shahar_ha
10-02-10, 23:30
בס"ד
הי חבר'ה!
מה שלומכם?
תעזרו לי בדחיפות: יש לי פונטו S55 (שנת 96). היתה לי בעיה עם המצבר שהוא התרוקן טוטאלית (הייתי צריך להחליף אותו מזמן ולא עשיתי זאת....), ואז למרות שניסיתי להתניע עם כבלים (ממצבר של אוטו אחר) או עם BOOSTER - האוטו לא היה מוכן להתניע כי כל הזמן הנורית של "המזרק" (כנראה היא קשורה למחשב של האוטו או לנעילת הקוד של ההתנעה עם המפתח וכו'; במצב תקין היא אמורה להישאר דלוקה מס' שניות ואז להיכבות) נשארה דלוקה ולא נכבתה; יש לי רק מפתח אחד (כך קניתי את האוטו), ולאחר בדיקות מקיפות במוסך ושל חשמלאי רכב אמרו לי שכנראה המחשב נשרף(כנראה מקצר מהמצבר) וצריך להחליף מחשב חדש (למרות שלפני כן עוד ניסו להחליף את חיישן גלגל הארכובה- מה שלא פתר את הבעיה). החליפו מחשב אחר (מפירוק מפונטו אחר, כנראה פונטו 75), אבל את המצבר עדיין לא החליפו; כרגע המצב שהנורית נעלמת בהתנעה, האוטו מתניע והיה נראה שהבעיה נפתרה. אבל אז קרתה לי תופעה מוזרה שלא היתה לי לפני כן:
בזמן הנסיעה נדלקת הנורית של "המזרק" והיא לא נכבית (לפעמים היא נכבית למס' שניות אבל אז היא שוב נדלקת), והאוטו מקרטע ולא נוסע וסוחב טוב. כל הזמן יש קירטועים מהאגזוז ונראה כאילו יש סתימת דלק או קרבורטור (אין בעיה עם הדלק ששמתי כי כל הזמן אני מתדלק באותה תחנה והדלק שלה תמיד תקין). ממה חבר'ה נובעת הבעיה: האם מהמחשב שהחלפתי, האם מהמצבר הישן שצריך להחליפו לחדש, או בכלל כל הזמן היתה בעיה עם המחשב של הזרקת הדלק, או עם הקרבורטור וזה לא היה קשור למחשב של האוטו?
צריך את עזרתכם בדחיפות!!!
בתודה מראש.
הי חבר'ה!
מה שלומכם?
תעזרו לי בדחיפות: יש לי פונטו S55 (שנת 96). היתה לי בעיה עם המצבר שהוא התרוקן טוטאלית (הייתי צריך להחליף אותו מזמן ולא עשיתי זאת....), ואז למרות שניסיתי להתניע עם כבלים (ממצבר של אוטו אחר) או עם BOOSTER - האוטו לא היה מוכן להתניע כי כל הזמן הנורית של "המזרק" (כנראה היא קשורה למחשב של האוטו או לנעילת הקוד של ההתנעה עם המפתח וכו'; במצב תקין היא אמורה להישאר דלוקה מס' שניות ואז להיכבות) נשארה דלוקה ולא נכבתה; יש לי רק מפתח אחד (כך קניתי את האוטו), ולאחר בדיקות מקיפות במוסך ושל חשמלאי רכב אמרו לי שכנראה המחשב נשרף(כנראה מקצר מהמצבר) וצריך להחליף מחשב חדש (למרות שלפני כן עוד ניסו להחליף את חיישן גלגל הארכובה- מה שלא פתר את הבעיה). החליפו מחשב אחר (מפירוק מפונטו אחר, כנראה פונטו 75), אבל את המצבר עדיין לא החליפו; כרגע המצב שהנורית נעלמת בהתנעה, האוטו מתניע והיה נראה שהבעיה נפתרה. אבל אז קרתה לי תופעה מוזרה שלא היתה לי לפני כן:
בזמן הנסיעה נדלקת הנורית של "המזרק" והיא לא נכבית (לפעמים היא נכבית למס' שניות אבל אז היא שוב נדלקת), והאוטו מקרטע ולא נוסע וסוחב טוב. כל הזמן יש קירטועים מהאגזוז ונראה כאילו יש סתימת דלק או קרבורטור (אין בעיה עם הדלק ששמתי כי כל הזמן אני מתדלק באותה תחנה והדלק שלה תמיד תקין). ממה חבר'ה נובעת הבעיה: האם מהמחשב שהחלפתי, האם מהמצבר הישן שצריך להחליפו לחדש, או בכלל כל הזמן היתה בעיה עם המחשב של הזרקת הדלק, או עם הקרבורטור וזה לא היה קשור למחשב של האוטו?
צריך את עזרתכם בדחיפות!!!
בתודה מראש.