אתגר
07-02-10, 04:27
Punto Spice SX 2002 - אם אתם שואלים על איזה רכב מדובר.
היום נסעתי לעבודה, חניתי את האוטו, הלכתי לעבוד.
חזרתי לאחר משהו כמו 4 שעות לרכב, התנעתי, נתתי לה להתחמם.
שמתי לב בתהליך שהסל"ד סרק עומד על 1100 וקופץ לפעמים קפיצות של בערך 50 סיבובים.
אז בגדול המצב נראה כך:
התנעה >> סל"ד סרק יציב על 1100 >> אחרי 20-30 שניות במצב נייטרלי הסל"ד מתחיל לקפוץ בין ה 1100 ל 1000 ואפילו קצת מתחת ל 1000.
זה בסדר? או שיש מה לדאוג?
עוד שאלה באותו נושא (אולי הידע שלי פשוט לא תופס כאן..)
כשהרכב קר בהתנעה, ונותנים לו קצת גז, הוא אמור להיחנק קצת לא?
אם לא אז אני אשמח לדעת מה יכול להיות הגורם גם לזה.
תודה, אתגר.
היום נסעתי לעבודה, חניתי את האוטו, הלכתי לעבוד.
חזרתי לאחר משהו כמו 4 שעות לרכב, התנעתי, נתתי לה להתחמם.
שמתי לב בתהליך שהסל"ד סרק עומד על 1100 וקופץ לפעמים קפיצות של בערך 50 סיבובים.
אז בגדול המצב נראה כך:
התנעה >> סל"ד סרק יציב על 1100 >> אחרי 20-30 שניות במצב נייטרלי הסל"ד מתחיל לקפוץ בין ה 1100 ל 1000 ואפילו קצת מתחת ל 1000.
זה בסדר? או שיש מה לדאוג?
עוד שאלה באותו נושא (אולי הידע שלי פשוט לא תופס כאן..)
כשהרכב קר בהתנעה, ונותנים לו קצת גז, הוא אמור להיחנק קצת לא?
אם לא אז אני אשמח לדעת מה יכול להיות הגורם גם לזה.
תודה, אתגר.