eidan26
07-06-10, 21:48
היי לכולם .
מאוורר המנוע של הפונטו 2000 שלי שבק חיים , למזלי אני תמיד שם לב למד החום ולא נגרם נזק .
גררתי את הרכב למוסך באיזור במושבים בצפון ושם הציעו לי להתקין מאוורר אוניברסלי שקט במיוחד במחיר זול יחסית . ובכן בעל המוסך שבדיוק התקין כזה בפונטו אחרת אמר שזה מתאים ועושה את העבודה "פיקס" .
היום לקחתי את הרכב ולצערי החום עלה מעל החצי למרות שהמאוורר עבד , לפי דעתי קוטר המאוורר קטן יותר וזאת הבעיה במיוחד בחום כזה ועם מזגן דלוק כניראה שזה לא מספיק , כל השאר עובד משאבת מיים ריליי יוניט הכל תקין . לרגע שמעתי את המכונאי המבולבל אומר ש:"אולי יש בעיה בראש מנוע" מה שאני בטוח לא קשור וכאן הגעתי לשאלה שלי כי על דעת עצמו הוא פירק את הראש ועשה איטום סיליקון חדש כמחווה עקב הזעה מרובה של שמן . האם יכול להיות שהסיליקון המיוחד שאוטם נכנס לתעלות המיים במנוע וסתם אותם ?
נ.ב מחר הוא ירכיב מאוורר משומש של פונטו ואז נדע בוודאות אבל עדיין אשמח להתייחסות .
תודה מראש .
מאוורר המנוע של הפונטו 2000 שלי שבק חיים , למזלי אני תמיד שם לב למד החום ולא נגרם נזק .
גררתי את הרכב למוסך באיזור במושבים בצפון ושם הציעו לי להתקין מאוורר אוניברסלי שקט במיוחד במחיר זול יחסית . ובכן בעל המוסך שבדיוק התקין כזה בפונטו אחרת אמר שזה מתאים ועושה את העבודה "פיקס" .
היום לקחתי את הרכב ולצערי החום עלה מעל החצי למרות שהמאוורר עבד , לפי דעתי קוטר המאוורר קטן יותר וזאת הבעיה במיוחד בחום כזה ועם מזגן דלוק כניראה שזה לא מספיק , כל השאר עובד משאבת מיים ריליי יוניט הכל תקין . לרגע שמעתי את המכונאי המבולבל אומר ש:"אולי יש בעיה בראש מנוע" מה שאני בטוח לא קשור וכאן הגעתי לשאלה שלי כי על דעת עצמו הוא פירק את הראש ועשה איטום סיליקון חדש כמחווה עקב הזעה מרובה של שמן . האם יכול להיות שהסיליקון המיוחד שאוטם נכנס לתעלות המיים במנוע וסתם אותם ?
נ.ב מחר הוא ירכיב מאוורר משומש של פונטו ואז נדע בוודאות אבל עדיין אשמח להתייחסות .
תודה מראש .