PDA

View Full Version : מכסה של הנורות לא נסגר טוב - HGT


גיא .ב
21-11-09, 21:33
ברשותי פונטו HGT שנת 2002
ועכשיו לבעיה - הנורה בצד של הנהג הפסיקה לעבוד לפני מספר ימים, אז נסעתי בינתיים עם אורות ערפל בלבד במקום אורות מעבר. ( תכננתי לקנות נורה חדשה - H7, ולהחליף בהזדמנות הראשונה ).
היום באתי להוציא את הנורה השרופה כביכול ומסתבר שאלו היו רק המגעים וברגע שנגעתי בה היא נדלקה, ובנוסף גיליתי שיש ברכבי נורה מסוג H1 ולא H7.
עד כאן הכל טוב ויפה .
אבל - שניסיתי להחזיר את המכסה של הנורות, הצד החיצוני שלו שאמור להיתפס בקליפס ( בחלק הצמוד לכנף ) ולהצמיד אותו לאטימת הגומי- לא "נכנס" טוב, והמכסה נשאר סגור אך לא אטום בצידו החיצוני.
מכיוון שאין לי גישה לשם - יש למישהו רעיון כיצד לסגור אותו כמו שצריך? התעסקתי עם זה במשך שעה ולא הצלחתי.
תודה

Michael
21-11-09, 22:14
יש שם מין שקע כזה שאתה צריך להכניס את הקצה של המכסה. על המכסה בסוף יש כמו סוג של שיניים כאלה ובפנס יש את החורים בישביל זה, צריך להכניס את המכסה קצת בזוית ואז זה מסתדר.

גיא .ב
21-11-09, 22:35
ראיתי שיש שקע כזה בקצה החיצוני - אבל השיניים לא נתפסות בו. והנגישות בעייתית ביותר.
ניסיתי את כל הזויות. :(

Caveman
21-11-09, 23:00
אם אתה עומד מול הרכב:
החלק הימני של המכסה נכנס למגרעת בחלק הימני של הפנס ויוצר מעין ציר.
זה עובד כמו פאנל של רדיו דיסק בערך. ימין שמאל.

גיא .ב
21-11-09, 23:34
הבנתי איך זה עובד - לא הולך! איזה באסה.
דרך אגב, מה עושים אם יש צורך להחליף אור ערפל? לשם אין בכלל גישה!

anakonda
22-11-09, 00:04
יש פין בצד ימין של הפנס למטה שיש להכניס לתוכו את הזיז של הקליפס שסוגר את הפנס.
על מנת להחליף מנורת אור ערפל יש לפרק את הפגוש!
או לקרוא למיכאל שהצליח בלי(לא ברור איך)

BentzZz
22-11-09, 08:48
יש לנו הרבה תאילנדים עם ידיים קטנות באזור (עמק חפר) קפוץ לחממה הקרובה לביתך ותקרא לזה שיודע הכי הרבה עברית : "אתה לסגור זה" עם כמה תנועות ידיים שיסבירו את הפעולה. זה צריך לפתור את הבעיה.
H1 במקום H7? איך זה?

גיא .ב
22-11-09, 13:42
יש לנו הרבה תאילנדים עם ידיים קטנות באזור (עמק חפר) קפוץ לחממה הקרובה לביתך ותקרא לזה שיודע הכי הרבה עברית : "אתה לסגור זה" עם כמה תנועות ידיים שיסבירו את הפעולה. זה צריך לפתור את הבעיה.
H1 במקום H7? איך זה?
גם פיליפיני זה טוב? ( האנגלית שלהם יותר טובה )
ולגבי הH1 - גם אני הייתי מופתע, ציפיתי ל H7.

BentzZz
22-11-09, 15:16
לענייננו, אם אין באפשרותך לבחור בעובד זר, מה שאני עשיתי במקרה דומה לקחתי שקיות ניילון ונעזרתי בהן על מנת להגיע לאטימה מוחלטת מכיוון שקודם לכן נכנסו מים לפנס (בגשם הקרוב אתן תשובה לגבי יעילות הפע').

פיני
22-11-09, 17:01
אתה צריך לפתוח את שני הברגים שמחברים את כל הפנס לפח מלמעלה, אתה
מושך את כל הפנס קצת החוצה ואז יש לך גישה יותר טובה למכסה האחורי של
הפנס.

גיא .ב
22-11-09, 18:34
אתה צריך לפתוח את שני הברגים שמחברים את כל הפנס לפח מלמעלה, אתה
מושך את כל הפנס קצת החוצה ואז יש לך גישה יותר טובה למכסה האחורי של
הפנס.

ניסיתי - לא ניתן למשוך את הפנס החוצה יותר מחצי ס"מ. הוא נתקע בחלק העליון של הפגוש. צריך גם לפרק את הפגוש בשביל להוציא את הפנס.

Michael
22-11-09, 20:46
מתי יש איזה מפגש, אני אראה לך איך אפשר לסגור את המכסה.

גיא .ב
22-11-09, 20:57
הסתדר - הצלחתי עם זווית של 7 מעלות. :D
הכל טוב.
תודה רבה לכולם על העזרה.

Caveman
22-11-09, 21:49
ולגבי הH1 - גם אני הייתי מופתע, ציפיתי ל H7.


H1 במקום H7? איך זה?

סוף 2002, יורו 3, H1
קאפיש ? :)

גיא .ב
22-11-09, 22:02
הרכב על הכביש מסוף 2001 - 6 בדצמבר 2001 ליתר דיוק.
אני מצפה להסבר :)
ה H1 היא נורה קטנה בעלת חיבור בודד- נכון? ( שאני לא ייצא חומוס :D )

Caveman
22-11-09, 22:55
לא תצא ינוקה, פשוט חפש כיתוב על האריזה שאומר H1.

וכנראה שהיו חפיפות כלשהן עם דגמי יורו 3 באותו שנתון. זה לא הכי ודאי.