View Full Version : שיפור ברקסים בבראבה
יכול להיות בגלל שעמום (פוטרתי לא מזמן) יכול להיות בגלל תאונת שרשרת (גם לא מזמן) הגעתי למסקנה שאני רוצה להגביר את כוח העצירה. השאלה היא כזאת, האם אפשר להחליף את הרטורים הלא מאווררים של מודל 1.4 לרוטורים מאווררים של 1.6? זה שצריך להחליף כליפר אני יודעה, השאלה אם זה נגמר רק ברוטורים וכליפרים או שצריך להחליף עוד משהו?
איזה צמיגים יש לך? כי למקרה חרום ברקס מקורי מספיק,ההבדל מתחיל להיות בנהיגה חזקה ומאומצת (ערד מצדה למשל :wink:)
ב1.6 מאווררים רק באוטומט רק שתדע,אני חושב שרוטורים וקאליפרים יספיקו
בדקת את האופציה להחליף רק רפידות לרפידות משופרות?
או להחליף גם רפידות וגם דיסקים לקיט מיועד לרכב? פחות סיכון של החלפת הקליפרים עצמם + הוזלה במחיר ובזמן העבודה + רמה גבוהה יותר מאשר ברקסים מקוריים של רכב אחר.
כי זה לא היתן שום דבר. קיט מיועד לרכב יקר מידי, הקטע הוא לעשות משהו טוב במינימום קסף( יהודי, מה לעשות). לגבי מחיר עבודה לא אכפת לי כי אני עושה את זה לבד. זמן, אני מפוטר אז גם ככה אין לי הרבה מה לעשות. בגלל שאני לא מתכוון להשתתף במרוצים אני לא צריך ברקסים משהו מטורף, אלה עצירה יותר מהירה בלי לנעול את הגלגלים.
אפשר להזמין קיט (דיסקים מחורצים ורפידות איכותיות) מאי ביי בפחות מ1000 ש"ח, אני לא יודע מה עלותו של הפרויקט שאתה מתכנן, אבל בטוח שההפרש הוא לא גדול.
חג פורים שמח!
ראיתי ב ebay.co.il וטורים של BREMBO ב-370 שקל אבל לא הצלחתי למצוא רפידות מתאימות.
כמה דברים שראיתי שאולי יענינו אותך:
דיסקים קידמיים מאווררים:
http://cgi.ebay.co.uk/DRILLED-GROOVED-BRAKE-DISCS-BRAVA-BRAVO-MAREA-PUNTO-FRT_W0QQitemZ110468061655QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item19b868d9d7
ורפידות גרין סטאף (לי יש כאלה ואני מאוד מרוצה)
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-BRAVA-BRAVO-MAREA-GREENSTUFF-FRONT-BRAKE-PADS-EBC_W0QQitemZ250320962740QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3a484ac4b4[
אתה גם יכול להחליף רק את הרפידות ברפידות טובות כמו הגרין סטאף והבלאק סטאף וככה לשפר את איכות הבלימה, וכמו שזרק פה סטס הצמיגים הם גם חלק מאוד חשוב בתהליך , אם לא הכי חשוב.
חג פורים שמח!
אני חייב לתקן משהו:
דיסקים שכאלה לא יתנו לך עצירה יותר מהירה בלי נעילת גלגלים, כי כשהגלגלים ננעלים וה-ABS עובד אתה נמצא במקסימום יעילות של הבלימה.
מה שאתה מבקש בעצם הם צמיגים טובים יותר.
דיסקים מאווררים יעילים כאשר יש הרבה בלימות אגרסיביות ברצף כדי למנוע ירידה ביכולת הבלימה בגלל התחממות.
עוד פעם ,איזה צמיגים יש לך? כי נראה לי שזאת הבעיה.
אם הברקס שלך מצליח לנעול את הגלגל ,אז מבחינתו הוא בסדר.
אסביר את מה שאביעד וסטאס מנסים לומר:
אם כשאתה לוחץ על הברקס בעוצמה מלאה הגלגלים ננעלים אז הבעיה שלך היא לא בברקסים כי אם באחיזה של הצמיג לכביש.
אם הגלגלים לא ננעלים בלחיצה מלאה אז יש שתי אפשרויות:
1. הברקסים ברכבך לא תקינים.
2. הברקסים חלשים מדי ואז הפתרון יהיה השדרוג שאתה חושב עליו.
הבעיה איך שנראה לי ולשני קודמיי, היא בצמיגים שלך ולא בברקסים.
תראו, יכול להיות שאני סתם קטנוני לגבי הברקסים או יכול להיות שאני פשוט משועמם, אבל..... אבל פשוט בא לי!!! בקרב רוכבי אופניים נפוצה מחלה בשם "שדרגת". המאפיינים שלה הם רצון להחליף או לשדרג חלקים של האופניים לחלקים יותר טובים ויותר יקרים בלי שום סיבה מוצדקת, וזאת בידיעה שרמת הרכיבה שלהם לא תשתנה. אבל זה כבר משהו יותר פסיכולוגי. פשוט בא לי לשפר משהו באוטו שעשכרה יביא תועלת ולא להיות עוד ערס עם אגזוז לחץ פילטר פתוח ולדים בפנסים.
זהו, אני חושב שהבארתי את הנקודה שלי.
תודה מראש לכל האנשים שניסו לעזור.
זה תמיד מבורך וכיף לשדרג.
פשוט רצינו לתקן את הטעות שהייתה לך.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.