View Full Version : אונו 1.4 בעיה של קפיצות.
אז ככה אני יסביר את התקלה באופן הכי ברור שאני יכול בשביל שתעזרו לי בפתרון התקלה.
האוטו הוא אונו 1.4 שנת 95.
נסיעה בהילוך ראשון תחילת נסיעה שיחרור קלאץ מלא ואחרי שאני עוזב גז האוטו מתחיל
לקפוץ והרגשה של דפיקות.
כמו כן זה קורה בהילוך שני, ותלוי בחלק ההילוכים.
האם הסל"ד קופץ, או גוף האוטו?
בדוק את מצב תושבות המנוע שלך, ובמיוחד את תושבת הגיר.
איך אני בודק את המצב שלההה?
יש את התושבת של הגיר שנמצאת מצד ימין בקדמת המנוע.
היא נראת סבירה בשבילי, אבל תגיד לי אתה מה האיבחונים שצריך לראות כשהיא לא טובה?
הגישה אל תושבת הגיר המדוברת היא מתחת לאוטו והיא נמצאת מאחורה (בסמוך לקיר האש).
התושבת המדוברת נראת טוב מלמטה, הגומי לא קרוע.
אבל יש מרווח של 3 ס"מ בין התושבת למוט של הגיר ככה זה אמור להיות?
לא זה ממש לא אמור להיות ככה וזו הסיבה למכה שאתה מרגיש גם בלחיצה אגרסיבית על הגז.
הבנתי.
איך אני סוגר את המרווח שנוצר?
בוחר נקודה חזקה לא אחת שניתנת למעיכה בחלק התחתון של המנוע באזור של התושבת מרים עם ג'ק את המנוע לגובה הרצוי ומחזק בעזרת שני מפתחות פתוחים שאני לא זוכר את מידתם.
רק תיזהר לי ניגזר בורג כזה בסגירה.
לכל שאלה נוספת תתקשר ל 0547800759 אני יעזור לך ואם אתה מאזור אשדוד תבוא אני אסדר לך את זה ללא כל עלות או תמורה.
איזה מרווח אמור להשאר אם בכלל אמור להשאר?
אמורלהישאר מרווח קטן מאוד שנוצר מהמגרעת מעין בוקסת מתכת וצריך שיהיו שני שייבות גדולות כי כשאין אותן האוטו רועד בתחילת נסיעה .
אז ככה תמכתי את הגיר עם ג"ק הידוראלי התחלתי להרים לאט לאט,
וניסית לסגור כמו שאמרת אך ללא הצלחה מכיוון שאי אפשר יותר לסגור.
עכשיו רציתי לשאול אותך אם הבורג שהתכוונת נמצא בדיוק באמצע של התושבת?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.