shaharv
18-04-10, 13:25
יש לי את האוטו כבר 15,000 ק"מ (סה"כ עשה 120) והכל היה מושלם, נסיעות לאילת וים המלח באמצע הקיץ בלי שום בעיות. עד אתמול...
הפקק של מיכל העיבוי כנראה עף באמצע נסיעה, המנוע התחמם- לא הגיע לקו האדום אבל עבר את החצי- נורית שמן נדלקה והמנוע כיבה את עצמו, כל זה באמצע כביש 6. אחרי שהמנוע התקרר, הוספתי מים ובקומבינה סגרתי את מיכל העיבוי בשביל לקרטע עוד כמה קילומטרים, לרדת מהכביש המהיר ולעלות על גרר. עכשיו מספרים לי מהמוסך שנשרפו הרינגים ואולי גם הבוכנות והצילינדר וממליצים לשים מנוע חדש.
לא קרה לי דבר כזה בפונטו עדיין, אבל כן קרה ברכבים אחרים. סך הכל קצת התחממות, אפילו לא עד סוף הסקאלה ואף אחד לא מת. עוצרים, מקררים, מסדרים את התקלה וממשיכים לנסוע. יכול להיות שהפונטו כ"כ רגישות לחום שנשרף המנוע? והאם באמת שווה להחליף מנוע או שאפשר לשפץ?
הפקק של מיכל העיבוי כנראה עף באמצע נסיעה, המנוע התחמם- לא הגיע לקו האדום אבל עבר את החצי- נורית שמן נדלקה והמנוע כיבה את עצמו, כל זה באמצע כביש 6. אחרי שהמנוע התקרר, הוספתי מים ובקומבינה סגרתי את מיכל העיבוי בשביל לקרטע עוד כמה קילומטרים, לרדת מהכביש המהיר ולעלות על גרר. עכשיו מספרים לי מהמוסך שנשרפו הרינגים ואולי גם הבוכנות והצילינדר וממליצים לשים מנוע חדש.
לא קרה לי דבר כזה בפונטו עדיין, אבל כן קרה ברכבים אחרים. סך הכל קצת התחממות, אפילו לא עד סוף הסקאלה ואף אחד לא מת. עוצרים, מקררים, מסדרים את התקלה וממשיכים לנסוע. יכול להיות שהפונטו כ"כ רגישות לחום שנשרף המנוע? והאם באמת שווה להחליף מנוע או שאפשר לשפץ?