Ron_Dadon
24-01-10, 20:15
לאחר התאונה האחרונה, יש לי תופעה מוזרה ברכב.
בלימת הזעזועים בקדמת הרכב, צד הנהג, פשוט לא עובדת. חשתי בזה לאחר שהרכב יצא מהמוסך שטיפל בו לאחר התאונה (מכסה מנוע, פגוש קידמי וקורת אמצע קידמית - כולם חדשים).
עשיתי את ה"בדיקה" הנפוצה, שהיא לחיצה חזקה מעל הגלגל המדובר ושיחרור, וכנ"ל בצד השני (ששם מרגישים את הבלימת זעזועים מתפקדת מצויין), ולא נראה שיש בינהם הבדל. העמדתי את הרכב על משטח ישר על מנת לראות שאין נטייה של הרכב לצד מסויים - ואין שום נטייה.
מה עוד יכול להגרם (ככל הנראה בעיקבות התאונה) שיגרום לתופעה הנ"ל? שוב, בהנחה והבולם עצמו תקין (מה"בדיקה" המדוברת, נראה שהוא מפקד כרגיל).
כמובן שהדבר משפיע רבות על נוחות הנסיעה, וברמה מסויימת אף על בטיחות הנסיעה. מכיוון שהחלפת זוג בולמים קדימיים זו הוצאה לא קטנה כל כך, ואם אחליף זה יהיה רק למקורי ולא לאיזה סיני שישבוק אחרי חודש, אני בתקווה לגלות על דברים קטנים יותר שיכולים להיות.
בלימת הזעזועים בקדמת הרכב, צד הנהג, פשוט לא עובדת. חשתי בזה לאחר שהרכב יצא מהמוסך שטיפל בו לאחר התאונה (מכסה מנוע, פגוש קידמי וקורת אמצע קידמית - כולם חדשים).
עשיתי את ה"בדיקה" הנפוצה, שהיא לחיצה חזקה מעל הגלגל המדובר ושיחרור, וכנ"ל בצד השני (ששם מרגישים את הבלימת זעזועים מתפקדת מצויין), ולא נראה שיש בינהם הבדל. העמדתי את הרכב על משטח ישר על מנת לראות שאין נטייה של הרכב לצד מסויים - ואין שום נטייה.
מה עוד יכול להגרם (ככל הנראה בעיקבות התאונה) שיגרום לתופעה הנ"ל? שוב, בהנחה והבולם עצמו תקין (מה"בדיקה" המדוברת, נראה שהוא מפקד כרגיל).
כמובן שהדבר משפיע רבות על נוחות הנסיעה, וברמה מסויימת אף על בטיחות הנסיעה. מכיוון שהחלפת זוג בולמים קדימיים זו הוצאה לא קטנה כל כך, ואם אחליף זה יהיה רק למקורי ולא לאיזה סיני שישבוק אחרי חודש, אני בתקווה לגלות על דברים קטנים יותר שיכולים להיות.