thedoc
06-06-10, 00:56
שלום לכולם, בראש ובראשונה ברצוני לברך את מנהלי האתר וחבריו על אתר לתפארת, מקצועי, מעניין וחברי, באמת מקום בו אפשר ללמוד המון, תודה רבה!
עכשיו לעניין שלי, לפני כחודש קניתי פונטו ספייס מודל 2001, ידית ההילוכים אינה מקורית ואינה מחוברת כמו שצריך (מוברגת לפלסטיק של ידית ההילוכים) ולכן אין לי את המצב בו אני צריך למשוך כלפי מעלה כדי לשלב הילוך אחורי, לטעמי זו גם הבעיה של שילוב ההילוכים האחרים שאינם "מדויקים" במיוחד החמישי שאותו אני ממש צריך "לחפש".
קניתי את כל מכלול מוט ההילוכים מחלפים יד שנייה, רציתי בבקשה לדעת האם באמת המצב בו נמצאת ידית ההילוכים היא הגורמת לחוסר דיוק בהחלפת ההילוכים (במיוחד חמישי) וכן איך בנויה ידית ההילוכים המקורית כי "הראש" תפוס חזק ואני לא מוצא איך לפרק אותו ולהרכיב אותו אצלי ברכב.
תודה לעונים.
עכשיו לעניין שלי, לפני כחודש קניתי פונטו ספייס מודל 2001, ידית ההילוכים אינה מקורית ואינה מחוברת כמו שצריך (מוברגת לפלסטיק של ידית ההילוכים) ולכן אין לי את המצב בו אני צריך למשוך כלפי מעלה כדי לשלב הילוך אחורי, לטעמי זו גם הבעיה של שילוב ההילוכים האחרים שאינם "מדויקים" במיוחד החמישי שאותו אני ממש צריך "לחפש".
קניתי את כל מכלול מוט ההילוכים מחלפים יד שנייה, רציתי בבקשה לדעת האם באמת המצב בו נמצאת ידית ההילוכים היא הגורמת לחוסר דיוק בהחלפת ההילוכים (במיוחד חמישי) וכן איך בנויה ידית ההילוכים המקורית כי "הראש" תפוס חזק ואני לא מוצא איך לפרק אותו ולהרכיב אותו אצלי ברכב.
תודה לעונים.