shaharmilo
01-06-10, 15:43
שלום לכולם, שמי שחר ואני חדש באתר.
רציתי להגיד לכולכם תודה ושלמתי רבות מהאתר.
עכשיו לעסק:
את הפונטו לשי קניתי לפני שנה, דור ראשון שנת 97 75 כוח סוס, יש לי בעיה מתמשכת של התחממות המנוע באיטיות ועקביות מאז שקניתי את הרכב ואני כבר עובד עצות.
כאשר קניתי את האוטו וסמתי לב שהוא מתחמם החלטתי לעשות טיפול טיימינג + משעבת מים + החלפת נוזל קירור + החלפת טרמוסטט ופקק מיכל עיבוי כטיפול ישור קו, לאחר הטיפול הנ"ל זכיתי לחודש של שקט מהתחממות המנוע.
אחרי חודש בערך התחילו לי שוב בעיות של התחממות, אשר מתאפיינת בעלייה איטית של מד החום ללא שום נקודת עצירה, לא בחצי ולא ברבע, הוא פשוט מתפס לו לגובה עד 3/4 אני עוצר נותן לרכב להתקרר עם סוייטץ פתוח וממשיך לנסוע לאחר 20 דקות בערך.
מכיוון שהיו לי רק נסיעות קצרות וחוסר במזומנים החלטתי לסחוב עם הבעיה עד שיתפנה לי זמן וכסף לטיפול. כמובן שעשיתי בדיקת לחץ הפוך ואטם ראש נתגלה כתקין.
לפני כחודש ניפרץ לי אטם ראש ללא שום הודעה מוקדמת ויש לציין שהוא ניפרץ כאשר מד חום המנוע היה על הרבע, פתחתי ראש שלחתי למילוי וישור, החלפתי רדיאטור לרדיאטור אלומניום 3 שורות מקורי החלפתי טרמוסטט ומילתי נוזל קירור אורגינל פרפלו, אתמול סיימתי את הטיפול הנ"ל והרכב עדיין מתחמם באותה תבנית של עלייה מתונה ורצופה של הטמפרטורה.
נסיעה של כ15 קילומטר בכביש בין עירוני במהירות 90 קמ"ש תגרום למנוע להתחמם עד מעל קו החצי, אני עובד עצות ולא יודע מה עוד ניתן לבדוק, מבקש את עזרתכם בנושא.
יש לציין כי:
האוטו עבר ראש מנוע אתמול.
טיימינג כוון נכון ונבדק פעמיים ויותר.
על הרכב מותקן רדיאטור 3 שורות חדש מאלומניום.
המאוורר עובד קבוע על המהירות הגבוהה.
הטרמוסטט חדש.
רדיאטור מזגן נקי לגמרה.
נוזל קירור אורגינל פרפלו.
פקק מיכל העיבוי תקין.
אין נזילה של נוזל קירור ואין עיבוד נוזל.
ניקזתי אוויר מהמערכת (מצאתי רק פתח ניקוז אחד על יד הרדיאטור חום).
מה עוד לא בדקתי? מבקש את עזרתכם כמוצע אחרון.
שחר
רציתי להגיד לכולכם תודה ושלמתי רבות מהאתר.
עכשיו לעסק:
את הפונטו לשי קניתי לפני שנה, דור ראשון שנת 97 75 כוח סוס, יש לי בעיה מתמשכת של התחממות המנוע באיטיות ועקביות מאז שקניתי את הרכב ואני כבר עובד עצות.
כאשר קניתי את האוטו וסמתי לב שהוא מתחמם החלטתי לעשות טיפול טיימינג + משעבת מים + החלפת נוזל קירור + החלפת טרמוסטט ופקק מיכל עיבוי כטיפול ישור קו, לאחר הטיפול הנ"ל זכיתי לחודש של שקט מהתחממות המנוע.
אחרי חודש בערך התחילו לי שוב בעיות של התחממות, אשר מתאפיינת בעלייה איטית של מד החום ללא שום נקודת עצירה, לא בחצי ולא ברבע, הוא פשוט מתפס לו לגובה עד 3/4 אני עוצר נותן לרכב להתקרר עם סוייטץ פתוח וממשיך לנסוע לאחר 20 דקות בערך.
מכיוון שהיו לי רק נסיעות קצרות וחוסר במזומנים החלטתי לסחוב עם הבעיה עד שיתפנה לי זמן וכסף לטיפול. כמובן שעשיתי בדיקת לחץ הפוך ואטם ראש נתגלה כתקין.
לפני כחודש ניפרץ לי אטם ראש ללא שום הודעה מוקדמת ויש לציין שהוא ניפרץ כאשר מד חום המנוע היה על הרבע, פתחתי ראש שלחתי למילוי וישור, החלפתי רדיאטור לרדיאטור אלומניום 3 שורות מקורי החלפתי טרמוסטט ומילתי נוזל קירור אורגינל פרפלו, אתמול סיימתי את הטיפול הנ"ל והרכב עדיין מתחמם באותה תבנית של עלייה מתונה ורצופה של הטמפרטורה.
נסיעה של כ15 קילומטר בכביש בין עירוני במהירות 90 קמ"ש תגרום למנוע להתחמם עד מעל קו החצי, אני עובד עצות ולא יודע מה עוד ניתן לבדוק, מבקש את עזרתכם בנושא.
יש לציין כי:
האוטו עבר ראש מנוע אתמול.
טיימינג כוון נכון ונבדק פעמיים ויותר.
על הרכב מותקן רדיאטור 3 שורות חדש מאלומניום.
המאוורר עובד קבוע על המהירות הגבוהה.
הטרמוסטט חדש.
רדיאטור מזגן נקי לגמרה.
נוזל קירור אורגינל פרפלו.
פקק מיכל העיבוי תקין.
אין נזילה של נוזל קירור ואין עיבוד נוזל.
ניקזתי אוויר מהמערכת (מצאתי רק פתח ניקוז אחד על יד הרדיאטור חום).
מה עוד לא בדקתי? מבקש את עזרתכם כמוצע אחרון.
שחר