PDA

View Full Version : חוסר שמן בפניות


hakim
15-01-10, 00:42
שלום לכולם

אתמול קניתי שמן מנוע מאוטו דיפו שמן מנוע LIQUI-MOLY 10W-40 באריזה הכסופה עם תוסף
שמגן על חלקי המנוע בבוקר בהנעות הקרות שלא מגיע שמן בהתחלה .
הבעיה היא ככה שאני פונה נורת השמן דולקת ואחרי הפניה שאני מתיישר אז היא נכבית זה אומר שחסר
לי שמן עד כאן אני מבין הבעיה שפתחתי מכסה מנוע ולא ראיתי איפה ממלאים שמן שאין הפקק שמסובבים כמו בכל המכוניות אולי בפיאט זה אחרת איפה ממלאים שמן בסימון 1 או 2 .
http://www.uploadfileyou.com/files/h2nkjez385g6666ba4xa_thumb.jpg (http://www.uploadfileyou.com/viewer.php?file=h2nkjez385g6666ba4xa.jpg)

http://www.uploadfileyou.com/files/y9j2vkvshqgapfckull9_thumb.jpg (http://www.uploadfileyou.com/viewer.php?file=y9j2vkvshqgapfckull9.jpg)

תודה מראש לכל העוזרים .

Lexxxa
15-01-10, 00:53
לא הבנתי אותך, החלפת שמן או לא?

בתמונה ראשונה בחץ 1 זה פתח למולוי שמן.

בתמונה שנייה רואים שיש קרע בצינור. תעשה תמונה של כל תא מנוע.

hakim
15-01-10, 01:00
לא החלפתי עדיין בחץ 2 זה המדיד אני יודע האשלה שלי אם הגומי השחור זהו פתח מילוי השמן .

Lexxxa
15-01-10, 01:40
גבר, תשתמש בפיסוק בבקשה, די קשה להבין מה רשמת.

בתמונה ראשונה מס' 1 זה פתח מילוי שמן. שולפים אותו וממלאים שמן.

moty003
15-01-10, 03:23
lexxxa איזה צינור זה שקרוע, למה הוא משמש?

Caveman
15-01-10, 09:31
סתם משהו שקצת משעשע אותי.
איך בדיוק השמן יכול להגן על חלקי המנוע שלא מגיע אליהם שמן בהנעה?

סיפורי המעשיות של הליצנים באוטו דיפו... תענוג ממש.:?

Lexxxa
15-01-10, 13:06
מוטי, נראה לי שזה צינור נשם, שהולך ממכסה שסתומים לכיוון פילטר אויר.

+1 Caveman, נראה לי שהבחור התכוון לזה שנשארת שכבה מאוד דקה על הקירות של ראש ויעני זה עוזר. לדעתי שטויות. למרות ששמן עצמו נראה לא רע בכלל. אני החלפתי לכזה בשבת.

ארילו
15-01-10, 15:45
אני מניח שזה השמן של LM עם התוסף אל שחק. הם הוסיפו איזה חומר נוסף שמשאיר שכבה דקה של שמן לאורך זמן ארוך יותר. כמה ארוך? אין לי שמץ.

Amit-IL
15-01-10, 16:20
בדיוק הריבוע השחור מגומי שמיספרת באדום בתמונות תנדנד אותו מעט ותמשוך אותו כלפי מעלה, הפקק הנ"ל נשלף לא סיבובים אלא במשיכה, אל תימזוג שמן יותר מהמקסימום שמצויין במדיד השמן מכיוון שזה מגביר את לחץ השמן במנוע (דאג שכמות השמן במנוע תמיד תהיה במקסימום שמצוין על פני המדיד בכך גם נשמרת טמפ' חום מנוע).