idobi
09-03-10, 02:25
שלום חברים,
אז אחרי טיפול ראש מנוע...הצרות ממשיכות. להזכירכם: פונטו ספייס 2001, ELX גיר רציף.
שמתי לב שבזמן שמאיצים מעצירה יש הרגשה של מעין 'החלקה' של הגיר, אז החלטתי לנסות 'קיק-דאון' והרכב פשוט גמגם שוב ושוב עד שהגיע למהירות גבוהה. כאשר כבר בנסיעה אין שום בעיה וסוחב מצוין.
האם זה סימן שהגיר הולך?
בנוסף, אחרי שבתקופה האחרונה הבולמים הפכו מאוד נוקשים (הייתי אצל שמשון - אמרו להמשיך לנסוע עד שיהיה ממש בלתי נסבל) כנראה הם כבר נוקשים מדי - גיליתי שהתושבת של הרדיאטור - חיבור פלסטיק גדול שמחבר בין הרדיאטור והמאוורר למרכב - נשבר בה החיבור העליון וכל העסק רוקד לגמרי. חיברתי בינתיים פרוביזורית - עם חוט מתכת. מה ניתן לעשות? בטח חלק חדש עולה הון (מעטפת פלסטיק מאוד גדולה).
אודה לכל פתרון יצירתי שתוכלו להציע.
המון תודה מראש!
עידו
אז אחרי טיפול ראש מנוע...הצרות ממשיכות. להזכירכם: פונטו ספייס 2001, ELX גיר רציף.
שמתי לב שבזמן שמאיצים מעצירה יש הרגשה של מעין 'החלקה' של הגיר, אז החלטתי לנסות 'קיק-דאון' והרכב פשוט גמגם שוב ושוב עד שהגיע למהירות גבוהה. כאשר כבר בנסיעה אין שום בעיה וסוחב מצוין.
האם זה סימן שהגיר הולך?
בנוסף, אחרי שבתקופה האחרונה הבולמים הפכו מאוד נוקשים (הייתי אצל שמשון - אמרו להמשיך לנסוע עד שיהיה ממש בלתי נסבל) כנראה הם כבר נוקשים מדי - גיליתי שהתושבת של הרדיאטור - חיבור פלסטיק גדול שמחבר בין הרדיאטור והמאוורר למרכב - נשבר בה החיבור העליון וכל העסק רוקד לגמרי. חיברתי בינתיים פרוביזורית - עם חוט מתכת. מה ניתן לעשות? בטח חלק חדש עולה הון (מעטפת פלסטיק מאוד גדולה).
אודה לכל פתרון יצירתי שתוכלו להציע.
המון תודה מראש!
עידו