View Full Version : התחדשתי במגבר וסאב לרכב .
שלום לכולם כבר הרבה זמן רציתי להרכיב ברכב מגבר חדש וסאב .
עד היום היה לי שתיי רמקולים 6x9 של מאגנט ומגבר קטן של 200 w
הלכתי למקום הקבוע שבו אני מתקין את כל הדברים ברכב שלי בראשון לציון .
שמעתי כל מיני הצאות ומחיר * והחלטתי .
מגבר של 1800w v18 xxx.
ו
סאב של jbl 1000w
הסאב ב600 ש"ח
והמגבר ב700 ש"ח
וזוג טויטרים 50 ש"ח
עם עבודה וחוטים והכל יצאה 1400 ש"ח.
מעניין אותי לשמוע מה אתם חושבים על זה .
חי.
אין כאן הרבה מה לחשוב, צריך לשמוע את התוצאה באוזן.
מה חובר למגבר?
איזה טויטרים? לאן חוברו ?
קודם כל מזל טוב ותתחדש.
תרשום את ה RMS ולא את הוואט האופטימלי שהרמקול מוציא בתנאי מעבדה.
מה חובר למגבר?
איזה טויטרים? לאן חוברו ?
נקודה חשובה הועלתה כאן ע"י לקסה.
אם הטוויטרים חוברו ללא חיתוך מתאים (קבל או קרוס) תהיה מוכן לומר להם שלום תוך זמן מה.
קודם כל מזל טוב ותתחדש
צודק, שחכתי :)
כמובן תתחדש!
חבל שלא ראיתי אז זה יותר מוקדם .
נסעתי ושמעתי מוזיקה בפול וולים פתאום אני מתחיל להריח ריח שרוף ואחרי שנייה בדיוק אני שומע פק קצה חזק ישר עצרת בצד וחיפשתי מאיפה זה ואכן אחד הטויטרים נשרף לו .
בקיצור מחר אני חוזר אלי שיסדר לי את זה מה אתם מצעים להגיד לו לעשות ?
אתה עדיין לא ענית, לאן חוברו הטויטרים ?
רענן רשם מה צריך לעשות, לחבר אותם דרך קבל או קרוס.
נראה לי חיברו אותם למערכת .
ומזה קבל או קרוס אני לא כל כך מבין בזה .
קרוס אובר זה חותך תדרים.
טויטר אמור לקבל רק את התדר הגבוה(HIGH PASS), רדיו דיסק מוציא בערוץ את כל התדרים, גבוה, בינוני ונמוך (HIGH PASS, MID PASS, LOW PASS). אז בשביל טויטרים אתה צריך לפלטר את כל התדרים חוץ מגבוהים, אז אתה צריך (HIGH PASS FILTER), או HPF.
בעזרת קרוס אובר אתה יכול לסנן את התדרים הלא רצויים.
שרשור בCarsforum בנושא (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=33304)
(בחור בשם EyalR הסביר את עניין מצויין.)
אפשר גם להשתמש בקבל(Capasitor,Condenser) כדי לחתוך תדר מסויים, אך קבל לא ניתן לכיוון.
קבל - ויקיפדיה (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%91%D7%9C)
מקווה שתבין את ההסבר :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.