CartMan2oo5
19-03-10, 11:38
בוקר טוב, אני חדש פה.
באתי לפה בעקבות פורום רכבים כללי אחר, שבו אני רשום מזמן.
אני ואבי שיפצנו את הקרבורטור של הרכב, זאת הפעם השלישית שאבא שלי עושה את זה.
הפעם הרכב התחיל לעשות רעש של יניקת אוויר בלחיצה על הגז, להיחנק ולפעמים להיכבה.
אמרו לי לבדוק אם יש השפרצה של דלק ואם יש לחיצה על הדיאפרגמה של הברז דלק והכל התקיים, יש לחיצה ויש שפריץ של דלק.
היום כשלחצתי על הגז עד הסוף מהקרבורטור עצמו (הרכב היה מכובה), שמתי לב שמאחורית ידית הגז של הקרבורטור הייתה עוד ידית שזזה גם היא, בערך אחרי חצי לחיצה של הגז.
הנעתי את הרכב וניסיתי להזיז את הידית המדוברת והרכב נתן גז ללא חנק.
הגעתי למסקנה שהידית גז הרגילה אמורה בשלב מסויים להרים את הידית המדוברת ובכך לתת עזרה עם כמות הדלק, והבעיה היא שהידית גז הרגילה מפעילה מאוחר מידי את הידית שאמורה כביכול לעזור בכמות הדלק ולכן הרכב נחנק עד שהוא מספיק לקבל תוספת בדלק.
האם אני צודק?
האם למישהו יש פיתרון?
תודה רבה מראש.
באתי לפה בעקבות פורום רכבים כללי אחר, שבו אני רשום מזמן.
אני ואבי שיפצנו את הקרבורטור של הרכב, זאת הפעם השלישית שאבא שלי עושה את זה.
הפעם הרכב התחיל לעשות רעש של יניקת אוויר בלחיצה על הגז, להיחנק ולפעמים להיכבה.
אמרו לי לבדוק אם יש השפרצה של דלק ואם יש לחיצה על הדיאפרגמה של הברז דלק והכל התקיים, יש לחיצה ויש שפריץ של דלק.
היום כשלחצתי על הגז עד הסוף מהקרבורטור עצמו (הרכב היה מכובה), שמתי לב שמאחורית ידית הגז של הקרבורטור הייתה עוד ידית שזזה גם היא, בערך אחרי חצי לחיצה של הגז.
הנעתי את הרכב וניסיתי להזיז את הידית המדוברת והרכב נתן גז ללא חנק.
הגעתי למסקנה שהידית גז הרגילה אמורה בשלב מסויים להרים את הידית המדוברת ובכך לתת עזרה עם כמות הדלק, והבעיה היא שהידית גז הרגילה מפעילה מאוחר מידי את הידית שאמורה כביכול לעזור בכמות הדלק ולכן הרכב נחנק עד שהוא מספיק לקבל תוספת בדלק.
האם אני צודק?
האם למישהו יש פיתרון?
תודה רבה מראש.