חנן-ג'יפולוג
16-06-10, 11:47
שלום.
ברכב בוצעו הח' רצועת טיימינג, וכן פירוק והרכבה של סעפת היניקה עקב נזילות מים. גומיות הסעפת הוחלפו לגומיות חדשות, לא מקוריות.
לאחר ביצוע העבודה התגלה שכשהרכב מתחמם, הוא מתחיל לזייף מפעם לפעם, סל"ד הסרק נופל וקופץ למעלה, יש בקפיירים וקרטועים בנסיעה.
התקלות שהופיעו הן 300 ו303, מיספייר אקראי בכל הצילנדרים וכן מיספייר בצילינדר מס' 3.
בזמן נורמלי של עבודה הMAP יושב על איזור ה0.35 באר והמצערת על כ7 אחוז פתיחה. בזמן שהתקלה קורית המצערת יורדת לאפס אחוז וחיישן הMAP קופץ ומגיע ל0.6 באר.
עקב כך הסקנו שכנראה מדובר בדליפת אוויר לסעפת היניקה ממקום כלשהו. לאחר בדיקת צנרת הוואקום הוחלט להוריד שוב סעפת.
הסעפת פורקה ונראים, לא בוודאות, סימנים של צבע שונה בצד אחד של הגומיה של ציל' מס' 4, מה שאולי מעיד על חדירת אוויר שם.
יש רעיונות נוספים/תובנות אחרות?
תודה.
ברכב בוצעו הח' רצועת טיימינג, וכן פירוק והרכבה של סעפת היניקה עקב נזילות מים. גומיות הסעפת הוחלפו לגומיות חדשות, לא מקוריות.
לאחר ביצוע העבודה התגלה שכשהרכב מתחמם, הוא מתחיל לזייף מפעם לפעם, סל"ד הסרק נופל וקופץ למעלה, יש בקפיירים וקרטועים בנסיעה.
התקלות שהופיעו הן 300 ו303, מיספייר אקראי בכל הצילנדרים וכן מיספייר בצילינדר מס' 3.
בזמן נורמלי של עבודה הMAP יושב על איזור ה0.35 באר והמצערת על כ7 אחוז פתיחה. בזמן שהתקלה קורית המצערת יורדת לאפס אחוז וחיישן הMAP קופץ ומגיע ל0.6 באר.
עקב כך הסקנו שכנראה מדובר בדליפת אוויר לסעפת היניקה ממקום כלשהו. לאחר בדיקת צנרת הוואקום הוחלט להוריד שוב סעפת.
הסעפת פורקה ונראים, לא בוודאות, סימנים של צבע שונה בצד אחד של הגומיה של ציל' מס' 4, מה שאולי מעיד על חדירת אוויר שם.
יש רעיונות נוספים/תובנות אחרות?
תודה.