטלפון איך לפרק זה ממש פשוט וגם ההרכבה מאוד פשוטה אם הרכב נימצא יותר דרומה משהוא בסגנון אזור גוש דן אז דבר איתי ואני אוכל לגשת לרכב ביתר קלות ובצע את התיקון
דוד כמה טורק הולך שם? |
ומאיפה אני משיג ראש מנוע ובמחיר סבבה??? מה זה ללכת למגרשים של חלקי חילוף בכפרים?? דרך מוסך?? וכמה תכלס זה אמור לעלות שלא יזרקו לי ככה סתם מחיר...
|
עם בריחה של מים לתוך השמן וחדירה לחלל הבאירה הנזק המיצבר הוא מאוד גדול
חלודה וקורוזיה בצילנדרים דבר שיגביר את השחיקה של טבעות באטימה של הבוכנה וגם שחיקה של הקדח שבו נעה הבוכנה בלאי מוגבר של מיסבי הטלטל ומיסבים ראשים סטימות במע' השמן הרשימה ארוכה בקיצור זה יגמור לך את המנוע ואז כדאיות התיקון נמוכה |
ראש זה לא בעיה להסיג ולא צריך פרוקיה רק צריך ללכת למכון שיפוץ ראשים ולבקש ראש אני מאמין בסביבות 700שח +
בהמשך לשאלתך תיפתח את פקק מילוי השמן ותיראה מה הצבע של השמן על הפקק אם זה לבן טחינה כזה אז יש בריחה של מים לשמן אם אין לך תיפתח ותיראה האם בתוך הרדיאתור יש לך חומר לבן כמו שתיארתי מיקודם צף לך שם כי אם כן אז זה שמן שברך לתוך הרדיאטור האם בורך לך מים ואין נזילה בחוץ? האם המים שנישפחים מהאגזוז קימים גם כשהמנוע חם ? |
אז כול הסימפטומים שציינתי בתחילת ההודעה הראשונה מצביע על ראש מנוע בלבד??? לא כול המנוע נכון??
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©