Roi b.e
13-03-10, 20:32
שלום לכולם,
ברשותי : פונטו 96, 1300 , 350,000 קילומטר.
היום, יצאתי עם הרכב מחוץ לעיר, כעבור נסיעה של חצי שעה,
המחוג של חום המנוע התחיל לאט לאט לעלות,
עד שהגיע לקו האחרון,עצרתי לפני כמובן,
פתחתי מכסה מנוע, וכמובן שהמים פרצו החוצה, למרות שהפקק סגור ( פקק תחליפי )
המים פשוט רתחו, בועות. קרה לי כבר כמה וכמה פעמיים.
נתתי לרכב לנוח כשהוא מכובה. וכעבור 10 דקות המחוג צנח למטה,
כאשר אני מתחיל נסיעה, האוטו מגמגם, מסרב לדוושת גז, גם בניוטרל.
אז התחלתי נסיע איטית מאוד ואחרי כמה ניסיונות, הצלחתי להמשיך בנסיעה.
כשהגעתי ליעד שלי, בהתחלת של הנסיעה בדרך חזרה שוב, אותם גמגומים ושוב סירוב גז,
אך אחרי זה בנסיעה של שעה עם כביש מהיר, אין זכר להתחממות, אין זכר לגמגומים.
ברצוני להדגיש כמה דברים:
*לאורך כול הדרך, גם חזור וגם הלוך, ריח חזק של בנזין תוך הרכב.
*יום לפני הנסיעה, האוטו היה במוסך, בשביל החלפת טרמוסטט,
כשפתחנו אותו גילינו, שהבעלים הקודמים כנראה, הוציאו אותו, המים זורמים תמיד,
החלטנו לא להחליפו.
אז עשינו ניקוי למערכת המים בעזרת חומר יעודי.
*נעשה ברכב החלפת משאבת מים, ניקוי רדיאטור, נוזל קירור יעודי, בדיקה של הוונטה.
* דבר נוסף, בזמן שהרכב היה חם, הוונטה לא עבדה, היא עבדה אך ורק שהאוטו התקרר קצת,
מהקו של החצי ומעלה, הוונטה לא עובדת, תקין ?!
* אין בוץ במים, אין קצף בשמן מנוע, אין שום דבר שיעיד על ראש מנוע!
** ואני שואל :
סתימת דלק?
מזרקים סתומים?
מנוע צעדים?
סתימה במערכת המים?
עזרה בבקשה..:confused::confused:
ברשותי : פונטו 96, 1300 , 350,000 קילומטר.
היום, יצאתי עם הרכב מחוץ לעיר, כעבור נסיעה של חצי שעה,
המחוג של חום המנוע התחיל לאט לאט לעלות,
עד שהגיע לקו האחרון,עצרתי לפני כמובן,
פתחתי מכסה מנוע, וכמובן שהמים פרצו החוצה, למרות שהפקק סגור ( פקק תחליפי )
המים פשוט רתחו, בועות. קרה לי כבר כמה וכמה פעמיים.
נתתי לרכב לנוח כשהוא מכובה. וכעבור 10 דקות המחוג צנח למטה,
כאשר אני מתחיל נסיעה, האוטו מגמגם, מסרב לדוושת גז, גם בניוטרל.
אז התחלתי נסיע איטית מאוד ואחרי כמה ניסיונות, הצלחתי להמשיך בנסיעה.
כשהגעתי ליעד שלי, בהתחלת של הנסיעה בדרך חזרה שוב, אותם גמגומים ושוב סירוב גז,
אך אחרי זה בנסיעה של שעה עם כביש מהיר, אין זכר להתחממות, אין זכר לגמגומים.
ברצוני להדגיש כמה דברים:
*לאורך כול הדרך, גם חזור וגם הלוך, ריח חזק של בנזין תוך הרכב.
*יום לפני הנסיעה, האוטו היה במוסך, בשביל החלפת טרמוסטט,
כשפתחנו אותו גילינו, שהבעלים הקודמים כנראה, הוציאו אותו, המים זורמים תמיד,
החלטנו לא להחליפו.
אז עשינו ניקוי למערכת המים בעזרת חומר יעודי.
*נעשה ברכב החלפת משאבת מים, ניקוי רדיאטור, נוזל קירור יעודי, בדיקה של הוונטה.
* דבר נוסף, בזמן שהרכב היה חם, הוונטה לא עבדה, היא עבדה אך ורק שהאוטו התקרר קצת,
מהקו של החצי ומעלה, הוונטה לא עובדת, תקין ?!
* אין בוץ במים, אין קצף בשמן מנוע, אין שום דבר שיעיד על ראש מנוע!
** ואני שואל :
סתימת דלק?
מזרקים סתומים?
מנוע צעדים?
סתימה במערכת המים?
עזרה בבקשה..:confused::confused: