PDA

View Full Version : אם אפשר איור של חיבורי וונטה


naorvaknin
29-12-09, 02:49
?
הרצתי חיפוש ולא מצאתי.

בראבו 1.4 98

Lexxxa
29-12-09, 09:38
נאור, בפעם ה100, עם נגד או בלי נגד?

naorvaknin
29-12-09, 22:58
עם נגד

Lexxxa
29-12-09, 23:13
בבקשה. איורים של רפי לין ששלח לי לפני כמה חודשים. (תודה לרפי :) )

בנוסף אתה יכול למצוא מידע שיעזור לך בספרים טכנים של בראבו/ה בלינקים שפירסמתי פה.

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=7887

naorvaknin
30-12-09, 17:29
תודה ***

naorvaknin
05-01-10, 00:06
הלכתי לחשמל רכב וחיברו לי את הוונטה והכל היה בסדר גמור. ליפני יומיים שמתי לב שהוונטה התחילה לעבוד קבוע עם הסוויץ',
הקו של החום מנוע לא עובר את הפס השלישי.

דרך אגב לא נגעתי בחיבורים של הוונטה מאז שהחשמל רכב הרכיב לי אותה.

( המוסך שעשיתי אצלו נמצא במרכז ואני מהדרום )

מה יכולה להיות הבעייה?


עוד משהו:
היום ניתקתי את שתי הצינורות שיוצאים מהקיר אש של הרדיאטור חימום כי הוא נוזל לי ולא גישרתי ביניהם ועכשיו ראיתי פה בפורום ראיתי שצריך לעשות גישור?
מה הנזק שיכול להיגרם. ( נסעתי עם האוטו 200K מאז שחתחתי את הצינורות )

תודה רבה:cool:

Lexxxa
05-01-10, 02:53
רק ה' יודע מה הם עשו לך.

מהירות 1 :

באיורים מצוייר הכל, (+) קבוע מהמצבר דרך נתיך מאוורר (50A) למאוורר עצמו.

(-) מגיע מגוף הרכב לאלמנט רדיאטור (חיישן שיושב ברדיאטור עם 2 מהירויות), ומשם אחרי שטמפ' הנוזל ברדיאטור מגיע ל87 מעלות נסגר מעגל בין פין כניסת (-) של האלמנט לפין מהירות 1,
וה (-) ממשיך לכיוון הנגד, מהנגד חיבור ישיר למאוורר. בנוסף יש עוד פיקוד של (-) מכיוון ממסר מהירות 1 לכיוון הנגד.

מהירות 2 :

(+) קבוע מהמצבר דרך נתיך מאוורר (50A) למאוורר עצמו.

(-) מגיע מגוף הרכב לאלמנט רדיאטור (חיישן שיושב ברדיאטור עם 2 מהירויות), ומשם אחרי שטמפ' הנוזל ברדיאטור מגיע ל92 מעלות נסגר מעגל בין פין כניסת (-) של האלמנט לפין מהירות 2,
וה (-) ממשיך לכיוון ממסר מאוורר רדיאטור מהירות 2. מהממסר חיבור ישיר למאוורר.
בנוסף יש עוד פיקוד של (-) מכיוון ממסר שמספרו באיור "123" לכיוון ממסר מאוורר רדיאטור מהירות 2.

לגבי הצינורות, לא הבנתי אותך.
פשוט ניתקת את 2 הצינורות מקיר אש וזהו ? :eek:
לא נזל לך נוזל קירור ?

יש לך 2 יציאות מקיר אש, 1 זה כניסה לנוזל קירור חם בשביל לחמם את הרדיאטור הפנימי ויציאה 2 זה יציאה לאותו נוזל קירור חזרה למערכת. אני מקווה שאתה יודע שמע' קירור זה נוזל שמסתובב ע"י משבאת מים בכל מע' קירור. אז אם הנוזל יוצא מצינור 1 לרדיאטור פנימי הוא גם צריך לחזור דרך הצינור השני, ובשביל זה מגשרים בינהם.

אם ניתקת את 2 הצינורות האלה ולא גישרת כל הנוזל קירור ישפך לך תוך 5 דקות, טמפ' תעלה לאזור האדום ואופה! יש לך עוד תקלה לתקן שהיא ראש מנוע!

שאלת פה בפורום הרבה שאלות על אותו דבר!
יותר מפורט מהתשובה הזאת ??? לא יודע מה להגיד.

אין לך חוש או רקע טכני ? סע למוסך מורשה שיסדרו לך את כל התקלות שלך.
עזוב את החשמלאים השכונתיים האלה.