guyzappa
21-12-09, 05:21
שלום חברים, קודם כל נעים מאוד אני גיא הבעלים הגאה של פונטו ספייס 06 :)
התחלתי את דרכי בפורום לפני שהרכב נקנה ועכשיו שהוא ברשותי אני נהנה מכל רגע ולא מבין מה יש לאנשים בארץ נגד פיאט...
בכל מקרה, לעניינינו.
כעיקרון סיימתי את ההרכבה של המערכת (Hu - Alpine 9856 Amp - Crunch Gp880.4 Comp - MbQuart 216 Reference Sub - JL Audio W3V2)
כשרציתי להעביר חיווט אל הקומפוננט ולהחליף את הרמקולים הקדמיים נתקלתי בבעיה משום שאי אפשר להעביר את החיווט החדש משום מקום בגלל החיווט הקיים בפיאט (מאין קונקטור שמתחבר מהדלת לדש בורד) אז מה שעשיתי הוא השתמשתי בכבלים הקיימים וחיברתי את הקרוסים ישירות לכבל הראשי של הרמקולים (נמצא איפה שה HU)...
התוצאה לא ממש מוצאת חן בעיניי ורציתי לדעת אם יש בכל זאת איזושהי דרך להעביר חיווט חדש בלי לקדוח \ לפרק את הקונקטור הזה של פיאט (שלפי מה שהבנתי מהעביר בתוכו גם את החלונות החשמליים ועוד כמה רכיבים חשמליים).
כל עזרה תעזור :)
תודה!
התחלתי את דרכי בפורום לפני שהרכב נקנה ועכשיו שהוא ברשותי אני נהנה מכל רגע ולא מבין מה יש לאנשים בארץ נגד פיאט...
בכל מקרה, לעניינינו.
כעיקרון סיימתי את ההרכבה של המערכת (Hu - Alpine 9856 Amp - Crunch Gp880.4 Comp - MbQuart 216 Reference Sub - JL Audio W3V2)
כשרציתי להעביר חיווט אל הקומפוננט ולהחליף את הרמקולים הקדמיים נתקלתי בבעיה משום שאי אפשר להעביר את החיווט החדש משום מקום בגלל החיווט הקיים בפיאט (מאין קונקטור שמתחבר מהדלת לדש בורד) אז מה שעשיתי הוא השתמשתי בכבלים הקיימים וחיברתי את הקרוסים ישירות לכבל הראשי של הרמקולים (נמצא איפה שה HU)...
התוצאה לא ממש מוצאת חן בעיניי ורציתי לדעת אם יש בכל זאת איזושהי דרך להעביר חיווט חדש בלי לקדוח \ לפרק את הקונקטור הזה של פיאט (שלפי מה שהבנתי מהעביר בתוכו גם את החלונות החשמליים ועוד כמה רכיבים חשמליים).
כל עזרה תעזור :)
תודה!