View Full Version : פונטו דור שני, מד חום על הרבע. וכותרת ערוכה.
שלום לכל החברים
אני לא בטוח שזו בעיה אבל ליתר ביטחון:
אני נוסע כמעט כל יום מרעננה לחולון- נסיעה של 25 דקות לכל הפחות בכביש מהיר
מד החום אמור להגיע לאמצע לאחר שהוא התחמם והתייצב נכון? אבל משום מה שלי נמצא תמיד ברבע הראשון.
תקין? :rolleyes:
איזה רכב?
דור שני? לא תקין.
כדאי לבדוק שהטרמוסטט תקין. זה כנראה מקור הבעיה.
אצלי אחרי החלפת טרמוסטט בבראבה (לפני שבועיים) החום בכביש מהיר יורד רק טיפה מתחת לחצי.
היום עשיתי את אותה הדרך חזור והמג עמד על חצי!
קצת מבלבל העסק... :confused:
יכול להיות בבקרים הוא לא מספיק להתחמם בנסיעה?
הפונטו הוא דור שני. סליחה על חוסר הפרט השולי :D
למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?
זה גם לא משפיע על חווית הנהיגה...
א. זה לא פרט שולי.
ב. למה שישפיע על חוויית הנהיגה?
ולי ניראה שאתה הסתכלת בשעון בתחילת הנסיעה, ולא הספקת לראות שבנסיעה עצמה הוא בחצי!
או שיכול להיות עוד מצב, שהתרמוסטט מתחיל להיתפס.
א. זה לא פרט שולי.
בהמשך לתגובה שלך בסעיף א- אני ממליץ לך לסוע מחר למוסך ושיבדוק אם אין לך בריחת גז מחוש ההומור...
תודה לאל אני יודע לקרוא שעון (אפילו שהוא לא דיגיטלי!), וגם יודע מתי התחלתי את הנסיעה ומתי סיימתי.
חוויית הנהיגה יכולה להיות מושפעת במידה והמנוע לא מצליח להגיע לטמפ' האידיאלית שלו
תרמוסטט שנתפס מדי פעם ולא באופן קבוע?
אלו תסמינים של תרמוסטט לא תקין/תפוס, כמעט בטוח.
גש לבדוק את זה.
הבעיה היא שהרכב מעשיר את התערובת כאשר חיישן הטמפ' קורא נתונים שגויים.
דור הרכב הוא בהחלט לא פרט שולי. נכתב בו בפורום בדיוק למה. בדור 1 מד החום יכול לנוע בין רבע לשלושה רבעים וזה עדיין יהיה בתחום התקין. בדור 2 כל תזוזה מהחצי יחשב כחשודה!
לא מנסים לעשות ממך פה צחוק, בסה"כ רוצים לעזור.
בקשר לחווית הנהיגה - טמפרטורת מנוע לא תקינה יכולה להשפיע על צריכת הדלק ולי אישית זה פוגע בחווית הנהיגה, לא יודע מה איתך...
שיהיה בהצלחה
קיצור עכשיו רכב התחיל כבר לגמגם...
מחר אני אלך לשמשון וזהו.
תודה על כל העזרה!
ובנוגע לדור ראשון או שני. אני מודע לחשיבות והתנצלתי על כך כבר
הפונטו הוא דור שני. סליחה על חוסר הפרט השולי :D
אז אני באמת לא מבין למה יש להזכיר זאת שנית... השולי זה בציניות למי שלא הבין עדיין... אם הסמיילי לא היה רמז מספיק עבה.
ובנוגע לחוויית הנהיגה- עד עכשיו לא היו תופעות לוואי אבל הערב החלו כמה...
שבת שלום לכולם! :)
יום שישי על הבוקר, הייתי בדרכי לשמשון לטפל בנושא התרמוסטט.
במהלך הנסיעה החלו גימגומים מכיוון המנוע- פתאום לא סחב, האצתי והוא לפעמים מגיב ולפעמים לא ורעשים מפה עד הודעה חדשה.
הגעתי לשמשון ובסופו של דבר במקום לטפל בתרמוסטט (שאגב, לפי חיים הוא תפוס במצב פתוח)
טיפלנו בחוטי הצתה ועל הדרך גם בצינור נשם שהיה קרוע.
עכשיו האוטו נוסע מצויין. עדיין יש את בעיית התרמוסטט אבל אני אחזור לחיים לטפל בזה ביום אחר.
קיצר, אין כמו להתחיל סופ"ש עם 773ש"ח פחות! (סה"כ כולל מע"מ) .
למי שמעוניין לדעת פירוט המחירים:
494.72 ש"ח על חוטי הצתה פונטו S80
169 ש"ח על צינור נשם פונטו S80
את האמת שאם הייתי יודע שהחתיכת גומי הזו עולה 169 הייתי מדביק כבר את הישנה לבד... :rolleyes: מה בכלל התפקיד של הצינורית המסכנה הזאת??
ועוד דבר, שמחליפים חוטי הצתה- תמיד חייבים להחליף את כולם בבת אחת? אין דבר כזה שבודקים כל חוט בנפרד ומוצאים איזה מהם הוא הבעייתי?
חוטי הצתה מחליפים סט שלם, ולא בבודדים.
לא יודע יש גבול למוסך שמשון צינור נשם 169 מה זה עשויי מזהב.
גם אצלי נקרע הצינור הלכתי לחלקי חילוף של פיאט בסלמה ת"א נתן לי את הצינור בלבד ללא הספירלה בחינם.
חוטי הצתה אצל סודאי אורגינל עולים 220 ש"ח ולא אעשה חשבון בכמה הוא מקבל.
תמשיכו להלל את שמשון אבל הוא מגזים
חוטי הצתה לפונטו ספייס מנוע 16V ב- 220 ש"ח, אתה בטוח ?
מתי זה היה - לפני 5 שנים ?
"עלות של ערכת חוטי הצתה 16V מקוריים 491 שקל לפני מע"מ"
"הצינור העלוב הזה שאורכו אולי 5 ס"מ עולה 186 שקל! "
ציטוט הלקוח מהמדריך של Tzvika 16V של ניקוי מצערת/נשם שמן וחוטי הצטה
מחיר מסודאי לפני כשנה וחצי
אם יש בן אדם הגון זה חיים, בבקשה לא לדבר באוויר
ערן
צודקים המחירים הם לפונטו דור 1.
אבל נשם ב-186 ש"ח יקר רצח.
עוד דוגמא חנוכיית מזרקים מפירוק ב-1000 ש"ח כאשר אני קונה אצל מכון קרבורטורים בת"א את כל סעפת יניקה קומפלט ב-500 ש"ח ואקבל זיכויי של 200 ש"ח לשלי.
אני לא בא להתנגח על שמשון ועל הגינותו אבל יש גבול למחירים.
אבל שוב, אתה בא בטענות על מוסך שמשון בקשר למחירים
זהו מוסך מורשה, המחירים קבועים לחלקים ולטיפולים
הם לא אלה שקובעים את המחירים של חלקי חילוף של פיאט
הטענות צריכות להיות כנגד מחירי חלקי החילוף של פיאט במוסכים מורשים בכלל, ולא כנגד מוסך שמשון בפרט.
ערן
פירסמתי את המחירים לא בכדי לבוא בטענות על מוסך שמשון.
פשוט שיהיה בפורום לצורך השוואה. אין לי ספק שאני יכול למצוא חלקים מקוריים ביותר זול משמשון
אבל אנשים צריכים לדעת להעריך גם שירות טוב, אמינות וזמינות בכל עת ובשביל זה אני מוכן להוסיף כמה מאות בודדים של שקלים אותם אני מוסיף מדי שנה.
יש דברים שאני לא מסכים עם חיים. לדוגמא הצינור נשם. אני פשוט לא חשבתי שהחלפה של החתיכת גומי הקטנה הזו תעלה כל כך הרבה כסף...
היה צריך לטפל בא כי היא הייתה קרועה אבל אני הייתי מתקן אותה עם איזה אפוקסי או משהו כזה.
אגב, אם אני לא טועה לא החליפו את הספירלה...
ועדיין לא ענו על השאלה אז מי שיודע בבקשה שישתף! :)
מה בכלל התפקיד של הצינורית המסכנה הזאת??
שבוע טוב,
נועם
תפקידו של הנשם לפרוק את הלחצים מבית הארכובה.
החיבור לכונס האויר בכדי להקטין זיהום ומממוחזר דרך סעפת פליטה.
רצויי מאוד לטפל בבעיה מכיוון שגזים אלו מאוד רעילים ליושבים ברכב
זה מסביר את הריח החריף שהיה יוצא לי שהייתי שם את מערכת המיזוג על הכנסת אוויר מבחוץ! :D
נועם, מה שרשמתי לא היה לגביך, אלה לגבי הדברים שיאיר אמר.
ואולי אתה לא מסכים עם חיים בזה שהוא החליף את הצינור הנ"ל, אבל באותו היבט, לא הגיוני לי שמוסך מורשה יתקן לי צינור על ידי היפוקסי או איזולירבנד, אני אישית רואה זאת כחוסר מקצועיות.
זה משהו שאני הייתי עושה בבית בשביל לחסוך עלויות, לא מוסך מקצועי.
בכל מקרה, הכי חשוב שהרכב נוסע כמו שצריך שוב, והבעייה נפתרה.
ערן
עדיין לא, טרמוסטט הבא בתור :rolleyes:
לא הגיוני לי שמוסך מורשה יתקן לי צינור על ידי היפוקסי או איזולירבנד, אני אישית רואה זאת כחוסר מקצועיות.
אני מסכים במאה אחוז עם מה שאתה אומר. הבעיה היא שהוא לא אמר לי שזה עולה כל כך הרבה.
ושאתה רואה את החתיכת גומי המסכנה הזו אתה לא חושב לרגע שזה יהיה המחיר שלה... :)
שטויות, להבא אני אדע.
כן כן, התרמוסטט לצערי בדרך... (למה אין סמיילי בוכה?? :))
האוטו מסתבר לא נוסע חלק... שאני מתניע וגם במהלך נסיעה שאני עוזב את הקלאץ הרכב לא יורד לטורים בסביבת 1000 אלא יורד ל1500-2000 נשאר שם איזה שניה וקצת ורק אז יורד לסביבת 1000.
מישהו מכיר את התופעה?
נועם, אתה עם הפונטו הירקרקה עם קילופים בגג ?
*** היה מצחיק לראות את הפרצוף שלך בכל פעם שזרקתי מחירים.
אני היתי עם הפונטו הכחולה, החלפתי שמן גיר אם אתה זוכר.
על איזה קילופים אתה מדבר? אני מכחיש! :rolleyes:
גם בזה נטפל אחרי שהחשבון יתאזן...
היה מצחיק?? בסוף מה שאמרת התממש! לא יכלת להזהיר אותי מהצינור נשם? :]
איך הרכב שלך נוסע עכשיו? שיפור רציני?
האוטו מסתבר לא נוסע חלק... שאני מתניע וגם במהלך נסיעה שאני עוזב את הקלאץ הרכב לא יורד לטורים בסביבת 1000 אלא יורד ל1500-2000 נשאר שם איזה שניה וקצת ורק אז יורד לסביבת 1000.
מישהו מכיר את התופעה?
אולי צריך לבצע ניקוי לבית המצערת.
אני יודע מנסיוני האישי שלאחר ניקוי בית מצערת למשך שעה+- התופעה מופיעה, ולאחר מכן נעלמת.
אני מציע להתייעץ עם חיים הלאה.
דיברתי עם חיים. אני אקפוץ אליו בשלישי עקב לו"ז צפוף...
הוא לא ידע להגיד לי מה בדיוק הבעיה אבל אני בטוח שהוא יראה את הרכב הכל יהיה ברור.
עידכונים בהמשך!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.