View Full Version : פונטו ELX 2002 ידנית - OBD קורא תקלה מספר P1135
היוום, על הבוקר נדלקה לי נורת מנוע. בבדיקה שלי עם סורק תקלות OBD גיליתי שמספר התקלה הוא P1135 אך התוכנה לא ידעה לומר לי מה הקוד אומר.
בבדיקה ברשת גיליתי שמדובר כפי הנראה בתקלת חיישן האחראי על יחס אוויר דלק אך לא מצאתי תשובה חד משמעית. האם למישהו יש רשימת קודי תקלות של הרכב ומה כל קוד אומר?
מישהו יכול לבאר את רצף המספרים הזה למשהו שבני אנוש מסוגלים להבין?
מחקתי את התקלה ועד כה היא לא חזרה שוב. אני מניח שמדובר בתחילת מותו של חיישן כזה או אחר.
אשמח לעזרה.
greasemonkey
12-06-10, 00:38
התקלה לפי הקוד:
http://img821.imageshack.us/img821/3719/1135.th.png (http://img821.imageshack.us/i/1135.png/)
המיקום של החיישן
http://img195.imageshack.us/img195/9531/1135n.jpg (http://img195.imageshack.us/i/1135n.jpg/)
תוכל לבדוק את התקינות של החיישן לפי הנתונים האלה:
http://img96.imageshack.us/img96/2854/11352.th.png (http://img96.imageshack.us/i/11352.png/)
וואוו, מעולה, תודה רבה.
למען הסר ספק אשמח להבהרות:
1. בדיקה ראשונה, מנוע כבוי, קונקטור במצב מחובר. האם יש היכן למדוד ערכים או שצריך לדחוף את השפיצים של המודד לתוך הכבל? מה מצב הסוויץ בשלב הזה?
2. בדיקה שניה, סוויץ פתוח מנוע כבוי וקונקטור מנותק.
3. בדיקת התנגדות של החיישן עצמו.
אגב, מי יצרן החיישן המקורי?
greasemonkey
12-06-10, 02:22
וואוו, מעולה, תודה רבה.
למען הסר ספק אשמח להבהרות:
1. בדיקה ראשונה, מנוע כבוי, קונקטור במצב מחובר. האם יש היכן למדוד ערכים או שצריך לדחוף את השפיצים של המודד לתוך הכבל? מה מצב הסוויץ בשלב הזה?
2. בדיקה שניה, סוויץ פתוח מנוע כבוי וקונקטור מנותק.
3. בדיקת התנגדות של החיישן עצמו.
אגב, מי יצרן החיישן המקורי?
1. המנוע מונע ובסיבובי סרק.
אם יש אפשרות לדחוף את השפיצים של המודד זו גם דרך אבל הם בד"כ עבים תנסה למצוא איזה דרך יצירתית, מקסימום תגלף קצת מהכיסוי של החוט או יותר טוב שתעקוב אחרי החוטים ואולי תמצא מקום שבו המגעים חשופים לבדיקה.
2. בדיוק
3. בדיוק
היצרן זה BOSCH והדגם ME 7.3H4
בהצלחה! ותעדכן איך הלך
תודה רבה על התגובה המהירה והמפורטת.
אעדכן.
אוקיי, כחלק מטיפול שוטף קפצתי לשמשון. המערכת תקינה, קריאת 4 גזים מציגה נתונים מעולים (למדה 1.003, CO 0.01).
מאז שמחקתי את התקלה היא לא חזרה. ונתוני הוולט מהחיישן המוצגים לי דרך OBD על הצג תוך כדי נסיעה נראים תקינים לחלוטין. על פניו, באין תקלה בפועל קשה מאוד לבחון מדוע נדלקה הנורה וכדאי להמתין ולראות מה יהיה בעתיד.
אציץ מפעם לפעם על נתוני החיישנים ואראה אם יש משהו חריג.
http://www.obd2spy.com/oscommerce/
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.