PDA

View Full Version : שיפור במכירות והשרות בסמל"ת


רפי לין
18-01-10, 12:59
נקווה שזה ימשיך וישתפר באמת הן במכירות והן ברמת שרות ואיכותה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3835582,00.html
כמי שעסק 40 שנים בשרות של מכוניות פיאט אני יכול להעיד ששיפור השרות צריך להיות בכמה מישורים:
1. הדרכות מקצועיות מעמיקות.
2. אספקת מידע טכני מהיר עם סיוע ותמיכה טכנית וללא פרוצדורות מאיטות.
3. מתן אחריות גבוהה לחלפים מקוריים או שנקנו מסמל"ת.
4. מתן רווחיות גבוהה יותר למוסכי רשת היבואן המורשים.
5. לאחר רכישת רכב חדש, אחריות טובה יותר ומקיפה יותר.
6. גמישות מחשבתית ומהירות תגובה גבוהים.
7. הבנה מערכתית ששרות טוב הנו מעודד מכירות רכב וחלפים ושומר על נאמנות הלקוח למותג.
בברכה - רפי לין