View Full Version : שלום ,פרוק ציריה
איך מפרקים ציריה בפונטו?
אני רוצה להחליף ציריה שמאלית.
מה לפרק בנאבה? חוץ מתפוח תחתון, בולג'וינט.
תודה
צריך גם לפרק את תושבת של גומיה בצד של הגיר.
לא לשכוח למלא שמן גיר אחרי החלפה.
שיושבים בצד של הגיר?
תודה
מדובר ברכיב המשתייך למערכת ההיגוי ברכב,
אני מציע לך לגשת לאיש מקצוע, לפחות בפעם הראשונה, להביט איך הוא מחליף את הצריה, לקחת תמונות, ולרשום לך בצד במחברת את שלבי הפירוק ולאחר מכן את שלבי ההרכבה.
יהיה בלתי אחראי לנסות ולעשות זאת בפעם הראשונה בעצמך, וזו לעניות דעתי, שאתה יכול לקבלה ולדחותה. כך או כך היא בשבילך
יש לי נסיון בפרוק ציריות בעיקר בסוברו
אבל פה יש משהו מוזר- הציריות לא רוצות לצאת מהצד של הגיר.
משהו יכול לעזור?
תודה
תפוח עליון מסרק הגה.
בכדי לפרקו ספור את כמות הסיבובים בערך בסביבות ה-18 והחזר באותה כמות הסיבובים.
מה שכן תצטרך לתפוח עליון חולץ לתפוח . או פטיש ולדפוק רק על האום .או ג'ק 2 טון בו אני השתמשתי
לגבי המשולש תצטרך לום או מוט בכדי לשחרר את התפוח התחתון.
קצת קשה אך אפשרי.
לגבי החלפת צירייה אפשר להחליף רק את הפעמון שעלותו זולה בסביבות 140 ש"ח
לא פתחתי תפוח עליון מסרק הגה.
שחררתי את התפןח התחתון שיושב על המשולש התחתון (יותר קל ללחוץ על המשולש כשמפרקים את המוט מייצב)
אח"כ שני ברגים שתופסים את כל הבולם לנאבה - את העליון פתחתי לגמרי והוצאתי. את הבורג התחתון רק שחררתי על מנת שישמש כציר.
לגבי שחרור הצריה מהגיר על מנת להחליף מחזירי שמן- וויתרתי מה גם שאין נזילת שמן.- זה באמת כבר למוסך- יש שם טבעת לחץ שאם היא תתפרק זה סיפור.
מהצד של הגיר פשוט רק פרקתי את הבנד של הגומיה והציריה יצאה.
גם עכשיו אתה עדיין לא מבין מדוע זה קשור למערכת ההיגוי?
כל הפרוק של הציריות נועד לפרק את הגיר על מנת להחליף מיסב לחץ שקרס., מחזיר שמן וקלאצ חדש.
יומיים של עבודה קשה . אבל הרבה סיפוק בסוף.
תודה למי שהגיב.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.