View Full Version : ספייס SX - כיוון תזמון הילוכים..
ככה רושמים את זה? או שזה נכלל בכיוון הגיר..
בכל אופן.. אני באמת חדש בכל העסק הטכני, אני נהג צבאי בעיסוקי אבל לא בקיא במיוחד בדברים הטכניים (אז אל תיעלבו אם אני קצת קשה..)
בעיה לא רצינית אבל רציתי לשאול אם זה אפשרי
ברצוני לתזמן את ההילוך השני (בתיבה ידנית)
כלומר, ההילוך השני נראה לי קצר מידי אם אפשר להגיד ככה.. הוא יותר קצר לי מההילוך הראשון
ואם כבר מדברים על זה הייתי מוכן לתזמן את כל חמשת ההילוכים ליותר כח ופחות מהירות.. (הילוכים יותר ארוכים)
או לפחות ככה אני מבין את זה..
אפשרי בתנאים ביתיים או לא? אם כן איך עושים את זה?
ואם התבלבלתי כאן במשהו תקנו אותי בבקשה, באמת שאני מעוניין ללמוד כאן מהחבר'ה אני הרבה זמן עוקב אחרי הפורום
לתזמן אתה לא יכול.
מה שכן זה לשנות יחסי העברה על ידיד שינוי גלגלי השיניים בגיר אבל לפי הידע הטכני שלך לא נראה שאתה יכול לבצע זאת בתנאים ביתיים.
רצוי מכון לגירים + להשיג סט של יחסי העברה שנראה לך שיתאים לך.
מחיר לא זול יש לקחת בחשבון ועם קיים דגם לרכב שלך עם גיר ארוך יותר יהייה זול יותר להשיג גיר כזה ולהרכיב.
ןיש לקחת בחשבון שלהאריך את הגיר יבוא על חשבון מומנט והרבה פחות זמינות לכח בטורים נמוכים עם כי המהירות הסופית תישתפר.
ובכדי לשפר את כל טווח הסל"ד יש לשפקר את המנוע ככה שיהייה יותר חזק ובשרני ולא ירגיש עייף בטורים הנמוכים עם יחסי העברה קצרים.
קח בחשבון דבר נוסף בשביל הגיר שיש לך ברכב ישבו המון מהנדסים ועשו אי אילו חישובים כדי שזה יהיהי הכי פרקטי חסכוני ואמין שאפשר יחד עם חשיבה על שאר המכלולים שיושבים בנוסף לגיר כגון דיפרנציאלים ציריות קלטץ' וכו'.
תודה רבה אסף..
אבל די תכננתי לעשות הסבה לקלאץ' ספורט כדי לקבל יחסי העברה אופטימליים יותר..
אבל נראה לי שאני אפשוט רגל כי אני אצטרך להרים גם את כל המערכת של הדיפרנציאל (גלגל הינע, מיסבים וזה.. לא טעיתי נכון?)
לשפר מתלים ולחזק סרנים, להחליף צמיגים לחיכוך "בריא" יותר ולפחות לשים לה פילטר פתוח וECU חדש כדי לא לבזבז עבודה כ"כ מאסיבית..
בגדול זה יותר מידי לדעתי.. אבל אני לא רחוק מהאמת נכון? כי איך שהבנתי כדי לשפר את טווח הסל"ד צריך להוסיף סוסים למנוע, כדי לקבל יחסי העברה וזמנים מהירים יותר צריך להחליף קלאץ', כדי שהקלאץ' ספורט יהיה יעיל צריך להתאים את הדיפרנציאל... וכו' וכו'
בכל אופן תודה רבה אסף.. וסתם למקרה שאני כן אחליט לעשות את זה
טווח מחירים? או שעדיף ישר ללכת לקנות פונטו GT? חח
היה לפונטו דגם שנקרא "ספורטינג" שבא עם 6 הילוכים קצרים.
אגב, הילוכים ארוכים זה אומר שהמנוע יעבוד הרבה יותר קשה (כי בחלק גדול מהזמן הוא לא יהיה בתחום היעיל שלו).
קלאצ' ספורט, הכוונה לקלאצ' קרמי? כי אם כן, קשה לנהוג איתו ביום-יום.
לא יודע אם קוראים לו קלאץ' קרמי, היה בחור בצפון שהיה לו קלאץ' כזה שאני מתכוון אליו (על גולף שחורה בעלת 850 כ"ס)
קלאץ' נגיעה בעיקרון, תלחץ עליו זמן ממושך מידי והאוטו ייכבה
אני מכיר את הספורטינג, אבל כבר להחליף קיט לגיר אני חושב בכיוון של HGT אבראט' או GT מוגדשת..
למרות שאני חושב שיהיה יותר קל למצוא את הקיט של הספורטינג
תודה על העזרה חבר'ה, באמת
matanmelman
01-02-10, 14:40
השאלה היא: מה יעזרו כל השיפורים האלה עם המנוע עצמו בסך הכל מוציא 60 כ"ס שהוא חדש.
לא עדיף כבר להחליף לרכב יותר חזק?
ולפי מה שאני יודע, קלאצ' קרמי מיועד למכוניות עם מומנט גבוה וברכב שלך זה יהיה מיותר לגמרה.
קיט של ספורטינג? איזה קיט.
תראה, בגדול ההמלצה היא שאם יש דגם נוסף לרכב שלך שמגיע מוכן כבר כרכב ספורטיבי, עדיף להתחיל ממנו, ולא לנסות להביא את הרכב שלך למצב טוב יותר.
תשמע.. קצת יקר לי קודם להביא HGT ואז להתחיל לדגם אותה נקרא לזה כך.
אני אעדיף כבר לחפש בנרות GT במצב טוב ולהתחיל איתה
טוב תודה חבר'ה, אפשר לסגור בעיקרון קיבלתי את התשובות שרציתי
שלום אתגר.
יש הבדל בין פונטו רגילה לפונטו ספייס. הגיר של GT לדעתי לא מתאים למנוע שלך.
בשביל לשפר את הגיר צריך לשפר גם מנוע, לגדוש אותו! כדי לגדוש עדיף מנוע 1.8 ומעלה. אפשר גם 1.6 אבל צריך לחזק אותו טוב. משפרים מנוע, צריך לשפר מתלים, סרנים, ברקסים וכו'.
כל התענוג הזה יעלה בסיסות 30000-40000 ש"ח.
עדיף לך לקנות משהו ספורטיבי יותר ואז להתחיל לשפר.
גולף 850 כ"ס בצפון, אתה בטוח ?
זהו שאמרתי כבר שמבחינת מחיר עדיף להביא GT נחמדה בסביבות ה 20 אולי אפילו פחות ולעבוד איתה..
כי ממה שכבר הבנתי גם הספייס SX ספציפית לא נוטה לכיוון הספורטיבי וקשה מאוד להשיג תוצאות יפות עם הרכב הזה.
אני אחשוב על זה יותר לעומק אבל בגדול הנטייה כנראה תהיה לכיוון ה פונטו GT ומשם להמשיך הלאה.
לגבי הגולף, הייתה של איזה דרוזי מאחד הכפרים בצפון.. הושקעה בכמעט מיליון שקל.
נמכרה לחו"ל בקצת מעל מיליון שקל.
אתה לא תמצא GT במצב נורמלי ב 20000 ש"ח.
אופציה לרכב די חזק ולא יקר היא לקחת פג'ו 306 עם מנוע גמור (ב איזה 4-5 אלף), להחליף למנוע RGX 2.0 TURBO (של פג'ו 605) + גיר ומחשב.
לגבי גולף, מה שאתה אומר פה זה שמועות ?
נראה לי שהגולף הזאת נימכרה בקצת יותר מ 20 קילו טבק תפוח לנרגילה ו 2פאקטים של גחלים.
בלי להכיר את הסיפור מאחורי האוטו הזה לא מיליון ולא נעליים.
וספק גדול מידי עם היא גירדה את ה 500 כ"ס.
כאמור ה וואג החזקה ביותר בארץ היום עומדת על 670 כ"ס לא 800 ו לא נעליים.
נימכרה לחו"ל?
אתה בטוח שלא ניגרסה על ידי הבעלים שלה?
ועוד דבר לא כל אוטו שעושה פססס... אחרי שמורידים את הרגל מהגז הוא איזה טיל בליסטי.
פשוט מוזר לי שיש רכב כל כך "חזק" שגם מבדיקה עם אנשים מהמרכז וגם מהצפון לא הועלה שום דבר כזה מה השכן נאמר זה שיש הרבה וואגים עם פורק וקולר חזית שליפעמים רק גורע מהן.
ובקשר לאופציה של ה פיג'ו היא גם לא אלטרנטיבה זולה במיוחד.
מנוע ארג'יאיקס עולה בסביבות ה 6.5 7.5 כולל המחשב ניהול שלו שינוי למערכת הברקסים והבולמים עוד 5 כמה שעונים כי אחרי הכל רצוי לדעת מה קורה במנוע 800 ש"ח
עבודת מוסך אני מעריך 1200 +- + רכב שעולה סביב ה 12 13 בקלות .
בקלות נגיע ל 25000 30000 ככה שעדיף לחפש ג'י טי במצב סביר או לחילופין אחת שחוטה עם שילדה טובה ולהתחיל משם רק יש לקחת בחשבון שזה הרבה הרבה הרבה יותר יקר מהמתוכנן תמיד ולא משנה כמה אבא של חבר עושה את העבודה או כמה היבואן הוא בן של דודה של הכלב של השכנה שלך.
אז לפני שרצים לפצוח בפרוייקט "מטורף" שיכול להתחיל ולא להיגמר גם בכמה שנים הקרובות לחשוב הכל לאסוף מידע ולחשב עלויות לצבור את כל החלקים במחסן ולהיתעניין טוב טוב ולא רק על דפי האינטרנט לפני שבכלל הכל מתחיל
חבר'ה, בואו נשים נקודה לעניין.
העניין עם הגולף שמועתי ותו לא, לא ציינתי בשום הודעה שהכרתי את בעלי הרכב או את הרכב עצמו.
סיפרו לי עליה, כנראה שהגזימו, זה הכל אין צורך להפוך עכבר לפיל.
lexxxa, אני נוטה לכיוון האיטלקייה האהובה עלינו.. אם יש הצעות בכיוון הזה אני אשמח לשמוע אבל אני חושב שזה כבר שייך לשרשור אחר.
לדעתי מיצינו את העניין שלשמו פתחתי את השרשור לא?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.