PDA

View Full Version : מסבים לקרנק


dovi952@walla.com
26-05-10, 08:32
האם זה נכון שצריך לעשות מסבים לקרנק כל 100000 ק"מ ?

yair068
26-05-10, 10:19
אם משעמם לך אפשר כל 10000
אין צורך כל עוד הכל תקין ולא דופק

Eddie
26-05-10, 12:43
כאשר ידפוק יהיה כבר מאוחר.
תתקין שעון לחץ שמן מכאני, ותבדוק מה הלחץ,
לפי זה אפשר יהי לדעת הרבה דברים

moty003
26-05-10, 14:46
האמת המנוע שלי דופק כבר מעל שנה וחצי, זה בגלל שהמוסכניק לא נעל את הקראנק.
לפי איך שהבנתי צריך נועלים מיוחדים ולכן המנוע שלי דופק, אבל לא חושב שזה מאוחר מדי, כי עובדה שאני נוסע.

dabab
26-05-10, 15:49
אף פעם לא שמעתי על טיפול במיסבים ב100K.
לגבי שעון לחץ שמן,בקופה הוא מורכב כסטוק.

Eddie
26-05-10, 16:50
לגבי שעון לחץ שמן,בקופה הוא מורכב כסטוק.

ואתה מאמין למה שהוא מראה?
רשמתי - מכאני, כן כזה ששמן "רץ" בצינור גמיש

dabab
26-05-10, 18:30
לפי היכרותי עם השעון המותקן וגם לפי חוו"דים מחו"ל השעון עושה את עבודתו בצורה טובה.

alfa 33 turbo
28-08-10, 19:35
הוראות יצרן פיאט קופה
כל 90.000 קמ להחליף מייסבים.

yair068
29-08-10, 00:39
מעניין איפה רשום דבר כזה אין מצב

stas203
29-08-10, 02:45
קראתי היום את הספר רכב, ואני לא מוצא כלום בנוגע למייסבים.

saar
29-08-10, 12:11
מצטרף לדעתו של חברי יאיר.

agent5
29-08-10, 12:49
אומנם לא יודע ספציפית לגבי קופה, אבל כאחד שהחליף מיסבי קרנק אני יכול להגיד שזה לא משהו שנגמר ברגע מנפילת שמן, השמן יכול להיות 100% בסדר אבל אחד המעברים נסתם ולא משמן טוב את המיסבים. יכול להיות גם שכתוצאה של חיזוק יתר ובשילוב חום שהמתכת מתרחבת ושוב, אין שימון מספיק. בדר"כ זה נזק שלוקח לו זמן להגיע למצה קריטי. לי זה הגיע לדפיקות, עצרתי את המנוע ישר והנזק יחסית היה מינימלי. חריטה, מיסבים חדשים וגם מיסבי טלטל שכניראה נהרסו כתוצאה מהקרנק. מעבר לזה יצאתי בלי נזק.
אני לא יודע מה הכדאיות של החלפת מיסבים בצורה מסודרת, לי הלך כאשר הרכב היה רק עם 60,000 ק"מ. (היום עם 105,000 והכל עד עכשיו מצויין).

yair068
29-08-10, 15:31
אם הקרנק לא הייה דופק הייתה מחליף מיסבים ב-500000 ק"מ התשובה לא.
המקרה אצלך שונה הקרנק דפק וגרם לנזק לשאר המיסבים .
אל תחפש תרוצים ואל תקפיץ את הרכב בפתיחות ואל תתפלא למה המיסבים הלכו.
אין סיבה להחליף מיסבים סתם וגם לא בריא .

agent5
29-08-10, 21:31
ההודעה הזאת מכוונת אלי? כי אם כן אז אתה מכוון לאדם הלא נכון. אני לא אחד שעושה פתיחות ברמזורים ואני גם לא היד ראשונה. חיים ממוסך שמשון שבאופן ספציפי חקרתי אותו האם יש קשר בין אופי הנסיעה שלי למיסבים שהלכו אמר חד משמעית שהנזק לא כתוצאה של עומס (קרי פתיחות) אלה ממעבר שמן והידוק יתר של הקרנק שגרם בצורה ברורה למחסור חמור בשמן סיכה ולנזק. שוב, לשמחתי לא היה שום נזק לטלטלים או לבלוק מנוע והמעברי שמן נוקו כמו גם סגירה במומנט נכון לפי הספר.

יום טוב.


אם הקרנק לא הייה דופק הייתה מחליף מיסבים ב-500000 ק"מ התשובה לא.
המקרה אצלך שונה הקרנק דפק וגרם לנזק לשאר המיסבים .
אל תחפש תרוצים ואל תקפיץ את הרכב בפתיחות ואל תתפלא למה המיסבים הלכו.
אין סיבה להחליף מיסבים סתם וגם לא בריא .

yair068
29-08-10, 23:30
משהו פה לא מדוייק ומטעה.
הרכב אצלך עשה 60000 ק"מ ומיסבי הקרנק דפקו נקודה
ז"א שאף פעם לא פתחו את מנוע רכב זה לאניות דעתי.
בלוק מנועי פיאט ידועים בחוזקם יחסית לראש המנוע.
מיסבי קרנק ברוב המיקרים נהרסים עקב התחממות ,ובחוסר בשמן במיוחד,
מכיוון שאינך יד ראשונה קשה יהיה למקד את שורש הבעייה.
נקודה אחת ברורה לא מחליפים מיסבי קרנק אם אין צורך גם ב-500 K ק"מ

agent5
30-08-10, 09:38
וגם אין על זה ויכוח- לא מחליפים אם לא צריך. יש תקלות או כשלים לא מוסברים.