TheDarkNight
07-06-10, 00:10
אני מעלה לכאן מפרט לרמקולים לרכב מהסוג הבסיסי ואולי אפילו מעבר לזה.
פשוט וטוב למי שלא רוצה לקנות מערכות באלפי שקלים.
למשתמש הממוצע- זה יספיק.
פיצול תדר (WAY) - עדיפות ל3 ומעלה. יש כמה תדרים וכדאי שהרמקול שלכם יידע להפיק את רובם.
הספק אקטיבי - אם אתם לא מתכוונים לחבר מגבר חיצוני עד 45 RMS יעשה את העבודה
נצילות, יעילות, רגישות (הכל נכון-יש לזה כמה שמות- זו אותה הכוונה) - 90DB ומעלה
התנגדות חשמלית - 4Ω אוהם, קוראים את זה אום, בלי ה
תחום תדרים - עדיף בפרמטר הזה כמה שיותר קרוב ל- 20HZ (הרץ) זהו תחום תדר השמיעה שלנו
שינוי בדציבלים - עדיף שהרמקולים שאתם בוחרים יציגו שינוי נמוך, כמה שיותר קרוב ל-Flat, ז"א אפס.
איך אני יודע את כל זה? לימודי מגמת חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים עזרו לי "קצת" :D
אני לא נכנס להמלצות ומחירים, לכל אחד יש את העומק כיס שלו וחוץ מזה על טעם וריח אין להתווכח. רמקולים שחבר שלי יאהב לאו דווקא שאני אתלהב מהם.
שוב, למשתמש הממוצע זה יספיק ואפילו יותר, בכל מקרה זהו מפרט בגדר המלצה בלבד.
מקווה שעזרתי, אפילו בקצת. ;)
פשוט וטוב למי שלא רוצה לקנות מערכות באלפי שקלים.
למשתמש הממוצע- זה יספיק.
פיצול תדר (WAY) - עדיפות ל3 ומעלה. יש כמה תדרים וכדאי שהרמקול שלכם יידע להפיק את רובם.
הספק אקטיבי - אם אתם לא מתכוונים לחבר מגבר חיצוני עד 45 RMS יעשה את העבודה
נצילות, יעילות, רגישות (הכל נכון-יש לזה כמה שמות- זו אותה הכוונה) - 90DB ומעלה
התנגדות חשמלית - 4Ω אוהם, קוראים את זה אום, בלי ה
תחום תדרים - עדיף בפרמטר הזה כמה שיותר קרוב ל- 20HZ (הרץ) זהו תחום תדר השמיעה שלנו
שינוי בדציבלים - עדיף שהרמקולים שאתם בוחרים יציגו שינוי נמוך, כמה שיותר קרוב ל-Flat, ז"א אפס.
איך אני יודע את כל זה? לימודי מגמת חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים עזרו לי "קצת" :D
אני לא נכנס להמלצות ומחירים, לכל אחד יש את העומק כיס שלו וחוץ מזה על טעם וריח אין להתווכח. רמקולים שחבר שלי יאהב לאו דווקא שאני אתלהב מהם.
שוב, למשתמש הממוצע זה יספיק ואפילו יותר, בכל מקרה זהו מפרט בגדר המלצה בלבד.
מקווה שעזרתי, אפילו בקצת. ;)