התחבר

View Full Version : ואריאטור לפונטו HGT


01-09-06, 19:17
מה מומלץ לעשות עם הואריאטור ? האם היצרן יודע מהבעיה ?איזה פיתרון הכי זול?
תודה

01-09-06, 20:59
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=743

01-09-06, 21:13
גדעון תודה!
הבנתי את הבעיה אבל ממה שאני מבין ישנה בעיה סידרתית במנועים הללו ובפיאט לא עושים דבר ואנו צריכים לשאת את המחיר.
למה שלא ניתאגד ונפנה לפיאט על מנת שיפתרו את הבעיה אחת ולתמיד.כמו כל יצרן שמכבד את עצמו!
ולא שניצטרך כל 15.000ק"מ לבצע תיקון יקר מאד! היו ברשותי רכבי יפניים עם ואריאטור ומעולם לא היתה בעיה כלשהיא למרות שעשיתי 150.000ק"מ
תודה
רמי

01-09-06, 23:16
היה כבר ניסיון לפניה לפיאט איטליה בבקשה לפתור את הבעיה.
לא הלך כפי שניתן לראות.
אם זאת, הרכב כבר ירד מפס היצור לפני הרבה זמן, והאמת אני לא יודע אם בדור ה 2B הבעיה גם קיימת. לא שזה משנה כי הרכב לא יובא לארץ.

בכל מקרה, לא רק אצלנו יש את הבעיה. בעלי ברקטה, ו147 גם נאלצים להתמודד עם הוריאטור הזה, מפני שזהו אותו מנוע.

כמו שהרס"ר שלי תמיד אומר "זה מה יש" :)
המשפט הזה יכול לסיים, ולפתור כל ויכוח או בעיה אני מניח...

Welcome to the club (תרתי משמע)

01-09-06, 23:31
זה שהרכב ירד מפס הייצור זה עדיין לא פותר את יצרן הרכב מלפתור את הבעיה הסידרתית במנוע ! להפך הוא מחוייב כלפי הלקוחות בתיקון הפגם ייצור שהוא סידרתי וידוע! זה ניקרא (RECALL) אני מכיר בחברות אחרות יפניות שמכבדות את עצמן שהיתה להם בעיה כלשהיא גם בדגם שייצורו הופסק , הם שיפרו את החלק הפגום כדי לשמור על הלקוחות שלהם.
אני מיתכוון לפנות בכל מיקרה לפיאט באיטליה וליבואן בארץ
תודה

02-09-06, 00:16
תעדכן אותנו.

אם יש משהו שיכול לגאול אותנו, ואם תצליח, אני חושב שכולנו נשמח :)

02-09-06, 00:34
יישר כוח! :)

02-09-06, 00:44
תודה לכולם על התגובות החמות אני אעדכן אתכם בשימחה על כל התפתחות. ובמידה ואצטרך אתכם לצורך הגברת הלחץ על החברה.
תודה

02-09-06, 13:31
fiathgt חבל לך על המאמץ היה ניסיון בעבר להפעיל לחץ על האיטלקים בעניין של הוריאטור של ה HGT אתם צריכים להבין שבשביל לפתור את הבעיה צריך לשנות את המנוע ולא את הוריאטור הוריאטור הזה עם אותו מספר קטלוגי קיים בדגמים אחרים של אלפא ופיאט ושם הוא עובד בלי להרעיש שנים רבות הבעיה ב HGT זה תכנון לקוי של תעלות השמן שמובילות את השמן לוריאטור ואז הוא נשאר ללא שימון של שתי שניות בערך כשהמנוע קר והשמן ירד לאגן השמן בגלל שהרכב עמד והרעש הוא כתוצאה של זמן הגעת השמן לוריאטור לכן זה לא עוזר שמחליפים את הוריאטור והרעש חוזר אני רק חייב לציין שחוץ מהרעש אין שום בעיה והרכב יכול לנסוע שנים רבות ללא בעיה.

02-09-06, 14:49
מדוע לא חושבים על הלקוחות וגורמים להם לנזק כספי! ושנית שיחשבו על פיתרון אחר? בגלל זה הם המהנדסים בפיאט ועל זה שילמנו קשקנינו את הרכב! מיותר לציין כי גם אצלי הבעיה קיימת.
וגם אני לא מתכוון לשתוק. אם כולנו ניתאחד כמו שFIATHGT כתב וניכתוב ליבואן לסמל"ת וגם לאיטליה אז אני בטוח שמישהו יתעורר
חברים קדימה בואו ניתאחד כי אז נהיה חזקים ונעמוד כיחידה גדולה .
FIATHGT אני איתך במאבק.

02-09-06, 19:09
אורן ידיד היקר
עם כל הכבוד אני חושב ובטוח שצריך לפעול ולהפעיל לחץ על היבואן כי הרכב נירכש ממנו והוא מחוייב לתת פיתרונות ואם זה לא יעזור ניפנה לאיטליה על מנת לקבל תשובה רישמית מפיאט ועם התשובה יש עוד הרבה מה לעשות. לא יכול להיות מצב שבו היצרן מודע לפגם יצרן ומיתעלם ממנו . כל שאנו רוצים הוא פיתרון קבוע ולא זמני כפי שניתן כעט כל 10000ק"מ איפה זה נישמע!!!!!

02-09-06, 19:20
fiathgt אתה צודק במאה אחוז על זה אני לא חולק עליך אבל בוא נהיה ריאלים אתה מאמין שחברת פיאט תחליף את כל המנועים של ה HGT שיש בארץ ברור לך שלא לכן המאבק הזה מלכתחילה נועד לכישלון ואני אומר לך כי אני מכיר את המערכת מבפנים אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

02-09-06, 19:33
אורן היקר
אינני רוצה שיחליפו את המנועים שימצאו פיתרון לוריאטור שיחליפו אותו ישפרו אותו לא מעניין אותי בשביל זה הם המהנדסים של המנוע והם צריכים לתת פיתרון לחוסר המחשבה שלהם בתיכנון המנוע! לא יתכן שאנחנו ,אני ,אתה ,וכל מי שיש את הדגם הזה נשלם כל שני וחמישי את עלות התיקון הזו. נקודה
תודה

02-09-06, 19:56
מה עלות השיפוץ של הואריאטור כולל עבודה ? וכמה זמן אחריות יש לזה
ומה העלות של חדש?

02-09-06, 22:00
שיפוץ כבר מזמן לא בא בחשבון. המוסך המרכזי לא מוכן לשפץ, וגם אם כן הוא לא נותן אחריות בכלל.
עלות ווריאטור חדש בארץ היא בסביבות 2000 ש"ח, אך מומלץ לעשות את זה ביחד עם החלפת רצועות טיימינג, כך שכל העסק מתייקר אף יותר... :?

02-09-06, 22:35
אם כך גם הפיתרון של היצרן לא טוב! ואפילו היבואן לא מאמין בו אם כך זה עוד יותר מחזק את זה שהיצרן לא יודע לפתור את הבעיה ! ומכאן לפחות שיוריד את המחיר למשהו הגיוני של לא יותר מ200ש"ח

02-09-06, 23:23
לגבי העלויות וריאטור חדש עולה 2400 ש"ח כולל מע"מ העבודה בערך עולה עוד 900 ש"ח וזה בלי טימינג או משהו דומה אלא נטו רק החלפת הוריאטור. לגבי שיפוץ זה בכלל לא יעיל הרעש חוזר אחרי יום לכן במוסך המרכזי לא מוכנים לתת אחריות גם ההנחיה של האיטלקים זה לא לשפץ אלא להחליף את החלק.

03-09-06, 18:22
fiathgt טוב אחרי ששוחחתי עם אחיך מיקי החלטתי להצטרף אליך וביחד להרים את הכפפה אני יצור באתר שירשור חדש שבו אנחנו נצרף את כל בעלי ה HGT שיש נקווה שנצליח לגייס הרבה מהם. הרעיון הוא כזה אנחנו נשלח מכתב למשרד התחבורה ובמקביל גם ליבואן בארץ וגם ליצרן באיטליה יש לי את כל הכתובות שאליהם צריך לשלוח. במכתב אנחנו נצרף את כל מספרי המכוניות HGT שיצטרפו אלינו ונגיש תביעה יצוגית לגבי הבעיה של הוריאטור בדגם הפונטו HGT ושם אנחנו נדרוש את מחיר הוריאטור במחיר העלות שעולה ליבואן שזה לאחר בדיקה שעשיתי כ 500 שקל במקום 2000 שקל שזה המחיר היום. למצוא פיתרון לבעיה הם לא יכולים למצוא אבל לפחות נוכל לתבוע מחיר מוזל לחלק ופיצוי מחברת פיאט על הבעיה הזאת.
אני מקווה שתהיה היענות לקריאה ויצטרפו כמה שיותר בעלי HGT כי כמה שיצטרפו יותר כך נוכל להפעיל לחץ יותר גדול על החברה.

03-09-06, 18:41
fiathgt אחיך ביקש ממני את המספר הקטלוגי של הוריאטור אנא מסור לו בבקשה את המספר.

60813501 ADVANCE VARIATOR זהו מספר החלק המקורי של פיאט.