View Full Version : בעית סחיבה פונטו 95
בהקשר לבעיה ניכנסתי למסוך הרכב התחבר למחשב הוחלף חיישן שמחובר לסעפת של הגזוז הוחלף פלטר דלק +כיוון טיימינג ועדיין המכונאי לא עולה על הבעיה יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה?........
בסדר ברגע שלוחצים על הגז המנוע ניחנק (לפעמים)
הפעל את המנוע בסרק והוצא כל פעם פלג אחר ותשים לב אם יורד כח בכל פעם שאתה מוציא פלג .
באחד מהפלגים אם לא תרגיש שינויי שם תהייה הבעייה.
אם הכל תקין תנסה לנקות את האיגקטור היחידי שיושב על בית המצערת פתח 2 ברגים הפוך את החלק העליון בקטנה ללא הוצאת צנרת ונקה בספרי קרבורטורים את האינגקטור וגם את כל בית המצערת כולל משחק עם הפרפר.
עדכן בהתאם
לאחר תגובתך השנייה בעיית בית מצערת
זאת אומרת לנתק את הפלג מהחשמל,ואל תיבהל אים תיתחשמל קצת.
הפעל את המנוע בסרק והוצא כל פעם פלג אחר ותשים לב אם יורד כח בכל פעם שאתה מוציא פלג .
באחד מהפלגים אם לא תרגיש שינויי שם תהייה הבעייה.
אם הכל תקין תנסה לנקות את האיגקטור היחידי שיושב על בית המצערת פתח 2 ברגים הפוך את החלק העליון בקטנה ללא הוצאת צנרת ונקה בספרי קרבורטורים את האינגקטור וגם את כל בית המצערת כולל משחק עם הפרפר.
עדכן בהתאם
לאחר תגובתך השנייה בעיית בית מצערת
האוטו נישאר במוסך היום מקווה שמחר תיפטר הבעיה כי אני כבר חושב לכיוון של מנוע פתחתי פלג היום ליבדוק מצב הפלג היה מלא פיח ניראה לא טוב יחסית לפלג חדש ליפני חודש עשיתי טיפול פלטרים ופלגים לגבי בת המצרעת פתחנו וריססנו ספריי חצי אוטו מפורק כבר במוסך עצרתי את המכונאי שלא ידפוק קופה ניראה לי מכונאי בסדר אחרי 7 מוסכים שלא מצאו את הבעיה הרכב היה מחובר לכול המחשבים שיש היום הכול תקין לפי המחשב כול המערכת מסביב ניבדקה כולל חיישנים פילטרים לחצים הכול אמר שהייתי בעיה בטיימינג היה מסובב לא בכיון הנכון סידר והבעיה ממשיכה אני על סף יאוש תודה לכם נעדכן אם היה שינוי ואם יש מישהו שהיה לא בעיה דומה השמח שירשום לי
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
מה רמת הוואקום שנמדדה בסורק במצב סרק?.
היות והמצתים שלך יצאו שחורים כפי שציינת יש לרדת לשורש בעיית עודף הדלק .
האם נבדק הגג"ש של התיזמון התחתון ( של הפולי) לשבירה של הקייל שבעיתו ההצתה מתאחרת?.
האם נבדק EGR שלא נתפס פתוח.
תבין המחשב ברכב הזה הוא די "מפגר" ועד שלא נחתך חוט הוא לא ירשום שום תקלה כי הוא לא מתוכננן לכך.
לא מסובך לאבחן תקלה מסוג זה ברכב הזה צריך רק לדעת מה ואיך לבדוק.
בקש מהמכונאי לבדוק ביסודיות את מע התזמון לתקינות וזימון נכון של הרצועה, לאחר מכן לבדוק ש ה EGR לא נתפס במצב פתוח (דרוש פירוק).
לבסוף בדיקת 4 גזים כדי לאבחן את הרכיב התערובת והאם דרוש התערבות כירוגית נוספת מצידנו במע.
בהצלחה.
בברכה.
חיים יוד.
EGR יש רק בפונטו 90 עם מנוע 1.6.
בברכה - רפי לין
מה זה פונטו 95 ?.
אפשר לקבל דגם מנוע שאוכל להבין איזה דגם זה .
רק עכשיו אני שם לב לדגם .
בברכה.
חיים יוד.
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.
שלום רועי.
או - עכשיו אני מבין - מודל 95 ולא דגם . (לא הבנתי מאיפה צץ לו הדגם החדש).
עכשיו רשום בבקשה את דגם המנוע (קוד המנוע) מפני שאין 1.3 - או 1.2 או 1.4 .
כך אוכל לעזור לך ולמכונאי לפתור את הבעייה .
בברכה.
חיים יוד.
הרישיון לא לידיי אבל 1275 ניראה לי לא יותר וקוד מנוע לא ממש זוכר הרישיון ברכב
בפונטו 75 זה מנוע בנפח 1242 סמ"ק עם הזרקת דלק רב נקודתית (4 מזרקים) של "מגנטי מרלי".
צריך מקצוען כדי לאתר כראוי את הבעייה ולא מוסכים שאינם מתמצאים בדיאגנוזה ו/או שאין להם מחשב/סורק איבחון, מכשיר 4 גזים, מע' לבדיקת לחץ דלק וספיקת משאבת דלק, ידע ונסיון ורצון לאתר תקלות.
בברכה - רפי לין
הבעיה ניפתרה אני בדרך למוסך לישמוע מה הבעיה ויעדכן אותכם תודה לכולם
טוב הבעיה ניגמרה אחרי שהוחלף חיישן חמצן 600 שקל מקורי אני חושב שזה מוגזם פלטר דלק 70 שקל ואיפוס של המחשב נוסע כמו חדש חיבור למחשב 180 שקל אוטו ישב יומים במוסך 300 שקל עבודה אם מישהו יודע כמה באמת עולה חיישן חמץ מקורי השמח לדעת
זה בערך העלות של החיישן המקורי.
לא צריך יומיים במוסך בשביל לבדוק אותו - רק צריך מוסך שיש לו מחשב ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.