ZetLAW
10-07-10, 18:41
לפני כמה שבועות עשיתי ניקוי מנוע צעדים כמו שמומלץ פה בפורום בגלל שהמנוע שלי לא שמר על טורים. וגם המנורת הזרקה נדלקה ובנוסף האוטו אוכל המון דלק.
פירקתי את המנוע צעדים וגיליתי שהוא דפוק סתומרת הבורג שיש בפנים יצא מהתושבת שלו והוא לא מתפקד.
לקחתי את האוטו למוסך שטען כי צריך להחליף את כל הסעפת יניקה אז הוא החליף וכמובן שם לי מנוע צעדים חדש וגם את החיישן שיש לי המנוע צעדים.
איפסתי את המחשב דרך שיש בפונטו ואחרי איפוס מלא התחלתי לנסוע.
שמתי לב שכאשר המנוע של ההזרקה דולקת הטורים נורמאליים (בערך 700-900) שהיא נכבת האוטו קופץ ל 2000-3000 טורים לבד. ואולי זה פסיכולוגי אבל אני מרגיש שהסחיבה פחות טובה.
האם יש משהו בכל חתיכת הברז הזאת (סעפת יניקה) שברגע ההחלפה יכול להפחית לי את כח המנוע ?
ומה עוד יכולה להיות הבעיה של נורת ההזרקה ?
תודה לעונים.
פירקתי את המנוע צעדים וגיליתי שהוא דפוק סתומרת הבורג שיש בפנים יצא מהתושבת שלו והוא לא מתפקד.
לקחתי את האוטו למוסך שטען כי צריך להחליף את כל הסעפת יניקה אז הוא החליף וכמובן שם לי מנוע צעדים חדש וגם את החיישן שיש לי המנוע צעדים.
איפסתי את המחשב דרך שיש בפונטו ואחרי איפוס מלא התחלתי לנסוע.
שמתי לב שכאשר המנוע של ההזרקה דולקת הטורים נורמאליים (בערך 700-900) שהיא נכבת האוטו קופץ ל 2000-3000 טורים לבד. ואולי זה פסיכולוגי אבל אני מרגיש שהסחיבה פחות טובה.
האם יש משהו בכל חתיכת הברז הזאת (סעפת יניקה) שברגע ההחלפה יכול להפחית לי את כח המנוע ?
ומה עוד יכולה להיות הבעיה של נורת ההזרקה ?
תודה לעונים.